Ja sóc aquí!

Original post and comments at Quina mandra!


Finalment m'he decidit: avui començo el meu bloc. Ja ho vaig "intentar" fa uns mesos, quan la Cris em va parlar del seu i, pretesament o no, em va animar a sumar-m'hi. En aquell moment em va fer mandra, suposo que tenia altres coses al cap i no trobava l'ocasió de posar-m'hi. Però ara... ara ja no puc més. Tinc un munt de ganes de dir coses i, ves, encara que no se les llegeixi ningú per mi seran com una sessió amb la psicòloga... però de franc!
Avui faig una introducció curta, només per saludar-vos (hola? hello, anybody out there?!?) i presentar-me als qui no em coneixeu. Sóc en Ferran i tinc ... anys (coi, què passa amb el teclat numèric? sembla que avui no funciona; què estrany!). Visc a l'Eixample barceloní, sol (i encantat!) i de la cultura.
A partir d'ara aquí anireu trobant pensaments, desitjos, anhels, voluntats, pors... qualsevol cosa sobre la qual em vingui de gust (o necessiti!; recordeu el que dèia de la psicòloga, oi?) parlar. Si entreu a llegir-me, genial. Altrament no passa res, clar, però vosaltres us ho perdreu :-)


Here I am!
I finally made up my mind. After several attemps, which actually never succeeded, I am opening today my new blog. Not that I am getting an extra salary or incredible benefits from it, but I just feel like having an open window where I can lean on and shout to the world all the wishes, thoughts, fears, wills... that come accross my mind.
For those of you who do not know me yet, I live in sunny, sometimes beautiful, sometimes annoying Barcelona, the capital city of Catalonia. I have deep interest in many different issues, being politics and culture some of them.
So, be welcome to your new home and hope to see you around often!