Sant tornem-hi!

Originally posted at Quina mandra!

Com en Martin L. King, jo també he tingut un somni. He estat somiant que tenia temps per mi, per veure'm amb la gent a qui em ve de gust veure, per llegir, mirar la tele... per fer, simplement, allò que realment tinc ganes de fer a cada moment. Recordo que fins fa uns anys sempre deia que, encara que em toqués la loteria, seguiria treballant. El pitjor és que no només ho deia... m'ho creia! Estava convençut que calia mantenir una rutina. Ara, ja fa temps, penso que si em toqués una quantitat que m'ho permetés el primer que faria seria deixar de treballar. Que cal una certa rutina? Cap problema, de ben segur que la trobaria! Us ho imagineu? Ara a classe de no sé quin idioma, ara una escapadeta a Escandinàvia o a qualsevol altre lloc, ara... I esmorzar cada dia durant una horeta amb la premsa del dia, fer la migdiada després de dinar... Mmmm... em semblava que ja m'havia despertat del somni. Veig que encara no! :-) En qualsevol cas, mentre la nostra estimada amiga Primitiva no ens vulgui venir a visitar, feliç retorn a la rutina. I ànims per a tots: en menys de 3 mesos serem en plenes vacances de Setmana Santa! :-))
.
Back to work
Just like Martin L. King, I have also had a dream. I dreamt that I had time for myself, to see the people I felt like seeing, read, watch tv... to put it simply, do whatever I really wanted to. I can picture myself saying until a few years ago that, even if I won the lotery, I would not stop working. The worst thing is that I did not simply say it... but really meant it! I believed that keeping a routine was absolutely necessary for a "balanced life". Now I am sure that if I won quite a nice amount of money at the lotery, the first thing I'd do is quit my work. A routine is necessary? No problem, I'll find it for sure: a language course, a trip to Escandinavia or anywhere else... And also 1 hour for breakfast with the daily press. And a nap after lunch. And...Hummm... I though I had already woken up from my dreams but now I see I'm still there! :-) In any case, as long as our beloved friend Ms. Lotery does not pay us a visit, happy return to the obliged routine! And cheer up: it will be Easter holidays in less than 3 months!! :-))
.