Bon rollet :-)

Original post and comments at Quina mandra!


Dos motius em provoquen, indefectiblement i sigui quin sigui el meu estat d'ànim i les meves circumstàncies, un somriure d'orella a orella: els meus nebots i Berlín (i Alemanya per extensió). Tan hi fa si estic content, capficat o eufòric... sempre que em venen al cap l'Arnau i l'Andrea o bé Berlín, els seus "Höffe" i la seva gent, un somriure s'apodera de la meva cara. Suposo que vist des de fora, algú que no sàpiga què em passa podria pensar que m'he pres alguna pastilla de colors o una sobredosi de flams, però no: quan em veieu amb un gran somriure i uns ullets rollo felicitat desbordada, ja sabeu qui o què tinc al cap :)


In good mood
Two reasons have the power to bring a huge smile to my face, no matter the current state of my soul: my nephew and niece, and Berlin (and Germany). No matter if I'm happy, worried or whatever: any time Arnau (him) and Andrea (her), or Berlin, its "Höffe" and its people, come to my mind, all dirty things seem to vanish and it's like if there was a bright sun in my life! :)




.