A la meitat

Original post and comments at Quina mandra!
.
Arribo a les 8 del vespre de divendres 11 havent superat l'equador (sí!!!) del període de pràctiques que estic fent per obtenir la llicenciatura en periodisme. El balanç fins ara? Positiu, sens dubte.
Certament, des d'un punt de vista personal tinc moltes ganes de tornar a disposar de temps lliure entre setmana. El necessito! (d'aquí el "sí!!!" del paràgraf anterior). Però des d'un punt de vista "professional", el que m'està aportant el departament de premsa on col·laboro diàriament és totalment positiu: conèixer de primera mà la feina d'un gabinet, tenir l'oportunitat de viure "en directe" com es moldegen les notícies per fer-les arribar a la gent i, a més, fer-ho en una institució pública amb una vessant política evident m'agrada molt, realment m'interessa (és públic i notori que la política em posa!). Per acabar-ho d'arrodonir, des del primer dia els companys i el cap del departament m'han fet sentir molt còmode. L'ambient, aquí, és agradable.
I mentrestant, passet a passet, s'apropa el moment de la gran celebració! :-)

Halfway
Today, now (11 May at 8PM) I am already halfway through my internship in the press department of a public institution. This is a compulsory step before becoming a journalist, one of my dreams since... ever!
Although combining work and the internship is, at least, exhausting, I have many reasons to feel happy: I have the chance to experience first hand what is done in a press department, preparing releases and shaping the pieces of news to spread them among the readers. Plus, interested as I am in politics, this is one of the most exciting places for an internship. Finally, my colleagues and also the boss have been really nice and, therefore, I have felt very comfortable here since my first day.
In the meantime, step by step, the
time for a big celebration is approaching! :-)
.