Ah, les "noves" tecnologies!

Original post and comments at Quina mandra!

M'he comprat un ordinador nou. Fins la setmana passada tenia un portàtil "heretat" que, després de sis anys de vida, demanava la jubilació. Com era un aparell d'altres temps, no li parlessis de Wifis ni conyes d'aquestes. A més, el pobre només funcionava connectat a la xarxa elèctrica, de tan vellet com era. Ni la bateria, li funcionava!

Ara tinc un HP. Perque us feu una idea del poc que m'interessen aquestes coses, ni tan sols he triat jo el model! Un amic, el Santi, és un expert en aquestes coses i quan li vaig comentar que voldria canviar-me el portàtil em va dir que no patís, que me n'aconseguiria un a bon preu. No li vaig preguntar més, la veritat, perquè mentre em garantís que tindria quatre tonteries, la resta m'era igual. Dit i fet! Fa pocs dies em va portar la nova joguina. Ara estic gaudint de la "modernitat": sóc a Llafranc, on no me'n queda altra que anar a la bilbioteca de Palafrugell si vull internet. I estic provant, per primer cop a la meva vida (prohibit enfotre-se'n!) això del Wifi. Ei, i també un ordinador que funciona amb la bateria, sense haver de buscar un endoll desesperadament! Tot un "luxe" :)

How cool "new" technologies are!

I got a new laptop. I know, I know... I shouldn't be so proud of it, when millions have the coolest, newest versions of all kind of computers! But, what can I say: I am! I've had the same laptop over the past four years, and actually it was not a new device when it came to me. In its ca. six years of life, it was completely out of reality: no possible connetion via Wifi; it didn't even work with the battery!
Now I have a HP. You can have an idea if how little I care about technologies if I tell you that I did not even choose the model! Santi, a friend of mine, works in computering. I told him I needed a new laptop and also the very few things I considered completely necessary for it to have. He did the rest: choose the model, give it to me and also intall all kinds of programs (some of which, I'm pretty sure of that) I will probably not even use.
I have to admit it: I'm in love with my new computer. I can take it to the library (like the one where I am right now) and log on to the net... without any cables! :) I know, I know... I shouldn't be so proud of it, but...