Dies de relax

Original post and comments at Quina mandra!
.
Sóc a Llafranc, un poble de l'Empordanet, com l'anomenava Josep Pla. Molt bonic, com tota aquesta part de la costa catalana, només té la pega que a l'estiu s'omple de turistes... com jo, suposo :) Val a dir que les masses no m'emprenyen gens perquè no m'atanso allà on s'apleguen: platges, centres comercials, llocs turístics en general. Els quatre dies que sóc per aquí bàsicament m'enclaustro a casa dels pares, des d'on hi ha unes vistes espectaculars i on s'està de conya. També aprofito per veure'm amb algun amic de la zona, en plan orxata de mitja tarda. Això és vida! Ara, a més, torno a fer ús de la biblioteca de Palafrugell. Els estius de 2003 i 2004 m'hi vaig passar hores, quan havia d'estudiar pels examens de Periodisme que no m'havia pogut preparar durant el curs, per culpa de la feina. Ara hi torno per aprofitar que pots conectar-te a internet de franc. Sí, la veritat és que no s'hi està gens malament, aquí dalt!
.
Relaxing days
I'm in Llafranc these days, a small town on the Catalan north coast. It is a very beautiful spot with the only inconvenient of being packed with tourists... like me :) Despite this, crowds don't really bother me considering I do not approach any place where they gather: beaches, malls... I'm staying here just for this week and I benefit from the great views and peacefulness of my parents' house, on top of the San Sebastià mountain. I also see some friends who live in the area. This is life! As I did in the summers of 2003 and 2004, when I had to prepare myself for the September exams at the Faculty of Journalism, I'm now using again the public library of nearby Palafrugell. Here you can use the internet for free, in a calm atmosphere... and for free, hehe. Yes, being in this part of the country is no bad idea at all!
.