Ja tinc pis a Berlin! (Acesa 2/2 ben aviat, ho prometo! ;-)

Original post and comments at Quina mandra!

La cosa va anar així: divendres al matí em vaig llevar pensant que, ara sí, potser ja era hora de posar-me seriosament a buscar pis. Em queda poc més d'un mes per marxar i no m'agrada gens estressar-me, com alguns ja sabeu. Així que vaig entrar a WG-gesucht.de i sense perdre-hi ni 10 minuts vaig trobar dues possibilitats interessants. Aquella mateixa tarda ja m'havia intencanviar un parell de mails amb les propietàries respectives i, fins i tot, havia parlat amb una d'elles per telèfon. Ahir vaig parlar amb l'altra, la "segona opció"... i em quedo el seu pis! :) Aquí podeu veure'n quatre fotos i algunes dades.
Pels qui conegueu Berlin, el pis està situat a 10/15 minuts a peu d'Ernst-Reuter Platz, un dels extrems del Tiergarten. Hi ha dues línies de metro (la 2 i la 9) a 10 minuts de casa. A més, sembla que és fàcil aparcar a la zona. Això espero!
En fi, tot això en el cas que no hi hagi sorpreses d'última hora. En qualsevol cas, previsor com sóc, naturalment tinc un Pla B per si hi hagués algún canvi d'última hora. Passo de dormir al cotxe!
Wow!, ara sí que, amb pis i a només 35 dies d'anar-me'n, ja sento que tinc un peu allà!

I already got an appartment in Berlin! (Acesa 2/2 very soon, I promise! ;-)
Two days ago I thought, as soon as I woke up quite early in the morning, that I should seriously start working on finding a place to stay in Berlin. So I logged into WG-gesucht.deand began looking for options. Interested in something about 60m2, I soon found two options. Shortly after, I had already exchanged e-mails with the owners of the two appartments, and I even spoke on the phone with one of them. I talked to the other one (option two) yesterday and... I'm renting her appartment! (you can see some pics here).
In case you know the city, the appartment is located in the Moabit area, north of the Tiergarten and pretty close to Ernst-Reuter Platz. There are two metro lines in the nearby and parking seems not to be complicated. I hope so!
Of course, in case this does not finally come out as planned, I have an alternative plan; simply, don't feel like sleeping in my car!
Wow!, now that I have the flat thing (basicly) arranged, I feel like one part of me is actually already in Berlin!