Premi "Arte y pico"

Original post and comments at Quina mandra!


Only available in Catalan!

Avui he passat per Ca la Núria i m'he trobat que m'havia caigut un reconeixement, el premi "Arte y pico". Val a dir que el guardó és per duplicat (vaja, que a dos blogs, dos premis). Moltes gràcies a la Núria pel doble honor!
En aquest post d'en DooMMasteR hi teniu les regles del premi, perquè sapigueu el què, com, qui, quan, on i perquè de tot plegat.
Un cop dit això, ara em toca a mi concedir cinc premis a sengles blogs. No m'agrada haver de triar entre els meus habituals, justament perquè per alguna cosa ho són!, però a diferència de l'últim cop, aquesta vegada ho faré. Això sí, no considero aquells que ja han rebut aquest premi per alguna altra banda. Si ja són premiats, ja ho són, oi? :)
Així doncs, els cinc premiats són:


1. Ara mateix, de la Zel. Tot i que fa poc que ens hem trobat a la catosfera, el seu bloc matxaca tot allò que de matxacable hi ha al nostre món.
2. Doncs no ho entenc, d'en Mikel. Treballa, va al cine, fa esport, és sibarita, assisteix a conferències i no es perd un concert... i tot en un mateix dia. De vegades m'estresso només de llegir els seus posts, però coi, amb aquesta vitalitat, no es mereix un premi?!?
3. El Regibloc d'en Ciro, un excompany de feina a qui conec prou bé per saber que les seves tasques actuals a l'ajuntament d'una capital empordanesa les du a terme amb absoluta passió i tanta dedicació com és possible. (Ciro, donat el caràcter del teu blog no cal que facis menció del premi, si no ho vols).
4. El blog d'en Josep Amílcar Albert. Si ser catalanista a Catalunya és sinònim de patiment constant, per culpa dels de fora però molts cops també dels de dins, imagineu-vos ser catalanista/valencianista a la València dels fatxes del PP! I, a sobre, que la teva empresa de telefonia et boicotegi l'accés a internet tot sovint. Premi, Josep, que te'l mereixes molt!
5. La resta. Qui són "la resta"? Doncs la resta de blogs que tinc lincats i que són els que visito pràcticament a diari.

Enhorabona a tots 5 i gràcies per ajudar-me a tenir una perspectiva més àmplia de la vida!