Com alguns de vosaltres sabeu, fins no fa gaire tenia uns altres dos blogs. Tots dos vaig tancar-los a finals de juliol, coincidint amb l'entrada en escena de l'"In varietate concordia".
Una part dels seguidors habituals d'aquesta, la vostra casa -si és que hi ha casa d'algú- ho sou de fa no gaire, raó per la qual us heu perdut els posts d'abans del 31 de juliol. Per això, i perquè m'agradaria tenir concentrats en un sol blog aquells que poden tenir més interès (per exemple, sobre museus de Berlin), n'aniré important del Berlin Chronicles i penjant-los aquí.
Seguiu atents a la pantalla!

English version
Some of you know that I used to have two other blogs. I closed them down in July and opened then "In varietate concordia". Since some of you, regular readers of this blog, did not know any of the two previous, and therefore missed the posts I published there, I will from time to time republish those which I consider might be more interesting (for example, those explaining museus of Berlin).
Stay tuned!

Deutsche Version
Bis Ende Juli hatte ich zwei andere Blogs, die ich geschlossen habe, als "In varietate concordia" zur Öffentlichkeit gekommen ist. Da habe ich Posts über verschiedene Themen veröffentlicht, darunter über berliner Museen. Als ich diese alte Posts interessant finde, manche davon werde ich bald hier wieder veröffentlichen.
Bleibt dran!
.

4 comentaris:

Efrem ha dit...

Ostres, doncs t'ho agraeixo molt de veritat. Perquè el dia que vagi a Berlin ca teu potser acabarà essent la referència de més confiança!

Salutacions!

Assumpta ha dit...

Doncs això mateix que diu l'Efrem :-))

Per cert, no sé pas com és fa això de desactivar la opció de les opinions... un dia m'ho expliques :-))

ddriver ha dit...

per esriure un llibre

Ferran ha dit...

Efrem m'agradarà saber que així ha estat! :-)

Assumpta és molt fàcil... t'enviaré un mail. Fins aviat!

Un llibre? Mmmm... no em donis idees, amic ddriver, no em donis idees! ;-)