La vida segons Macdonald

Tot i que Amy Macdonald no canta en alemany, per mi This is the life va unida a Berlin. M'encanta aquesta cançó, i deixant de banda la lletra, que no seria precisament l'alegría de la huerta, el seu ritme em dóna molt bon rollo. Una forma estupenda de començar la setmana ? I tant. Disfruteu totes dues coses !


.
Life according to Macdonald
Although Amy Macdonald does not sing in German, for me this song is absolutely linked to Berlin. Leaving the lyrics aside, which do not show a great moment for the poor guy who has no idea where he's going to sleep on this cold, dark night, the song's got something that cheers me up at once. How could I wish you a great week, other than with This is the life ? Enjoy it !

Das Leben laut Macdonald
Amy Macdonald singt nicht auf deutsch, sondern auf englisch. Trotzdem gehört dieses Lied, meiner Meinung ( "Erfahrung", soll ich hier eigentlich sagen ) nach, absolut zu Berlin. Naja, eine persönliche Geschichte; nichts wichtig. Auf jeden Fall, so oft wie ich es höre, fühle ich mich absolut lebendig und froh. Eine schöne Woche wünsche ich Euch alle, mit This is the life !

***
Oh the wind whistles down
The cold dark street tonight
And the people they were dancing to the music vibe

And the boys chase the girls with the curls in their hair
While the shy tormented youth sit way over there
And the songs they get louder
Each one better than before

Chorus 2x

And you're singing the song
Thinking this is the life
And you wake up in the morning and you're head feels twice the size
Where you gonna go? Where you gonna go?
Where you gonna sleep tonight?

So you're heading down the road in your taxi for four
And you're waiting outside Jimmy's front door
But nobody's in and nobody's home 'til four
So you're sitting there with nothing to do
Talking about Robert Riger and his motley crew
And where you're gonna go and where you're gonna sleep tonight?

Chorus 2x

Where you gonna sleep tonight?

Chorus 4x
.

14 comentaris:

Assumpta ha dit...

Doncs mira, he seguit el teu consell, m'he abstret de la lletra i m'he fixat només en la música, en la veu... i m'ha agradat molt!!! :-))

Efrem ha dit...

Brutal! l'havia sentit a trossos alguna vegada però res més, així amb la lletra i sentint-la sencera... M'ha encantat, tant el tema que no és "l'alegria de la huerta" com la música i la veu.

Gràcies :)

Edu ha dit...

Una bona manera d'arrancar pel dilluns. Gràcies!

òscar ha dit...

molt bona!
lluitem contra les etiquetes dels dilluns amb cara d'odio la meva feina. i res millor per no odiar res que veure les coses amb música de fons!

Puji ha dit...

Molta lletra condensada en cada estrofa, un toc de country, harmonies de veus, guitarres acústiques, un baix en el punt just, acords menors que li donen un toc fosc... m'encanta aquesta cançó!

Cris ha dit...

La Jové em va fer escoltar aquesta cançó un dia anant en cotxe i em va encantar!!!!!!!!!!!!

Albert ha dit...

molt bona DJ,
Amb un inici a lo contry, m'agradat molt...de les que has ficat , per mi la millor...molt bona, sobretot si intentes pillar les lyrics , quina velocitat.....

Deric ha dit...

hi ha certes cançons, com certes olors, que ens recorden llocs concrets

nur ha dit...

i n'hi ha que ens recorden persones i moments. Jo estic fent una llista de cançons que em recorden persones i que es remunta a quan tenia 14 anys.

Molt bona l'Amy Macdonald: a mi m'agrada molt una altra cançó, però no sé com es diu :)

David ha dit...

Arran de la nova progarmació de TV3es confirma que la Terribas la van anomenar directora de la paradeta per desempallegar-se del seu programa:

http://blogs.e-noticies.com/punt-de-mira/el_suicidi_de_la_nit_al_dia.html

Natxo Rovira ha dit...

Molt bona recomanació, Ferran. Darrerament he après a estar més obert a noves propostes, i com tu dius, aquesta dóna un rollo sensacional. No he pogut evitar tornar-la a sentir diverses vegades, i a partir ja forma part de la meva banda sonora.

Aquest blog no deixa de sorpendre'm per la qualitat de tot...

Una canya!!

Efrem ha dit...

Buà, m'encaaaaaantaaaaa!!! Cada cop que et visito passo per aquest post i poso la cançó! 8)__!

merike ha dit...

Enchanting, captivating melody, I will come again to listen to this! Thank you Ferran!

Ferran ha dit...

Celebro que us hagi agradat la cançó. Jo, com el Natxo, també la tinc a la meva "banda sonora" habitual !

David temo que he de donar la raó a l'article que adjuntes. Aviat parlaré de la programació de TV3...

Efrem ja som dos, hehe... Això meu és gairebé una obsessió: l'escolto a totes hores. Quin bon rollo em dóna!

Merike I listen to it sooo often; love it! :-)

Salut a tots !