Buscant un petó...

... però no un de qualsevol, sense condicions ni concessions: ha de ser un petó a mitjanit, fet (robat, si cal?) just quan l'any nou estigui fent fora el vell a cop de compte enrere. El busquen ells, o potser només ell... o ella?
In search of a midnight kiss és blanc i negre, és LA, és l'ocasió perduda?, és la moneda de doble cara, és la diferència entre aparentar i ser, és perquè li diuen amor quan volen dir sexe?... o no; és la por disfressada de valor, és una banya invisible, és violència verbal, és... una pel·lícula que m'ha agradat.


In search of...
... a kiss; but not just of any type, rather a special one, a kiss to be given (maybe even stolen, if necessary?) at midnight, exactly at the moment when the old year is being fired by the new one with the help of an energetic countdown. They are looking for it, or maybe it's just him... or her?
In search of a midnight kiss is black-and-white, it's LA, it's both sides of a coin, it's the difference between to look and to be, it's fear dressed up as courage, it's... a movie that I enjoyed!

Auf der Suche nach...
... einem Kuss. Aber nicht einfach so; er soll an der Mitternacht gegeben (vielleicht gestohlen?) werden, genau an dem Punkt wo das energetische Countdown das alte Jahr dem alten Jahr ausstoßt.
In search of a midnight kiss ist Schwarzweiß, er ist LA, er ist auch beide Seiten einer Münze, der Unterschied zwischen vorspiegeln und sein; er ist Angst verkleidet wie Mut, er ist... ein gute Film!

23 comentaris:

Cristina ha dit...

Pinta molt bé la peli. La veurem...

Un petó

Edurne ha dit...

Habrá que verla, con esta propaganda, el trailer, los protas, que mira que son "atracativos" los condenados! jejeje!, y además LA! Ahhh, nunca se me hubiera ocurrido entrar en la web de la city de no ser por tu enlace! Gràcies!
En fin, bonita forma de empezar el día, con el asunto de los besos.. jejejeje!
Nada, pues un petó per tu, amic i bon día!

òscar ha dit...

recomanació ben anotada, especialment per aquest dies que l'imperi del nens domina la cartellera

Francesca ha dit...

He vist que la fan al Verdi, un dia d'aquests cau! gràcies per la recomanació.

Trina Milan ha dit...

Ferran,
molt prometedora...la veurem...mentre, un petó per a tú...

Edu ha dit...

Sí, ja la tenia a la llista. I ara encara amb més motius :)

Bona entrada d'any Ferran!

Tristancio ha dit...

En aquet cap d'any ple fe feina per a mi, tambè vull un petó a la mitjanit... i tambè veure aquesta peli que fa bona pinta.

Felices fiestas para ti también...

Una abraçada.-

Ferran ha dit...

... i segur que la disfrutes, Cristina.

¿A qué sí, Edurne? Pues hala, de momento a disfrutar del trailer y, cuando puedas, de la peli. Muxu bat!

Hehe... Òscar, els pares haureu de fer una cura de desintoxicació de cine infantil, a partir del dia 6 :-)
Aquesta és una bona proposta per començar el tractament.

Pas de quoi, chère Francesca. Ja m'explicaràs què t'ha semblat, a la pròxima "trobada blocàire" :-)

Trina... i la disfrutareu; segur que sí!

També per tu, Edu. Per cert, encara estic impressionat després d'haver llegit el teu últim post. Màquina!! ;-)

Tristancio espero que el cap d'any no sigui taaan enfeïnat com per no deixar-te ni gaudir unes hores! La pel·li, segur, sí que et farà passar una bona estona. A tu, i a tots.



Petons i abraçades!

sergi m. ha dit...

No serà pas la primera vegada que utilitzi una recomanació teva per anar al cine, o no.

(Vaig advertir la meva dona sobre el que deies de V-C-BCN i no em va fer cas... lamentant-ho després)

Gràcies!

Els dijous nous ha dit...

Bones!
N'he sentit parlar molt bé d'aquesta peli! i quan tingui l'oportunitat de veure-la no me la perdo! però molt em temo que a Manresa ja ha desaparegut de la cartellera...

Assumpta ha dit...

Ostres, jo quasi no vaig al cine, però pot ser interessant... esperaré a que la faci'n per la tele jejeje (sóc un desastre, Ferran, no em renyis que sóc del Barça, home)

Una abraçada molt forta!!

BON ANY!!!!!!!

Kostas ha dit...

Intentarem anar a veure-la, la veritat té bona pinta.
Salut

Cris ha dit...

Ja l'he viiiiistaaaaaaaaaa! Ai, calla, si vam anar junts!! ;)

Ferran ha dit...

Sergi arribarà el dia quan NO coincidirem en gustos... però espero que trigui! :)

Bones, dijous Llavors s'imposa una excursió per Catalunya, a la cerca d'algun cinema on encara la facin!

Hahaha!! Estàs perdonada, Assumpta. La teva passió blaugrana t'ho perdona tot! :))

Kostas a veure si us agrada...

Cris warst du auch da??? Aitx, vull dir... també hi eres?? Estava tan pillat amb la pel·li, que...
jiji...

Deric ha dit...

ara mateix escoltava la banda sonora de Once i aquesta peli m'hi ha recordat.
Un petó!
jajajajaja

Sylvie ha dit...

Jo que me pensava que el buscaves de veritat ....

Josep Amílcar Albert ha dit...

Ja ens has posat feina!!. Caldrà buscar-la per Alacant o Elx i anar a veure-la.

Bon any, amb petó/petons ... molt millor.

zel ha dit...

Per com ho expliques i pel "trailer" haurem de veure-la, si senyor...

Veig que no pares, tu tampoc, eh? Petonassos, amic!

Efrem ha dit...

M'has fet venir ganes de veure-la. Personalment em sap una mica de greu no poder començar l'any amb un petó de la noia que m'estimo, però en fí... Hi ha coses més importants, com començar-lo! xD


Apa salut!

Esther ha dit...

A mi també em va agradar.

Ara una recomanació: "My Blueberry Nights". (Espero post! ;-))

nur ha dit...

SEmbla xulíssima! M'ho apunto, a veure si enganyo algú perquè m'hi acompanyi :) Merci per la recomanació!

merike ha dit...

I'm too old for kisses, especially stolen ones, I stopped at 2007:D

Ferran ha dit...

Deric, "Once", com en anglès? La "Once" del sorteig de loteria? Si és una pel·li, no la conec!

Syl, qui diria no a un petó de mitjanit? ;-)

Josep, espero que puguis trobar-la a algun cine del sud del país; val la pena!

No et pensis, Zel, que sóc de vacances i no m'agrada estressar-me!

Efrem, de vegades, les coses bones es fan esperar. Potser no el començaràs amb ella... però potser l'acabaràs ;-)

Merci, Esther, en prenc nota!

Nur, és xulíssima però "al tanto": aquest post és de fa gairebé dos anys! (la pel.li la pots veure en DVD, però no al cine).

Merike, 2007... kisses? ;)
Nobody's too old for kisses, my friend!!