D'un, de dos, de tres, ...?

Continueu dient-hi la vostra! Que guanyarà el Barça, si més no segons els desitjos dels qui heu votat fins ara a l'enquesta que trobareu aquí al costat, està claríssim. Cal veure si aquests desitjos es fan realitat i, cas que sigui així, per quina diferència. D'un, de dos, de tres, ...? 29 hores perquè comenci.
Sort, Barça!

Info d'última hora: per a qui disposi de TDT, aquest dissabte a les 13h comença a emetre BarçaTV, de franc i pel multiplex de 8tv.
.
Tomorrow from 10PM, the big match: Barça - Real Madrid. Chances for F.C. Barcelona are definitely much, much bigger than those of our opponents. Good luck, Barça!
.
Morgen ab 22 Uhr spielt Barça vs Real Madrid. Erfolgsaussichten sind diesmal viel grösser für F.C. Barcelona. Wir müssen noch 29 Std darauf warten, um das Resultat kennenzulernen.
.

13 comentaris:

Nacho Hevia ha dit...

la veritat és que mai m'ha interessat el futbol... llavors...que guany el millor o el que tingui més sort!

petons!

Núria ha dit...

Que tinguem sort i a veure si guanyem per un parell de gols, com a mínim.

Sylvie ha dit...

Jejeje... ja he votat!!

Mireia ha dit...

es nota massa que som catalanets els que llegim aket blog, hehehe. DEs de Costa Rica intentaré veure'l també i de pas així convertir alguns merengues, que per cert aqui n'hi ha més del que tocaria, hehe.

ddriver ha dit...

7-0 o 7-1

Edurne ha dit...

Hombre... yo también prefiero que caiga el Madrid!
Sort! Zorte on!

Esther ha dit...

Jo no sóc futbolera...pèro avui el partit no me'l perdo!
FORÇA BARÇA!!!!!!

Francesca ha dit...

A mi em passa com a l'Esther, no sóc futbolera, però això de mirar com suen, corrent darrera una piloteta, 22 multimilionaris té el seu morbo... crec que me'l miraré... :D

Ferran ha dit...

Un 10 per l'optimisme d'en ddriver. Jo dono suport al mateix resultat!

Com us passa al Nacho, a l'Esther i la Francesca, el futbol tampoc no em diu gran cosa; però el Barça és el Barça, i els Barça-Madrid són tooota una altra cosa!

A veure si els culers podem fer una bona festa, avui. I sinó... sinó res, que segur que guanyem! :-)

PS: Assumpta davant d'un xoc com aquest, trobo a faltar el teu fervor barcelonista!! :))

XeXu ha dit...

Em sembla complicat que el Barça guanyi per tres gols de diferència o més, són partits en que els dos equips es concentren molt, però tampoc no ho pensàvem de l'Atlético, no? Visca el Barça!

Jesús M. Tibau ha dit...

hem d'aprofitar per posar una ventatja prou gran i spobretot per a guanyar-los anímicament. Ja sabem per experiència que no els podem donar ni la més petita oportunitat

Assumpta ha dit...

Ferraaaaaaaan!!! jajaja és que el meu actualitzador no m'havia avisat!!!

:-) :-)

Ferran ha dit...

XeXu li ha faltat poc, eh? Si arriba a entrar el penalty...

Jesús M.... ho hem aconseguit!

Ja m'extranyava a mi, un post del Barça i l'Assumpta que no apareix!!

Enhorabona, culers!!