Rellotges

"Clocks" té més de cinc anys, però continua flipant-me com el primer dia. Em passa amb altres cançons, fins i tot més velles que aquesta: el temps fuig, però elles segueixen sent especials. Per això, i perquè avui és avui... Coldplay!
.
.
Clocks
Although over 5 years old, this song still gives me goose pimples. It happens with certain themes, that no matter how old they are, they keep being special. Happy Sunday, with Coldplay!
.
Uhren
Obwohl schon 5 Jahre alt, ich bekomme Gänsehaut immer noch, wenn ich dieses Lied höre. Wie mit "Clocks" ist es mir so, auch beim anderen Themen: es tut nichts zur Sache, wie alt einen Song ist, er bringt mir immer noch schöne Erinnerungen. Guter Sonntag, mit Coldplay!


Lights go out and I can't be saved
Tides that I tried to swim against
You've put me down upon my knees
Oh I beg, I beg and plead (singing)
Come out of things unsaid,
shoot an apple of my head (and a)
Trouble that can't be named,
tigers waiting to be tamed (singing)
You are, you are

Confusion never stops,
closing walls and ticking clocks (gonna)
Come back and take you home,
I could not stop,
that you now know (singing)
Come out upon my seas,
curse missed opportunities (am I)
A part of the cure,
or am I part of the disease (singing)

You are [x4]

And nothing else compares
Oh no nothing else compares
And nothing else compares
You are [continues in background]
Home, home, where I wanted to go [x4]
.

10 comentaris:

ddriver ha dit...

Ara es veu que fan plagis aquets

merike ha dit...

Aquesta vegada he de dir: cap "pell de gallina":-) Intentava escoltar aquest grup. Fins i tot comprava un DVD. Però res.

quim ha dit...

Hola Ferran,

Aquesta música sempre m'ha evocat un diumenge a la tarda en cotxe per les carreteres del Gironès. Ja et pots imaginar que sempre és agradable escoltar aquesta cançó.

Assumpta ha dit...

És curiós això dels gustos jejeje... normalment tota la música que poses m'agrada, i aquesta trobo que no està malament, però no és pas que em sembli res especial :-)
Sí que va ser molt coneguda, però...

No serà que et porta bons records per alguna cosa concreta? :-))

Molt bon cap de setmana!! :-)

Cristina ha dit...

Doncs jo no els havia escoltat mai i des de fa poc temps els escolto de manera més contínua i no em desagraden. Jo crec que amb la música cadascú tenim lligams diferents i per diferents motius hi ha cançons que ens porten bons records i que sempre que les escoltem ens ve a la memòria, un instant, un somriure, una anèdcota, alguna cosa amb la que relacionem sempre la mateixa música.

Josep Lluís ha dit...

És una d'aquestes cançons que escolto, sense fer saltar a la següent. Em suggereix també cotxe, carretera i manta...

Per cert, vaja canvi de look Ferran.

Ferran ha dit...

Amics, alguns ho heu dit i jo hi estic d'acord: la música en agrada més o menys en funció, també, dels records que ens porta. Sí, per això m'agrada tant aquesta cançó!

Bona setmana a tots!

Assumpta ha dit...

Ferran!! Has canviat el diseny del blog? :-)) Queda força bé!!!

Potser pel mateix canvi d'imatge, ara ja no surt aquella propaganda que sortia abans!! (I això fa que sigui molt més àgil escriure, saps? Well done!!)

Bon diumenge!!

Sylvie ha dit...

Jo crec que com han dit.... te deu portar records! i bravopel canvi d'imatge... si l'has fet és que el necessitaves oi?
Petons

Ferran ha dit...

Ei Assumpta això de la propaganda... t'asseguro que no tinc ni idea de perquè sortia abans, ni tampoc sé perquè ja no surt ara! En qualsevol cas, espero que no torni.

Sóc així, Syl, m'agafen rampells de tant en tant, i em ve de gust canviar!
Petonet.