Post a títol informatiu, per a possibles interessats

Generalitat de Catalunya
Institut Català de les Indústries Culturals

ANUNCI EXTERN DE CONVOCATÒRIA DE PLAÇA

Dins de l’Àrea de promoció Internacional de l’ICIC i per a la seva oficina de Berlín, cal cobrir de manera temporal la següent vacant:

Referència plaça: 02-2009-BERLÍN
Plaça: Llicenciat/da
Àrea Orgànica: Promoció Internacional
Centre: Oficina ICIC Berlín
Jornada: 25 hores/setmana
Horari: Continuat matins
Retribució: 20.389,36€ bruts anuals
Categoria: Grup A
Tipus de contracte: Contracte de treball en pràctiques de sis mesos renovable màxim sis mesos més
Data d’incorporació prevista: 7 d’abril de 2009

Contingut funcional

· Recerques i estudis sobre els mercats culturals al país de destí: discogràfic, editorial, artístic, disseny, etc.
· Recerca d’informació sobre fires, festivals i altres esdeveniments d’interès que es desenvolupin en el país de destí.
· Visites de prospecció a fires sectorials i a festivals. Redacció de documents descriptius i valoratius sobre aquests esdeveniments.
· En el cas que l’ICIC organitzi un estand en alguna d’aquestes fires, col·laboració en les tasques de producció d’aquest estand. Durant els dies de la fira, atenció als professionals i del públic.
· Col·laboració en l’organització de trobades entre agents culturals catalans i estrangers.
· Col·laboració en l’organització de campanyes de premsa i de difusió d’activitats culturals.
· Manteniment i organització arxiu/documentació oficina
· Seguiment de les bases de dades existents a l'oficina i ampliació de les mateixes.
· Gestió i preparació de documents (dossiers de fires, mailings, newsletters).
· Atenció telefònica i seguiment telefònic de contactes i entrevistes personals.
· Tasques administratives diverses i de suport necessàries per al correcte funcionament de l’oficina.

Requisits

· Acreditar una llicenciatura en: Història, Història de l’Art, Comunicació Audiovisual, Humanitats, Periodisme, Publicitat i relacions públiques i/o Filologia.
· Que no hagin passat més de 4 anys des de la finalització dels estudis que donen el títol de Llicenciat/da.
· Nivell Mittelstufe d’alemany o equivalent.
· Nivell C de català o equivalent.
· No és necessària experiència professional prèvia ja que l’oferta pretén que persones que hagin finalitzat els seus estudis puguin adquirir-la.

Les despeses de desplaçament, allotjament i manutenció a Berlín aniran a càrrec de la persona contractada.

Observacions

Les persones interessades poden adreçar el seu currículum a Recursos Humans per correu (Rambla Sta. Mònica 8 (2) o per e-mail (rrhh.icic@gencat.cat)
Termini presentació sol·licituds: fins el 22 de febrer de 2009.

Barcelona, 13 de febrer de 2009

12 comentaris:

quim ha dit...

Hauràs de dir com en aquell anunci d'uns grans magatzems: 'Me lo llevo...' Sort!!!!

Avi Gres ha dit...

Pssst, psssst... Xxxxxt:
Ets un informador de la Generalitat? Un espia secret del Feixbuc?
Per si de cas, jo no m'hi presentaré, vaig suspendre el Mittelaquest que dius, hi hi hi...

zel ha dit...

Catxis!!! No tinc el Mistelstufe...o d'això... perquè la llicenciatura, i les ganes, sí!!!!

Francesca ha dit...

Què vol dir això? tornarem a "corresponsal" a Berlín?

Assumpta ha dit...

Res... jo no tinc el Mittelstufe... la meva llicenciatura no és cap de les que menciones... i, el més trist és que fa bastant més de quatre anys des de la finalització dels estudis que em van donar el títol de Llicenciada... de fet, en fa més de 20 jeje :-))

Ah!! Tampoc tinc el nivell C de català, cosa que sí tenen tots els nens i nenes que avui surten de la ESO i escriuen mil vegades pitjor que jo...

M'acabo de donar compte que no serveixo!! snifff

Josep Lluís ha dit...

Em quedo a l'admisnitració local...

Josep Amílcar Albert ha dit...

Te'n tornes cap a Berlin?. Al nord, on diuen que la gent és neta
i noble, culta, rica, lliure,
desvetllada i feliç...
Quina enveja!! No hi fan falta infermers??

nur ha dit...

Quina oferta tan estranya, no? Quin requisit és aquest: Que no hagin passat més de 4 anys des de la finalització dels estudis que donen el títol de Llicenciat/da (que, traduït, deu voler dir: volem jovenalla)? I aquest altre: No és necessària experiència professional prèvia ja que l’oferta pretén que persones que hagin finalitzat els seus estudis puguin adquirir-la (que, traduït, també deu voler dir: volem jovenalla)?

D'això no se'n diu beca i no oferta de treball? Grrrr

Francesca: ens veiem demà! :)

Kostas ha dit...

Jo la carrera la tinc caducada i el meu alemany és inexistent.
M'hauré de fotre.
Salut

Ferran ha dit...

No, amics tots, no, em temo que alguns heu malinterpretat el post. Això no té res a veure amb mi, és només una informació que m'ha arribat, i que penjo al blog per si algun lector, habitual o ocasional, de l'In varietate concordia té a bé presentar-se a aquesta plaça. Només això! Ni m'hi presento jo, ni m'interessa la feina, ni... res, és un post purament informatiu.

Sort a qui decideixi presentar-s'hi...

... i salut a tots!

Sara Maria ha dit...

Ja he llegit el teu comentari últim... Jo t'anava a preguntar si t'hi presentaves...

Sylvie ha dit...

Sips.. sort del teu comentari final..
Petons