"To make the cousin"

Rebre spam té una part positiva: et poden agafar unes irrefrenables ganes de riure durant una bona estona. Si més no, això és el que em va passar dies enrere, quan vaig rebre un correu amb el fantàstic anunci que podeu veure a sota. Coi, mitja vida currant-m'ho per aconseguir un nivell d'anglès apanyat, i ara resulta que em podia haver estalviat tot l'esforç!
.
aprenda inglés mientras duerme
.
Sin necesidad de estudiar y sin gramática
EN UN LAPSO DE 6 A 9 MESES
infórmese aquí, llamenos al tel (+5411) 4942-8073 o escriba a inglesdurmiendo@gmail.com indicando ciudad y país de residencia
.
O hi ha argentins molt de la broma, o m'he passat mitja vida fent el "primo"!
.
English summary
What you can see above is an add I received in my inbox, a few days ago. Apparently, there is an Argentinian way to learn English... while sleeping! They say in 6 to nine months, the language can be learnt withou studying and "with no grammar".
Some people do enjoy joking!
.
Deutsche Zusammenfassung
Oben ist eine Anzeige zu sehen. In Argentinien, jemand scheint den Weg gefunden zu haben, Englisch... während des Schlafens zu lernen! Zumindest laut diese Annonce, braucht man weder studieren "noch Grammatik" um, in etwa 6 bis 9 Monate, die englische Sprache zu beherrschen.
Schade, dass ich erst jetzt über diese System höre!
.

22 comentaris:

Assumpta ha dit...

Ai!!! Això m'ha recordat... jajaja... deixa'm pensar.
No sé si era a la Facultat. Sí, crec que era a la Facultat... que hi havia algú que es gravava a sí mateix llegint els apunts i s'ho posava mentre dormia!!! jajajaja
El que no puc recordar era si funcionava o no.

De fet, jo, quan dormo, prefereixo dormir i prou :-)))

Els del PiT ha dit...

És que ja no saben què inventar noi, però gràcies per la acurada informació, en prendré nota perquè a mi m'anirà molt bé, iunouguaraimin? hi hi hi...

-No veu que és de conya això, avi?
-Què en sabràs tu, nano...

Cristina ha dit...

Jo em gravava els apunts quan estudiava i els anava escoltant amb el "walkman" per veure si de tant escoltar-me a mi mateix s´em quedava alguna cosa a la closca. De poc em va servir,jejeje.
Aquests argentins se les empesquen totes però no crec que ningú amb una mica d´enteniment piqui,jejeje.

XeXu ha dit...

Pot ser una broma, però no dubto que hi hagi gent que vulgui treure diners venent una cosa així. I si hi ha algun incaut que pica, doncs ja ho tens.

Salvador ha dit...

S'això d'aprendre idiomes dormint ja té molts anys.

DooMMasteR ha dit...

Home, si el curs inclou un senyor o una senyoreta per dormir amb ell/a...

Clidice ha dit...

Tens raó! que fort! i jo sense passar del "mai moda is in de quitxen, mai fada is ritx, mai titxa clin de blacbord".

Passa l'adreça corre! que m'hi apunto. Per cert, és només so? no t'implanten cap microxip d'imatge perquè les classes te les faci el Clooney in person? Ja posats ;P

Kostas ha dit...

I només hi han classes d'anglès? Podien haver classes antisubnormalitat i jo li pagava un curs triple a en Berlusconi.

Deric ha dit...

i si funciona????
mira, et proposo que ho provis i si et va bé ens ho dius i ho comprarem també!
jajajajaja
;)

Xavi ha dit...

je, je, cultura del no esforç. No cal aprendre res de memòria, no cal estudiar...

Albert ha dit...

iEPP, aturem-nos un moment, i si és veritat ?¿?¿ la nostra ment és un misteri, i les nostre neurones que descansen al repòs del nostre cos , potser estàn preparades realment quan no hi altres elements que les disturben, per poder apendre a un ritme més accelerat....penseu per un moment, en 6 mesos angles, en 1 any , la càrrera d'història, i amb 2 anys medicina.....si senyor......

quim ha dit...

No hi ha tractaments per aprimar mentre dorms? (em sembla haver-ho vist en un Teletienda) doncs no és d'estranyar que també es pugui aprendre anglès.

A més, no sé si a vosaltres us passa, però hi ha vegades que en els meus somnis parlo un anglès de puta mare, fent servir un vocabulari i unes expressions que jo mateix flipo mentre vaig parlant. Potser sí que té a veure l'inconscient en parlar un idioma. Who knows?

Ferran ha dit...

Assumpta puc arribar a creure que el sistema li funcionés; el que no crec és que aconseguís descansar gaire; quin maldecap, al matí!

Avi, avi, escolti's al Sergi, perque em sembla que no, que aquest sistema dasentgüorc!

Com a mínim devies descansar per la nit, Cristina. Bon camí, demà! :-)

XeXu, juraria que n'hi deu haver més d'un...

Salvador és allò que diuen, que ja està tot inventat. Si algú ho ha provat, ens podria explicar si serveix; jo ho dubto una mica...

Ep DooMMasteR, ben vist! Llavors jo potser m'hi apunto, eh?? jiji...

Mite-la, la Clidice, com ràpidament has trobat la manera que aquest curs pugués ser REALMENT interessant, hehe...

Kostas jo de tu m'estalviaria els diners: dubto moltíssim que en Berlusconi tingui remei.

Mite'l ell, en Deric, què ràpid, el tio!, hehe... Em sembla que no el provaré, però... ara, quan acabi els comentaris personalitzats, us explico una cosa a tots :-)

I molt em sembla, Xavi, que la cultura del no esforç només té un resultat, finalment: el fracàs!

Albert no sona malament, no, el que expliques; només que... mmm... no sé, vols dir? I quan descansem, llavors?? :)

Osti, Quim, això de tenir un somni on parles una llengua que, en realitat, no domines... a mi no m'ha passat mai, que jo recordi, però no ets el primer que m'explica que ho ha somiat. Quin bon rollo deu donar, no??

:::::

Ei, companys, us faig saber una cosa: he enviat un mail als argentins aquests, el del curs d'anglès mentre dorms, hehe... Suposant que em responguin, us ho explicaré!


Salut a tots!

Assumpta ha dit...

Jajajaja de veritat que em moro de riure!!

Primer, que a mi em passa com en Quim, a vegades, en somnis, o parlant amb mi mateixa, doncs parlò anglès molt bé!! jajaja
Ah!! i quan estic sola a casa també parlo italià!! :-))) (bé, el que passa és que no hi ha cap italià per dir-me si ho faig bé o no, però a mi em sona genial com queda!!)

Segon, Què boooooo!!! Has enviat el mail!!! Això és periodisme d'investigació! jajaja estaré atempta!!! :-)))

Oscar 7m76 ha dit...

Doncs mira, jo diria que quan millor parlo anglès és quan somio... ves per on!

Babunski ha dit...

A mi l'spam que em fa gràcia és el típic que diu "enlarge your penis"... perquè penso... més?

Jesús M. Tibau ha dit...

Necessitaríenm uns quants exemplars de la versió "Català dormint" que per aqeuí en fan molta falta

- assumpta - ha dit...

Ja em diràs tu, tota la nit escoltant la xerrameca: maineimis... ripitguizmi... com t'has de llevar per anar a treballar?
Potser hi adjunten algún analgèsic amb el cd. Ai mare!

A veure que et diuen. Ens mantindràs informats, oi?
;)

Ferran ha dit...

Mira, Assumpta, mira, aquest és el mail que els he enviat. Està expressament mal redactat, per semblar prou idiota com per esperar alguna bicoca, hehe...

Saludos.
Me ha llegado información de un curso de ingles que se puede hacer por la noche. Hace muchos años que estudio ingles pero me cuesta mucho, y me gustaria saber en que consiste este curso, cual es el sistema y si funciona de verdad. Y también cuanto cuesta.
Muchas gracias por su ayuda.
(Nom fals) de Barcelona (España)


De moment no han contestat. Ja us explicaré...

Òscar pel que vaig llegint, veig que no ets l'únic...

Osti, Babunski, quina gràcia, a tu també et passa?? ;-)

Quanta raó, tens, Jesús M., quanta raó tens! -Aprofitaré el meu contacte amb els argentins per demanar-los si tenen previst algún curs en aquest sentit ;-)

-assumpta- realment, tal com ho pintes, més que un curs d'anglès això té tota la pinta d'una tortura xinesa. Ai!

Assumpta ha dit...

Jajajaja "Hace muchos años que estudio ingles pero me cuesta mucho"

De veritat que m'estic partint de riure :-))))

Efrem ha dit...

Ahahahah! Espero que l'ensenyin millor que l'espanyol, perquè de dues paraules una l'han feta amb falta ortogràfica inclosa, a no ser que també exercitis les "ingles" xDDDDDD

Ferran ha dit...

Doncs Assumpta, ja veuràs com encara riuràs més amb la resposta, que m'acaba d'arribar, jiji... Aviat la penjaré!

Espera't a veure la resposta, Efrem; la sintaxi és terrible; ja veuràs, ja...