Força!

Al Barça de la temporada 2008-2009 no li cal ajuda per guanyar ningú, tal com està jugant, encara menys a un Madrit que porta 15 jornades guanyant de miracle i fent pèssims partits (diuen els qui se'ls miren, que no seria el meu cas). Però si algú sap com modificar lleugerament la inclinació del Bernabéu, per tal que el nostre equip ho tingui encara més fàcil per foradar la xarxa de la porteria blanca, aquest dissabte, que no se n'estigui de dir-nos-ho.
.
.
Força Barça!
.
Barcelona plays against Real Madrid this Saturday, at the madrilian stadium Bernabéu. Barça needs no help to beat the Castillian team, although a slight inclination of the pitch would definitely make it easier for the Catalans to pierce the white net!
.
Am Samstagabend spielt FC Barcelona gegen Real Madrid. Obwohl die Katalanen keine Hilfe brauchen, den Madrid zu gewinnen, eine kleine Inklination des Spielfelds wäre nicht eine schlechte Idee, um das weisse Tor durchzulöchern!
.

20 comentaris:

XeXu ha dit...

Un derbi sempre és un derbi, pot passar de tot. Però el problema de posar el camp com surt a la foto és que juguen una part a cada camp!

Rita ha dit...

Hahahaha que bo!!!

Una mica més de confiança no?

Sort i ànims!!

Assumpta ha dit...

No puc dir altre cosa que: UaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuU y afegir un Ooooooooeee oeeeeeee oeeee oeeeeeeeeee oeeeee oeeee molt forts!! :-))

Aquesta imatge me la van passar per correu electrònic i és una passada!! :-))

FORÇA BARÇA PER SEMPRE!!!!

Efrem ha dit...

Després que de l'estatut, del finançament, de la crisi, de la devallada del país en general, de la mala aplicació de Bolonya, de l'atur... El Barça és la única il·lusió col·lectiva dels catalans que en encara sobreviu...! El Barça perquè ens reunim els amics i ens desfoguem i riem sense complexos!

Els del PiT ha dit...

Si es jugués contra la mateixa porteria de baix tot el partit, encara hi hauria culés pessimistes que patirien pels contra-atacs del madrit, però seria la pera!
:-)

rits ha dit...

podria ser un sistema de molles que la primera part fos d'un cantó i la segona de l'altra? xq si no, ho tenim xungo.


Força Barça!!!!!! i que aquesta nit disfrutem al màxim!!!!!!

Gatot ha dit...

doncs a mi em sap greu pels que s'ho "miressin" des de darrera d'una de les porteries: haurien pagat entrada i no veurien res...

ja no saben què inventar, eh?
:)
petons futboleros!

Clidice ha dit...

Molt bona! :P a veure si es fa realitat i el dia de la Comunidad n'hi fotem 5 perquè tinguin coses de debò per a celebrar a partir d'ara ;P hihihi "mala-milk forever amb els del madriT"

Rita ha dit...

Eiiiiiiiii que no tens els comentaris activats a l'altre post....

BARÇAAAAAAAAAAAAA CAMPIÓOOOOOOO!!!!!!!!

HEHEHEHEHE

Edurne ha dit...

JAJAJAJAJA!Vaya palizón que se ha llevado el real Madrid! Lo he estado viendo y me he alegrado un montón.
Ahora bien, para el día 13, ya lo siento, para mí no hay más que leones que van a rugir y rugir en Mestalla! Así que disfrutad de este triunfo porque, los milagros también existen, y nosotros, los del Atheltic iremos a por todas y con nuestros leones D.O!
;)
Petons!

Assumpta ha dit...

TENS TOTA, TOTA, TOTA, TOTA LA RAÓ!!!!

A veure si ens acostumem a no abaixar el cap tan aviat, a veure si ens enorgullim més de la nostra vàlua!!!

VISCA EL BARÇA I VISCA CATALUNYA!!!!!

Oeeeeeeeeeoeeeee oeeeeeeee oeeeeeee

Ferran ha dit...

AMICS TOTS, no cal que diguem res. O sí, bé, una cosa sí podem dir:



2 - 6 !!!!!!!!!!!!!

Kostas ha dit...

Quin partit, quin goig, quines Guiness.
Estic amb tu Ferran , això d'estar sempre acollinit no és ni sa ni bo. Jo el tenia clar, si perdia el Barça encara els hi portavem 1 punt que haurien d'esmunyir ells no pas nosaltres, però amb aquest jos era impossible ni que pensesin en l'empat.
Força Barça!!!!

Xavier ha dit...

Mira Ferran que jo de futbol res de res, ni m’agrada ni en soc seguidor, però avui he gaudit com un ximplet, i una miqueta mes ploro i tor d’alegria. Ha casa m’han pres per boig quan abans de començar el partir he dit que guanyaríem per 1 a 6, per poc…………………………….
Tres hores desprès encara tinc taquicàrdies. Això es jugar be i la resta, tonteries.

Forçaaaaaaaaaaaaaaa Barçaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

!!! quins genis !!!

i a la "Espe" que la bombin.

Assumpta ha dit...

Xavier!! Tu tens dots de vidència!! :-))

Jo, que sóc optimista i sempre he estat confiant en el nostre Barça havia apostat per 1-3 :-) això d'1-6 és quasi, quasi, quasi :-))

Ferran ha dit...

Ei KOSTAS, és justament això que dius! Fins i tot perdent hauriem continuat estant per davant d'ells. De debò que, com a poble, hauriem de passar pel psicoanalista, els catalans!

Sí, sí, XAVIER, a la Espe que la bombin! (i el Real, també, hehe).
Saps? Jo tampoc no sóc gens futbolero, però el Barça és una altra cosa; i un partit contra el Madrid ja és la pera. És alguna cosa més que futbol! :)

ASSUMPTA, creu-me: abans d'acabar la primera part he enviat un sms a una amiga i l'hi he dit: "el Barça n'acabarà fent sis"! Et voilà... ;-))
Per cert, m'ha fet gràcia adonar-me que, tot just acabat el partit, tu ets una de les primeres persones que m'ha vingut al cap!!! :)

Assumpta ha dit...

Apaaaaaa un altre vident!!! XAVIER i FERRAN, us hi podrieu guanyar la vida!! jejeje

Moooooltes gràcies ;-)))

Xavier ha dit...

Si fos vident hauria encaminat una miqueta mes la meva vida i podria sortir de ser mil-eurista, i arribar a viure una mica mes tranquil.
La meva paranoia del resultat d’un a sis, era la necessitat de poder fer “botifarra” a tot amb general i donar una mica d’alegria al cos i al esperit. I os u juro, quan vaig aventurar el resultat amb van mirar amb cara de pensar : !! ja es foll del tot..... pobre Xavier !!.
Aquesta setmana he de fer una “quiniela” a veure si amb treu de pobre.
Forçaaaaaaaaaaaaaaa Barçaaaaaaaaaaaaaaaa

nur ha dit...

Apa, que bé ho devíeu passar! I quin "ambientassu" hi havia als bars del centre de Barcelona! Déu n'hi do!

Força Barça!

Ferran ha dit...

No m'ho diguis, ASSUMPTA, que m'hi poso. Amb les ganes que tinc de redecorar la meva vida! :-)

XAVIER, no deixis de jugar aquesta setmana (jo també ho faré, per si les mosques). No se sap mai!

Tot plegat va ser bastant bèstia, NÚRIA; bèstia... i molt xulo :-))