Gratis també és possible!

I mentre esperem l'inici del partit d'aquest vespre, vaig preparant el pròxim post; serà sobre la candidatura de Madrid als Jocs Olímpics de 2016....
La insofrible Antena3 no retransmetrà avui el Chelsea-Barça -merci, Assumpta! ;-) però si no voleu pagar per veure i teniu satèl·lit, sintonitzeu l'alemanya Sat1 que comença programació especial a les 20.15h., just després del Tagesschau. Podreu veure el partit en directe (a menys que -això ja se m'escapa- el canal tapi el senyal fora d'Alemanya, per qüestions de drets televisius). Altres canals europeus que n'anuncïen l'emissió, en obert, són les suïsses SF Zwei (el segon canal suïs en llengua alemanya), i TSR-2 (el segon canal en francès), l'austríaca ORF-1 i la italiana RAI 2. A més de via satèl·lit, tots aquests canals i d'altres es poden sintonitzar, via internet, a www.zattoo.com.
I sinó, encara hi ha més opcions: si cliqueu aquí, veureu un llistat de canals que, en teoria, emeten el matx via internet i de franc. Per provar...
.
Free is also possible!
Tonight's game between Chelsea and FC Barcelona is to be seen, in Catalonia and Spain, only via pay-per-view. That... or thanks to one of the many international tv stations that broadcast the game for free and can be seen everywhere, via satellite. Even more: that... or thanks to some stations which can be tuned via internet, and which allegedly broadcast the match for free.
All the interesting links can be found on the upper paragraph, in Catalan.
.

10 comentaris:

Assumpta ha dit...

Ostreeesss!!! Jo tenia el Zatto i un dia em va fallar. No reaccionava.

Vaig a veure si el puc tornar a baixar!!! I si no, altres experiments provaré d'aquest llistat de canals jejejeje

Gràcies Ferran!!! :-))

VISCA EL BARÇA!!

Deric ha dit...

doncs jo penso dormir o veure una peli, però del partit, res de res, ja m'enteraré pels petards.

DooMMasteR ha dit...

Mil gràcies per aquests enllaços, company!

Que Déu t'ho pagui amb moltes birres i victories del Barça! :P

Té la mà Maria - Reus ha dit...

primer que tot una salutació
després dir-te que Té la mà Maria ha fet un altre blog
que porta per títol
http://trucadors.blogspot.com
son trucadors (picaportes) de les diferents parts del món
on podreu trobar autèntiques bellezas amb forjats
si teniu un moment doneu-li una ullada, gràcies
una abraçada

Salvador ha dit...

A Andorra veurem el partit per la cadena francesa TF1.

Babunski ha dit...

JO l'escoltaré per la SER, que és l'emissora que més m'agrada quan fan esports.

Rita ha dit...

Eiiiiiii!!!!!!!!!!
A Romaaaaa!!!!!!!!!!!!!!
Petonassos a tots!!!!!!!!!!!

Ferran ha dit...

Per la tele, per la ràdio, per internet o com sigui, l'important és que després de seguir la "patimenta"... finalment va arribar la recopensa; siamo a Roma!! :-)

Albert ha dit...

a fóra de temps, però serveix igual per altres dies....www.justin.tv,

Ferran ha dit...

Ep, merci, Albert. Investigaré aquest web, perque no el coneixia...