Ha marxat un àngel

M'ha sabut greu la mort de la Farrah Fawcett. Un càncer se l'ha endut més enllà dels núvols, des on, de ben segur, continuarà tenint cura d'en Charlie, tal com feia a finals dels setanta. Tot i que només va aparèixer a la sèrie, de manera regular, durant un any, sempre serà recordada com l'àngel ros de "Los ángeles de Charlie". La sèrie m'encantava: el misteriós Charlie, la connexió entre les tres noies i, clar, tota l'acció que en la meva adolescència em cridava l'atenció. Sense dubte, una de les sèries de l'època que més bé recordo (per no parlar de "Starsky & Hutch", entre d'altres)... A reveure, Farrah Fawcett / Jill Munroe.
.
Actualització 26 de juny: ha mort Michael Jackson. A l'oest de les Rocky Mountains estan doblement de dol...
.
. An angel's gone I was sorry to learn that Farrah Fawcett's gone today. A cancer took her beyond the clouds, where for sure she will take care of Charlie, the way she used to do in the late seventies. Although she performed in the series for only one year, then being replaced by Cheryl Ladd, she will always be remembered as the blonde angel of the show. May she rest in peace.
.
Update June 29: Michael Jackson's dead. Double mourning west of the Rock Mountains...
.

22 comentaris:

Rita ha dit...

A mi també m'ha sabut greu. M'encantava la sèrie i ella. La trobava tan guapa!!!

Bé, a l'Starsky també el trobava molt guapu... ehem, ehem... ;-)

Assumpta ha dit...

Jo recordo aquella melena seva rossa tan de "leona", m'encantava :-))

Ah entre Starsky i Hutch jo també preferia Starsky :-))

kweilan ha dit...

A mi també m'agradava la sèrie.

Clidice ha dit...

ai ai ai si ara resultarà que el moreno "cutrón" era el preferit de totes! :P si ej keeeee :) la meva "ángel" era la morena "intel·ligent" que no recordo com li deien :P

Fina ha dit...

La morena dels cabells llisos i ulls allargats ,Clidice?.No era la Alex Munday (Lucy Liu).

helenna ha dit...

De petites quan jugavem jo sempre volia ser l'angel rossa de la sèrie.
Ningú hauría de morir als 62 anys....

Júlia ha dit...

...i un dimoni, perquè això és el que em semblava el Jackson aquest.

Sobre Fawcett, una molt bona actriu que va intentar sense massa èxit desenganxar-se aviat l'etiqueta de la sèrie fent papers dramàtics diversos al cinema. Encara no fa massa la vaig veure al 'Guardià' en un paperet, però aquesta mania del botox i els estiraments li havia fet perdre l'expressió original, com a tantes altres.

Descansi en pau.

Ferran ha dit...

Merci a totes set pels vostres comentaris! Sabeu que d'entrada no recordava qui era qui, a "Starsky & Hutch"? L'Starsky, el morè; en Hutch, el ros; ara sí, però he hagut de romiar una mica...

CLIDICE la Kelly, vols dir? L'altra morena era la Sabrina, però crec que et refereixes a la Kelly...

FINA Lucy Liu? Aquesta no serà de la pel·li, no de la sèrie? El nom em sona molt, però... no, no sortia a la sèrie.

kika ha dit...

doncs a mi el hutch era el que m'agradava i d'àngel la morena també, que jo hauria dit que era la sabrina... però ara que has dit kelly també em sona...

la mort del michael jackson, no em va sentir gairé res... com si s'ho hagués buscat...

Xavier ha dit...

Aquesta sèrie amb els seus personatges i el tipus de vida que gaudien es va donar a tots ganes de descobrir la solejada Califòrnia, platges amb bells cossos com si es tractes dels paradís.
Els seus cabells son el reflexa d’un temps i han marcat a un munt de gent.
La mort es un pas a la gloria i en cas de mort per una penosa malaltia encara ho deu ser mes. Descansa amb pau Farrah, ara si , àngel.

Dani R. ha dit...

Jo vaig arribar una mica tard a aquest món per gaudir dels Angels, però per gaudir de'n Michael.

Kostas ha dit...

Realment és fort, però noticies d'aquest tipus fan ganes de dir alguna cosa ràpidament. Realment va durar només un any? a mi em dóna la sensació que ens acompanyà per més temps. També tinc al record amb amb de carinyo als Starsky i Hutch i a un altre que s'ha mantingut més temps com el Colombo (llàstima de suec cabró). També recordo una amb una mica menys de gràcia però que era molt impactant (a l'època): Los hombres de Harrelson.
Salut

Els del PiT ha dit...

A mi m'ha sabut molt greu la mort de l'àngel i la del dimoni també.
Només un any va participar? Doncs és la que més m'agradava de les tres, després la morena de cabells ondulats i no puc dir que l'altra m'agradés, em recordava una professora molt estricta... Per cert, no sé per què tinc el nom de Kate Jackson al cap, potser Kate era el nom de la que busqueu i Jackson... Pel dimoni?
Ah! No puc estar d'acord amb que Jackson sembla que s'hagués buscat la mort (com diu kika) perquè, més enllà de les històries pederastes de les que es va parlar, personalment no veig com justificar que es busqués una aturada cardíaca.
Potser és que no estàs ben informat sobre aquest personatge, nano...

Potser, avi...
:-)

Ferran ha dit...

KIKA la Sabrina era la que, anys més tard, faria de parella de fet de l'espantaocells, una altra sèrie que m'agradava. La recordes/recordeu?

Ostres, XAVIER, i tant que la Farrah va marcar època, amb aquell pentinat tant finals dels setanta!

DANI devies tenir uns sis anyets quan Thriller va saltar a totes les emisores de ràdio i a les teles, amb aquell videoclip taaan ben fet.

Ostres, KOSTAS, si féssim un repàs de sèries d'aquells anys, flipariem recordant personatges com els de Harrelson. I què me'n dius del Equipo A? Tela! :-)

Ei SERGI, juraria que Kate Jackson és el nom real de l'actriu que feia de Sabrina, la "professora estricta", que dius :)

Babunski ha dit...

Sí, sí, la Lucy Liu era de la peli.

Edurne ha dit...

Siempre veía la serie, me encantaba, vamos, como que yo quería ser una de ellas, una "Ángel de Charlie"! Jejejeje!
Sabía que Farrah Fawcett estaba enferma y que el señor O'Neal quería casarse de nuevo con ella.. no ha llegado!

Y del Jackson five... pues, yo creo que era algo cantado que no podía durar demasiado, era tan... artificial! Bueno, en un principio, cuando era negro de verdad, me gustaba, después, con tanto escándalo... dejó de interesarme totalmente!

En cualquier caso, siempre una lástima!

Petons, amic!

TICTAC ha dit...

Tant "Los Ángeles de Charlie" com "Starsky y Hutch" van marcar una época. Jo també me'ls mirava.
La Farrah era la més espectacular amb la seva melena rossa

Gaia

Lula ha dit...

Tota la nostra generació era fan dels àngels, i suposo que tb força d'en Jacko...



Besotes

Natxo Rovira ha dit...

Ostres, a mi em tenia fascinat aquesta noia, la trobava tan maca. I dius que només va estar un any? que curiós com recordem les coses.. hauria jurat que va formar part de bona part de la meva infantesa.

Bé, jo crec que res acaba amb la mort, o sigui que tant ella com el Maichel Jackson, seguiran fent camí. I crec que tenen la immensa fortuna que el seu pas per aquesta vida romandrà en el record de la humanitat durant molt de temps.

glamboy69 ha dit...

Jo no era gaire fen de cap dels dos, però com a fan de la fama com a conçepte pop, adoro l'espectacle en que s'està convertitnt la mort de Jacko!

Ferran ha dit...

BABUNSKI no l'he vista en ma vida, la tal Miss Liu.

EDURNE respecto a Jackson, yo también me "dejé llevar" por los escándalos (recuerdo esa imagen de él con su hijo pequeño literalmente volando por el balcón del hotel Adlon de Berlin!) y la verdad es que, en parte, me sabe mal. Estos días escucho su música y me parece buena, francamente; casi que siento haberlo "desterrado" de mi vida por cuestiones que nada tienen que ver con él como músico...

Ostres, GAIA, aquella melena va marcar una època!

Pozi, LULA, certament els de la nostra "quinta" hem crescut amb uns i altres, gairebé!

NATXO i tant que continuen el seu camí! Ell, els qui els han precedit i els qui els seguirem! Especialment en Jackson... d'ell segur que seguirà parlant-se'n pels temps dels temps, en aquest planeta nostre.

ROGER de l'àngel ros no pots haver sigut fan perquè ets "massa jove" :)
I ves, et conec només via catosfera, però que t'agradi el show post-Jackson... mira, no em sorprèn! Em sembla que ja et conec una mica, haha...

- assumpta - ha dit...

També m'agradava i la seguia, la serie. Tenia alguna cosa que la feia diguem-ne "simpàtica".
Em sap greu, va lluitar fins al final per seguir endavant però com molts cops, MASSA, tot i la lluita acaba guanyan la partida la part contrària.
Potser algun dia la gent morirà de moltes altres coses, però ja no de càncer. Espero.