Remember the "Graduated course in modern English"?

doncs... fa un parell de dies va rebre un comentari positiu. Considerant que les altres 22 opinions rebudes posaven en dubte, com el propi post, que el Graduated course in modern English serveixi d'alguna cosa, m'ha semblat oportú fer públic aquest comentari. Continuo pensant que l'estudiant-marmota es deu llevar d'una mala gaita impressionant, després que li hagin estat xiuxiuejant els verbs regulars i irregulars, a cau d'orella, tooota la nit; però bé, també és cert que jo no ho he provat. Algún màrtir voluntari?
(@ Boris: gracias por dejar tu opinión!)
.
PS cruel i amb lletra petita: Què tal un curs per aprendre a puntuar i escriure en castellà? Perdó, perdó!!
.
Boris ha dit...
Sres todos, no soy argentino ni vendo este metodo pero si les puedo asegurar de que ayuda a aprender ingles, yo lo probé hace unos 20 años, no lo hice completo pues me lo prestaron y cuando aquello era en discos de vinilo de los de una sola pista por ambas caras con su tocadiscos correspondiente, la verdad es que me fue muy util , despues de usarlo, podia hablarlo no con soltura porque eso solo lo da la práctica pero si entendia mucho de lo que me hablaban y podia comunicarme no a un nivel alto pero si podía, lo siento por los incredulos por, por los socarrones que creen que solo ellos tienen la verdad y se rien de todo lo extraño pero es así, les recomiendo que no se gasten el dinero en este método porque según algunos de los que aqui escriben cualquier cosa es mejor que lo que dicen estos y seguramente pensaran que si lo dice uno del patio local si que dice la verdad pero en todas partes se hacen cosas buenas como tambien malas y les aseguro que este metodo no resuelve todo pero si ayuda bastante , por propia experiencia vivida, este metodo de la hipnopedia se ha utilizado en muchas épocas y en muchos sitios y por lo general segun he leido algun efecto positivo ha tenido y para los que dicen que acabas loco con escuchar esto durante toda la noche, no se lo crean, esto es como tener un split de aire acondicionado funcionando en la habitación toda la noche y nadie se queja por ello al contrario es como un sonido hipnótico, bueno pues ya saben, hagan lo que les de la gana y crean o no lo que quieran pero estoy convencido por mi experiencia de que este método funciona, no como para aprender ingles o chino o latin o catalán perfectamente pero si para poder entenderse bastante bien, lo otro es mucha practica en vivo y directo con el personal.
.

12 comentaris:

Clidice ha dit...

julín! continuo pensant que tenir algú tocant el que no sona mentre dorms no pot ser gens bo per a la salut mental. I menys si a sobre hi afegeixes el soroll "fregit" d'un vinil. Quina angoixa!

Rita ha dit...

Deu haver après el castellà dormint també... ;-)

Ho sento eh, però aquesta gent que se sent ofesa amb tanta facilitat i amb més facilitat encara ataca de seguida...

En fi, bona revetlla! :-)
Petons!

Asimetrich ha dit...

M'agrada com comença: "No soy argentino". D'acord, val, jo tampoc.

A veure, que rec que he descobert el perquè de tot plegat: El secret és, com diu el comentari, fer el curs en un tocadiscs, perquè si ho fas amb auriculars no deu funcionar. A més, el tocadiscs té un avantatge: aprens tu i els teus veïns també.

Assumpta ha dit...

I com s'ho feia per anar canviant el disc (o tornar a posar el mateix) mentre dormia?

Pregunto, sense ànim d'ofendre, per suposat :-)

kweilan ha dit...

Al.lucinant aquesta resposta.

Matty ha dit...

Mentre llegia la resposta pensava exactament el que diu l'Assumpta: es despertava per a canviar la cara del disc o tornar-lo a posar?
pronunciava en somnis les paraules màgiques "play it again tragadiscos" i li funcionava?
ah, per cert, no sóc argentina... ni finlandesa

Pantagruel ha dit...

Estimado Ferran, te dejo aquí la réplica que "este elemento" le ha dejado a Fina en su blog, y que no espero que haga pública, dado su talante.

"Fina, espero que tengas la decencia de pasar este comentario. Mi blog está abierto para quien esté interesado en saber qué pienso y si mi ánimo es provocar o hacerme famoso, como cree tu amigo Clidice, que es por lo menos tan famoso como yo en mi casa a esa hora que dice. Yo no he venido a provocarte, te has provocado tú sola entrando a descalificarme e insultarme en un blog que visito habitualmente y donde comento habitualmente. Tú has ido allí, como un troll -de esos que Clidice encuentra aterradores-, a ponerme mala nota. Te he invitado a seguir el debate en mi blog, ya que tú no me dejaste entrar en el tuyo, pero pareces ser una persona poco de fiar, que rehuye el debate directo y personal. Como desconfío de que publiques este comentario lo hago público en el mismo blog donde has ido a tocarme las narices. En todo caso, mi casa sigue abierta, y sin moderación, para lo que tú o Clidice tengáis a bien opinar, pero no os engañéis, ni me hace falta vuestra visita ni la deseo. De mis propios comentarios se desprende que si entré con ánimo bromista y quizás faltando el respeto a una persona a la que desconocía -insisto en que no me fascinan los santos, ni religiosos ni laicos-, posteriormente me he interesado por las curiosas repercusiones de su muerte en distintos ámbitos, que no dejan de ser sorprendentes. En lugar de atender, como devota de Vicente Ferrer, esas cuestiones, has seguido, estimada Fina, tratándome de mala manera. No me parece buen camino el tuyo. Las bondades no hay que guardarlas solo para los indios. Y gracias, Ferran, por considerarme un "elemento", algo es algo."

Qué curioso que todos moderéis los comentarios. ¿Qué teméis?

Ferran ha dit...

AMIGUES/AMIC definitivament no ens farem del club de fans del mètode en qüestió, oi? Però ei!, que si a algú li funciona (òbviament deu ser algú que NO dorm acompanyat), doncs perfecte, tu!

PANTAGRUEL gracias por tu comentario. Lo de moderar es para no permitir spam; como ves, tus palabras no me lo parecen. Un saludo.


Feliç Diada de St Joan a tothom!

glamboy69 ha dit...

A mi aquests mètiddes extranys em donen més malfiança que una altre cosa i em semblen remeis per a vagos!

Els del PiT ha dit...

Ja vaig llegir aquest comentari quan el va fer.
No tinc res a dir que no s'hagi dit ja, cadascú amb els seus mètodes, si li ha funcionat...

No has dit que no tenies res a dir, nano? Doncs no diguis res...

Bé, doncs callo...

Així m'agrada, que no està la cosa per afegir més llenya, hi hi...

Natxo Rovira ha dit...

Recordeu la història de 'un mòn feliç' de l'Aldous Huxley?

Allà adoctrinaven als nadons proveta sobre la seva condició social amb missatges repetitius durant la nit.

Mira, aquest mètode tan surrealista, m'ha recordat allò tan inquietant.

Ferran ha dit...

No sé, ROGER... Jo potser no seria tan dur com per dir que sigui un remei per a vagos; el problema que hi veig amb el mètode en qüestió és... de salut!

Haha! Ai l'avi, SERGI! Quan es posa xulo fa por i tot! :)

La paraula és més que addient, NATXO: inquietant! Jo no voldria pas provar-lo, aquest sistema. No vull pensar la mala gaita amb què em llevaria!