Disclaimer!

Dijous 3 a dissabte 5 estaré força incomunicat, per viatge a l'Espanya profunda. Us agraeixo molt els comentaris que esteu deixant al post sobre la S de solidaritat... o de seny; és molt interessant constatar com, malgrat els comentaris habituals de "Sembla mentida que aquest paio no mogués un dit per ajudar la víctima" (en qualsevol cas on hi ha un atacant, una víctima i un testimoni passiu), la majoria dubtem de com reaccionariem si ens trobéssim en un cas similar.
Tan bon punt torni a la civilització, responc doncs els vostres comentaris com es mereixen.
Moltes gràcies!

12 comentaris:

kika ha dit...

bon viatge i guarda't de la calor!

XeXu ha dit...

Que tinguis bon viatge, i em sembla que tindràs molta feina quan tornis!

òscar ha dit...

vagi bé, amic ferran.

a mi, quan llegeixo el mot "espanya" acompanyat del "profunda", em vé al cap, sempre, altres dos mots: "puerto" + "urraco".

massa tele mirava de petit. però, tot i així, mira de no entrar a determinats llocs. :)

Deric ha dit...

I això de l'Espanya profunda on cau precisament?

Ferran ha dit...

Amics, ja hi sóc: l'Espanya profunda! (consti que això de 'profunda' ho dic perquè és mooolt a dins de la península; no té cap sentit pejoratiu).

No us dic encara on és, però... els argentins es descollonarien amb el nom d'una casa que acabo de veure!

... algú sap on sóc? (sense trampes; si t'ho he dit, no s'hi val! :)

nur ha dit...

Hahahahaha, molt bo el joc de paraules, Ferran! :) Al mateix carrer força més avall, de seguida em van identificar com a catalana (no sé per què; ja t'ho explicaré). Vagi molt i molt bé :)

Els del PiT ha dit...

Deus estar a "Casa Concha" de Valdemembrillo de Tucayo, eing?

Una abraçada molt especial!

PS: No he contestat el teu mail per mandra i perquè just estava a punt de publicar, a més... què coi! Tu no havies d'estar desconnectat aquests dies?!?
Ets un "aficionao", a veure si aprens de nosaltres!
:-D

ddriver ha dit...

apa a passar-ho en gran

Babunski ha dit...

Vigila per l'Espanya profunda... a Cuenca vaig fer més de 100 km sense trobar cap benzinera!

glamboy69 ha dit...

Molta sort!

Mireia ha dit...

El post anterior ha generat molt debat, jo tot i llegir-lo i que m'ha fet pensar força no t'he deixat cap comentari. Espero la teva tornada per veure les teves respostes.

Que vagi bé

Ferran ha dit...

NUR, suposo que devia ser després de deixar anar alguna catalanada salvatge, hehe... Ja m'ho explicaràs!

Justa, SERGI: Valdemembrillo de Tucayo! Em pregunto com ho has encertat! ;)

Ha estat molt bé, DDRIVER :-)

Aquest cop, BABUNSKI, he aparcat el cotxe i he estrenat l'AVE (per no patir per les benzineres, hehe...)

He sobreviscut, GLAMBOY69! I, a sobre, m'ho he passat de conya!

Ei MIREIA, ja les tens disponibles, les respostes. I encara pots dir-hi la teva, si vols explicar-nos el teu punt de vista.