Blogs a les ones

L'endemà de la cerimònia de divendres passat, a Vic, on es van atorgar els premis Blocs Catalunya, des d'un dels estudis de COMRàdio es va parlar d'aquest món blocàire que tant ens agrada i interessa. Convidats a la tertúlia van ser un grapat dels guanyadors (i una finalista), així com la Trina Millán, impulsora de l'STIC.cat que organitza l'event.
Si no veu tenir ocasió d'escoltar el programa en directe, podeu fer-ho clicant aquí. Gràcies a l'Anna del Betes i clicks, que és d'on he tret l'enllaç; ella és una de les participants en la xerrada, que dura 20 minuts.
.
Blogs on air
You might want to click here and listen to a talk show in Catalan, about the world of blogs, focused on those written in this language. This programme was broadcast live last Saturday, from a studio at COMRàdio, in Barcelona, and took place the day after the awards Blocs Catalunya were given.
.
Blogs auf Sendung
Wenn Ihr Interesse daran habt, könntet Ihr hier einfach clicken, um eine Gesprächsrunde über Blogs in Katalonien (auf katalanisch) zu hören. Die Sendung wurde am Samstag live ausgestrahlt, der Tag nach der Preisverleihung der Auszeichnung Blocs Catalunya.
.

12 comentaris:

òscar ha dit...

la difusió del món blocaire, sigui mitjançant iniciatives com aquesta o amb la cobertura que puntualment en fan els mitjans de comunicació, sempre és molt positiu.

però, el més positiu, és la colla d'amics que ens reunim per aquí cada dia.

felicitats ferran!

laurea ipsum ha dit...

Gràcies per la recomanació Ferran!!!
L'escoltaré. Fins aviat!!!

reflexions en català ha dit...

No vas ser finalista, tu? Nio has guanyat cap prèmit?

kika ha dit...

gràcies. l'escoltaré amb molt de gust.
i felicitats!
ja et vaig veure en una foto de guanyadors...ara no em facis dir on...

glamboy69 ha dit...

La blogosfera catalana va creixent passet a passet i en una relació molt sueprior al nombre de parlants en moltes altres llengues!

Concurs? premi? I jo aqui perdent el temps!

Assumpta ha dit...

I el dissabte a les 10 del vespre la Gala dels "c@ts" ;-)

És graciós, no m'havia adonat però abans ho he vist en un blog jeje "el 10 del 10 a les 10" :-))

Deric ha dit...

a vegades sembla que encara es sorprenen del món dels blogs quan ja fa més de 5 anys que funciona

Eulàlia Mesalles ha dit...

Gràcies Ferran. L'acabo d'escoltar.
M'apunto a allò que diu l'Òscar, que si aquestes iniciatives serveixen per donar-ho a conèixer, benvingudes siguin.

Ferran ha dit...

Estic del tot d'acord amb el segon segon paràgraf, ÒSCAR. La catosfera és la prova evident que pots sentir-te proper a persones de qui a penes saps més que el nom de pila... i de vegades n'hi això.

Content de llegir-te per aquí, LAUREA!

Ni un, MARC, ni un de sol. Bé, això si no comptem com a premi els lectors habituals i els vostres comentaris i opinions. Prometo amb la mà sobre l'Estatutet que aquest és un premi diari, que em fa molta il·lusió!

Merci, KIKA. Un parell de blogs han penjat una foto on, de fet, només surt un guanyador (dels premis Blocs Catalunya): en Tibau ("Tens un racó dalt del món"). Els altres tres (l'Assumpta de "Des d'on neixen tots els somnis"; l'Eulàlia de "Riell Bulevard" i un servidor) vem quedar finalistes.

Ja ho saps, GLAMBOY69: l'any que ve, a apuntar-se als Blocs Catalunya!
PS: Homeee, això de "i jo aquí perdent el temps" sona fatal, fatal, eh??

Ostres, ASSUMPTA, no sabia això de dissabte vespre. ¿Se suposa que hi ha alguna cosa, tipus trobada blocàire? En saps res?

Buf, DERIC, cinc anys en el món de les tecnologies sembla una eternitat, però de fet no és res! Conec piles de gent que no saben ni per què serveixen els blogs, ni tampoc perquè alguns hi estem tan enganxats. Hem de fer "pedagogia blocàire"...

A disposar, EULÀLIA. Sí, sí, parlem-ne i expliquem el fenòmen; tanta gent se l'està perdent!

Assumpta ha dit...

No, no, és una Gala Virtual ;-)

Hi haurà una "trobada" a la xarxa... ara bé, com serà no en tinc ni idea, però em fa molta gràcia com ho anúncien i com s'ho curren... Tot entre blogàires :-))

Jo no sé si aniré a Barcelona aquest cap de setmana (80% possibilitats de que sí, però no és segur) i si hi vaig el tren arriba quasi a es 10, i fins que arribi a casa...

Però també pot ser que RENFE no vagi a l'hora (res estrany) i llavors no em perdria 10 o 15 minuts sinó el que "ells" volguessin.

Hi seràs? :-)

Ostres, un altre comentari passades les dues de la matinada jejeje :-)))

nur ha dit...

Ei, no és per fer ràbia, però tot i que inicialment estàvem acollonides ens ho vam passar molt bé. Conèixer l'autora del Betes i clicks va ser un dels premis del dia!

Ferran ha dit...

Ets una tronera, ASSUMPTA :-)
Ja t'he respòs per mail...
Una abraçada.

NUR, ja pots dir que ets una estrella de la ràdio! Et vaig escoltar (vaig escoltar tot el programa, de fet) i ho vas fer molt bé; professional! ;)