Desconectando...

Necessito vacances de blog. Quina forma més sense embuts de dir-ho, oi? Estic un xic col·lapsat, de tanta energia com poso en la catosfera: pensar temes pels posts, desenvolupar-los, eventualment traduir-los a l'anglès i/o alemany, llegir els possibles comentaris i respondre'ls un a un -m'agrada així, a mi, i, evidentment, llegir-me els vostres posts, que segueixo perque m'agraden i que, com sabeu, acostumo a comentar sense passar-me'n ni un. Només això, tot això, se'm deu endur un 25% de la meva energia. Si a més hi sumem: una feina a temps complet (amb horari-chollo, sí, però a temps complet) en una institució cultural; una feina a temps parcial en el servei de premsa d'una federació esportiva; un pis on hi visc de fa poc, i on encara estic fent-hi coses (aquest cap de setmana, per exemple, pintant marcs de finetres); una família; uns amics (situats en diferents categories: con derecho a roce, sin derecho a roce, de l'ànima, de veure'ns de tant en tant, ...); uns viatges (endevineu qui tornarà a ser a Berlin d'aquí a quatre dies?); ...

Aaahhrrgggg! Prou!!



Prometo no deixar la catosfera. Coi, que acaba de fer tres anys que sóc per aquí! Primer amb el Quina mandra! (molt poquets de vosaltres em coneixieu en aquella època), després amb el The Berlin Chronicles (aquí ja hi éreu uns quants) i, finalment, amb l'In varietate concordia que ja no penso canviar. Per cert, us explico que des de fa temps em dedico a la "matada" d'anar portant al meu blog, que també és el vostre, si és que hi ha blogs d'algú, els posts que vaig publicar a partir del 2 d'octubre de 2006 en aquella primera "casa virtual", i posteriorment en la segona. La intenció és aprofitar aquestes "vacances" per acabar aquesta feina, de manera que tooot el que vaig publicar tant al QM! com al TBC acabi formant part de l'In varietate concordia.

Només em queda enviar-vos a tots, sobretot als habituals, una abraçada virtual però igualment sentida, dir-vos que no està gens descartat que vagi passant per les vostres cases, i fer-vos saber que estaré molt content de tenir notícies vostres, si voleu saludar, sigui aquí mateix, per mail o via Facebook, aquells que hi sigueu.

Fins aviat!

Disconnecting...
I'm on a "blog break", so to put it. Just too many thinks to deal with, these days: two jobs (one full time, one part time), a new appartment to set up, another trip to Berlin -soon- plus... life! So I've decided to take it easy for the next few weeks, until I feel I've recovered my energy back.
All the best and see you again after the break!

63 comentaris:

- assumpta - ha dit...

Si ho has de fer, fes-ho!
Es pot entendre que cal fer una aturada per agafar aire de nou. De vegades les circumstàncies no ens permeten arribar a tot allò que voldriem, de la manera com voldriem. I aquest bloc i el seu cap visible duen sempre un ritme força trepidant no m'estranya que precisis fer una pausa.
Gaudeix d'aquestes vacances ben merescudes!!!
Poc o molt, segur que seguirem en contacte!
Salut i força!
Un gran petó Ferran!!!
;)

McAbeu ha dit...

Jo fa molt menys temps que tu que tombo per la Catosfera i m'agrada molt fer-ho però des del primer dia he tingut clar que el blog no ha de ser mai una "obligació" per mi, per tant entenc perfectament aquesta necessitat de vacances si el blog t'absorbeix més del compte.
Em sap greu, de totes maneres, perquè jo sóc dels nouvinguts a casa teva i m'agradava llegir el que ens explicaves. Que de veritat sigui només una pausa, eh! ;-)

Rita ha dit...

Què t'haig de dir jo que també he publicat un post donant explicacions de perquè publico menys... :P

Que vagi tot molt bé, sobretot per Berlín (quina envegeta!) i fins que tornis.
Petons!

SM ha dit...

Com diu el Mac, quan el bloc es converteix en una obligació s'ha de parar màquines. Trobo encertades les pauses per ventilar-se. Agafa aire, que aquí t'esperem!

Clidice ha dit...

frenaaaaaaaaaaaa! :D relaxa't i torna, que no ho podràs evitar, que estàs enganxat :P guan quis i quan acabis de pintar les finestres de ca teu, a ca meu també els cal una repassada :D

Asimetrich ha dit...

I tant, ja saps que ens trobaràs per aquí. D'això de fer pauses en sóc tot un expert, ja ho saps bé, i t'asseguro que tornaràs amb forces renovades i mono de bloc.

Descansa i agafa forces, però torna eh? ;-)

Una abraçada

Fina ha dit...

Penso el mateix que en Marc i en SM.Descansa, que t'has fet un far de treballar.

Fins aviat.
Una abraçada.

kika ha dit...

cada cosa té el seu temps, els blogs són per disfrutar-los, el primer és el primer... quants tòpics :-)

però ostres, es fa difícil d'imaginar la catosfera sense tu...

i tu? ho veus clar sobreviure sense la catosfera?

jo et trobaré molt a faltar... això ho sé segur! espero que tornis aviat!

Toni ha dit...

Son molt necessàries de vegades estes parades als blogs, per descansar un poc, i pendre bocanades d'aire fresc. Això sí, no faces la pausa massa massa llarga i no ens abandones ;). En fi, que gaudisques d'este temps, passa-ho bé en el viatge a Berlín!

Fins prompte :)

òscar ha dit...

que sigui un unplugged ben curtet ferran.

el temps just per pintar marcs, agafar energies suplementàries i ... a tornar-hi!

una abraçada ben energètica!!!

Assumpta ha dit...

Doncs crec que fas molt bé... i ho dic perquè, amb la mateixa sinceritat que tu ho has explicat, jo també interpreto que, un cop hagis descansat, hagis "relaxat" el teu cap, t'hagis dedicat a fer altres coses que ara potser no fas pel temps que dediques al blog... tornaràs :-))

I llavors tornaràs content i ple d'energia i amb molts temes i coses noves per explicar, d'aquesta manera que tu fas que ens tens aquí com alumnes escoltant, per saber des de què passa a Alemanya a si ens canviaran el calendari! :-))

Una gran abraçada!!

Roger ha dit...

Coi, sembla que hi ha una certa febre per deixar blocs! Espero que la teva credibilitat sigui com la de l'Asimetrich... Que el 22 de setembre ens diu adéu i el 6 d'octubre retorna! http://thenomade.blogspot.com/2009/10/im-back-again.html

XDXD

kweilan ha dit...

El bloc ha de ser una mena de "hobby" amb el que ens ho passem bé. En el moment en què ens angoixa o el sentim com una obligació, val més descansar i tornar quan es tinguin ganes d'escriure i explicar coses...Mentres tant, una abraçada, estimat Ferran!!!

Edu ha dit...

Unes vacances merescudes Ferran. Entenc perfectament això que dius de l'energia. Estic segur que tornaràs amb moltes ganes.

Una abraçada des de Shanti Bhavan!

Salut!

rits ha dit...

Ferran, no m'estranya, amb tantes coses i tants canvis!

Hi ha temporades de tot, i quan es necessiten vacances, es necessiten vacances. Tu tranquil, i ja ens aniràs explicant quan et sentis recuperat!

bon viatge a Berlin!!!!

Josep Amílcar Albert ha dit...

Bon descans i bona recuperació. De segur que ens retrobarem. Una abraçada

Montse ha dit...

Descanasa, sí, però...TORNA!

Asimetrich ha dit...

Protesto rotundament!. Estic indignat amb el Roger!. Jo no vaig dir que ho deixava. Vaig dir, literalment, "faig una petita pausa al blog".

(Roger, aquesta me la guardo jajajaja)

Així que espero que SÍ que tinguis la mateixa credibilitat que jo i tornis ben aviat!!!

Mireia ha dit...

Fa poc que visito casa teva, però et trobaré a faltar igualment... ara ja m'havia acostumat a anar passant per aquí de tant en tant.
Doncs , que sigui un Pause i no un Stop. Com ja t'han dit al blog a de ser un espai que et vingui de gust i no una obligació. Ara potser et cal disfrutar d'altres coses.
Ja ho saps, que et vagi tot molt bé mentre no ets per aquí i quan tornis ( tornaràs, oi?) aquí ens trobaràs

Joan ha dit...

Respira tranquil, que de vegades ens entossudim a mirar de seguir-li el ritme a aquest món que hem creat i acaba per faltar l'aire.

Per aquí estarem, per quan vulguis. Una abraçada, nano.

Inspirar, expirar.
Inspirar, expirar.
Inspirar, expirar.
Inspirar, expirar.

nur ha dit...

Jo només espero no trobar-te a faltar: també estic mig desapareguda de la blogosfera, però espero ser present en altres espais més, diguem-ne, presencials.

I si has de descansar, descansa. Ja ho trobaràs a faltar i tornaràs (auguro, que sóc una bruixa!). Em sembla que tots hem passat per aquesta època i et podem entendre perfectament, però sobretot perquè sempre has tingut un bloc supertreballat. Jo vinc del Quina mandra! sembla que va ser ahir i ja en dus tres. Déu n'hi do!

XeXu ha dit...

Però amb això no dius que tanques la parada, no? Vaja, potser una temporada, però vacances no és posar-hi forrellat. Bé, fes el que calgui, entenc que aquest ritme teu és difícil de seguir, i de vegades cal prioritzar. Aquí estarem per quan vulguis actualitzar, encara que sigui a un ritme menor. Que et vagi bé tot mentre no siguis per aquí, i bon viatge a Berlin.

quim ha dit...

Que sigui profitós aquest descans. Una parada sempre va bé per renovar-se. Per cert, que bé si tornes a Berlín. I una cosa sí que et recomano, si ja no l'has fet. Ves a la Filarmònica de Berlin, encara que interpretin una música que no coneguis o no et digui res. Per a mi va ser una experiència increïble.

Ferran ha dit...

Amics, què dir? Moltes gràcies -especials- pels vostres comentaris d'avui; sou la pera! Les vacances m'aniran molt bé, segur que m'aporten energia per tornar d'aquí a uns... dies? Mmmm... no, una mica més: setmanes? Sí, això sona millor!

> -ASSUMPTA- i tant, que seguim en contacte! Ara que ja ens coneixem en persona, només faltaria que ens "perdéssim"; ni parlar-ne!
Un petó per tu, guapa.

> Moltes gràcies, MCABEU :-) Serà una pausa, només; n'estic segur. Porto el cuc de l'escriptura!

> RITA, passaré per casa teu, per llegir perquè estàs desaparegudeta últimament. Espero que no sigui res dolent. Un petó, guapa.

> SALVADOR, gràcies també a tu. Ja estic inspirant ben cap endins! :-)

> Ai, CLIDICE, sí que hi estic enganxat, sí; massa que n'estic! Per això m'agafo aquest descans... Petons!

> ASIMETRICH, el nostre admirat científic particular, gràcies! Sí, sé que ets un expert en pauses, hehe... Com tu, jo també tornaré, però d'aquí a uns quaaaants dies!
Una abraçada, maco.

> Gràcies, FINA, ho faré. Una abraçada per tu també.

> Ei KIKA, dec estar realment saturat, perquè de debò que no em ve de gust passejar gaire per la catosfera. Sí, estic cansat; però vaja, res que unes bones vacances no curin!

> TONI, recuperaré energies, de ben segur. Les recuperaré i tornaré a emprenyar-vos amb més i més posts!

> Moltíssimes gràcies, ÒSCAR, maco; accepto encantat l'energia de la teva abraçada; em cal!
Una altra per tu :)

> ASSUMPTA, bonica, tornaré ple d'energia, com dius, per explicar-vos muuuunts de coses més; que m'encanta fer-ho!
Trobaré a faltar els teus, els vostres comentaris, aquests dies/setmanes, però és que necessito tant i tant aturar-me una estona!
Una abraçada, companya.

> Hahaha!! ROGER, la meva "credibilitat" és, definitivament, com la de l'Asimetrich: descanso unes setmanetes i ens tornem a llegir, fijo!

> KWEILAN, maca, ho dius molt bé: "angoixa". No sé si t'ho creuràs, però m'ha arribat a "angoixar": vull escriure, però quin tema trio? I què faig: tradueixo "només" a l'anglès, o també a l'alemany? I, ai!, 24 hores sense passejar pel blogroll i m'he de posar al dia de 17 posts!
Buf, prou: holidays!
Una abraçada ben forta :-)

> EDU, company, continua amb la bona feina, que quan torni em voldré posar al dia de les teves aportacions a aquesta societat que tant t'atrapa. Excel·lent feina, amic!

> Moltes gràcies, RITS, bonica. Espero estar aviat al 100% i tornar a explicar-vos mooooltes coses!

> JOSEP!, ben content de llegir-te. Espero que estiguis bé; fa molt que no sé de tu. A veure si un dia d'aquests trobo el moment i t'envio un mail, home. Una abraçada!

> MONTSE, ho faré, ho prometo! :)

> Hahahaha!!! ASIMETRICH... no ho diguis a ningú però sí, tinc la mateixa credibilitat que tu ;-)

> MIREIA, moltes gràcies també a tu. I tant que tornaré; una mica de vitamines, una mica de tranquil·litat, una mica de "recuperació de forces"... i de cap a l'In varietate altre cop!
Gràcies, maca.

> JOAN: inspiro, expiro, inspiro, expiro, inspiro, expiro... mmmm, sembla que va millor. Una mica més de respirar a fons, i torno :-)
Una abraçada, i gràcies!

> Osti, NUR, és veritat, tu ets de les "primerenques", eh? Quins temps aquells... Recordes el nostre primer cafè "desvirtualitzador", a la Laie de Pau Clarís. Sembla que va ser ahir...
Un petó, bonica. Ens veiem dissabte :)

> XEXU, company; llegeixo el teu comentari i penso: "un altre els comentaris del qual trobaré a faltar!". Els teus... i tots; osti, això és com una mena de família, no? És estrany, no m'agrada marxar de vacances... però ho necessito.
Torno, segur. Una abraçada!

> Herr QUIM, encara no hi he estat mai, a la Filharmònica! Recordes que l'any passat hi va haver un incendi? Vaig dir-me que no esperaria que un altre acabés amb ell... i fins avui. Ho faré! (però no em comprometo a dir cap data, hehe)

Edurne ha dit...

Heyyyy! no te desconectes del todo, nen!

Estoy de cuerdo contigo en lo dela energía que se bnos queda por todas partes, pero jolín... te echaremos en falta,aunque se apoco lo que te vayas a desconectar!

Pues nada, recupera fuerzas y eso, manténte cerca de nos!

Molts petons i abraçades!

montserratqp ha dit...

Fa poquet, poquet que et segueixo i ara te me´n vas...quina llàstima, però estaré a l´aguait per quan tornis d´aquests dies, setmanes...Bon descans!

mar ha dit...

Bon viatge!
Desconnecta i acumula noves històries per contar-nos...
ja saps on som...

Una abraçada!

Els del PiT ha dit...

Ho veus nano? Així és com es munta un comiat temporal i no la teva fugida estiuenca...
Sí avi, ja ho he entès...

Amic Ferran:
No saps com entenc el que et passa, avui mateix pensava fer un llistat del meu temps per calcular el percentatge que em queda de sofà!

Ui, quina casualitat, eh?
Què vol dir avi? Que no li he dit jo aquesta tarda?
M'has dit que havies començat a anar al gimnàs i que us havíeu tornat a ajuntar amb el grup de música, però...
Doncs que això restarà capacitat blogaire, oi?
Sí...
Aaaale, per tant, Ferran: espero que et vagi molt bé aquesta pausa merescuda.
I jo més!

DooMMasteR ha dit...

Take it easy, Ferran!
Portaves un ritme molt elevat. Millor parar una miqueta i seguir més endavant :-)

Miquel Saumell ha dit...

Em quedo amb la teva promesa de que tornaràs doncs el teu blog és un dels que no m'acostumo a perdre.

Deric ha dit...

Arribo tard? Espero que no. Bé, en vam parlar d'això també l'altre dia i ho entenc però això sí: que només sigui un parèntesi temporal i reconstituent.
Em va encantar conèixer-te, una abraçada maco.

Francesca ha dit...

Uix, veig que arribo tard, però segur que tens les "alertes" posades i t'avisen quan t'arriba un comentari nou. Jo també he passat per aquestes èpoques... i amb una mica de descans mental, llestos! (segurament, només el fet de dir que et desconnectaries ja has començat a notar la disminució de la pressió!).
Bé, no ens oblidis... i a veure quan aguantes... que els que ja hem agafat el costum d'escriure en aquests entorns, tenim vici i tornem a caure de seguida ;-)
Ens veiem!

Eulàlia Mesalles ha dit...

Però.... Com???? que t'acabo de descobrir i ara resulta que desconnectes??

protesto, protesto, protesto!!!


(apa, a descansar! i que sigui breu la desconnexió, "please.)

ddriver ha dit...

aiiiiiiiiiiiii ara que???
bew desconecta pero tornaaaaa

Xavier ha dit...

Des de la virtualitat desitjo que gaudeixis de un sempre ben merescut descans.
Carregat d’energies positives, elimina les toxines que ens rovellen dia a dia, levita una mica per onírics paisatges, trempa la part espiritual ( i la que no) i torna com nou.
Aquí esperarem els teus pensaments i els sempre ben treballats comentaris.
Ja estàs marxa’n, ja s’ha et troba a faltar.
Siau Ferran, una abraçada.
a..................... i en Millet de moment surtin per la porta gran. !! quins collons !!

Josep B. ha dit...

Espero que tornis aviat, tots necessitem de tant en tant un replantejament

Joana ha dit...

T'he llegit aquest matí. Sempe vaig en retad però iguament et desitjo que aquest impàs t'ompli d'energia i puguis tornar quan vulguis . Anar a un ritme més relaxat sempre és d'agrair...
Una abraçada!!

laurea ipsum ha dit...

Ei Ferran!!!
Com estàs??? Acabo de llegir que agafes vacances. La veritat és que jo a vegades també m'ho plantejo perquè quan una cosa t'agrada hi dediques tanta i tant de temps que acabes molt cansat. Espero que les vacances et serveixin per reflexionar. A vegades més val fer poc i ben fet, que molt i malament. Jo he optat per baixar el ritme, encara que a vegades m'exigeixo massa.
Espero que ens veiem aviat!!!
Una abraçada molt forta!!!

kika ha dit...

aquestes vacances no sembla que arribin! va descansa, que no em queixaré si no respons el comentari! :-D

Ferran ha dit...

> EDURNE, me mantendré cerca de (todos) vos, eso seguro. Sólo con una pequeña distancia que me permita reunir fuerzas de nuevo.
Muxus, guapa!

> MONTSERRATQP, hola, i moltes gràcies pel teu comentari. Si l'anunci de vacances serveix per descobrir lectors del blog que fins ara no us havieu manifestat, benvingut sigui :-)
T'agraeixo molt les teves paraules, ens re/llegim aviat, segur!

> Hola MAR, segur que quan torni de les vacances hi haurà muntanyes de temes per explicar-nos. Fins aviat, una abraçada!

> SERGI, AVI, moltes gràcies també a vosaltres! És cert, fa unes setmanetes que esteu menys actius blocairement; ja és això: mantenir-se viu a la catosfera, sense deixar de banda altres coses. Ens re/llegim aviat!

> I tant, DOOMMASTER: descans, ocupar el cap amb altres coses i d'aquí a un temps continuo explicant-vos coses. Fins... dissabte :-)

> Moltes gràcies, MIQUEL. Tornaré (relativament) aviat, i mentrestant us seguiré llegint!

> Mister DERIC, parèntesi temporal, promès.
A mi també em va agradar!

> Efectivament, FRANCESCA, "alerta" activada :-)
Tens raó, un cert allunyament ja m'està ajudant. Em fa por acostumar-m'hi i que no em vingui de gust tornar! No, no crec que em passi... espero!

> Hehe, EULÀLIA, no, segur que malgrat les ganes que tinc de vacances blocàires, això és només una pausa temporal. Ben aviat ens rellegim (crec! :)

> DDRIVER, torno, torno energètic!

> Moltes gràcies, XAVIER. Carregaré piles, eliminaré toxines i tornaré amb ganes de seguir-vos llegint, i comentant, i aprenent tots junts, que d'això es tracta també!
Una forta abraçada.

> I tant, JOSEP; jo em sento al límit!

> Moltes gràcies, JOANA. M'anirà bé descansar de blogs (de fet, hauria de dir que començo a notar com em va bé, descansar de blogs! :)
Fins aviat.

> LAURA, quanta raó! Potser és que els apassionats no sabem posar límits, i ens hi aboquem tant... que ens esgotem! Abaixem ritme o agafem-nos vacances, el que calgui, i tornem-nos a llegir aviat!
Una abraçada, col·lega de professió :-)

> Sóc fatal, KIKA: no sé no respondre! Veus com necessito vacances?? :-))

zel ha dit...

La gent solen dir..."descansa, t'ho mereixes, torna aviat, un petó", saps què em surt? aix, tonto, i ara, on aniré a llegir-te? Coi, que encara que de vegades no dic res, si no tinc concòrdia m'enyoro!!!! Petonassos!

Assumpta ha dit...

Jejejeje em fa gràcia veure com va creixent la llista de comentaris i de respostes... així que, no ho puc evitar, i en deixo una altre ;-))

Vaaaaaaaa Ferraaaaan!! agafa vacances, home!! ;-))

Pensa que quan més aviat marxis més aviat tornaràs! :-))

defak ha dit...

Què t'he de dir si fins i tot compartim botonet de "pause!". Ja veuràs com les vacances de blog t'aniran de conya, això sí, com diu la majoria (i el poeta) torna aviat!

Xavi ha dit...

Hola macu,

sens dubte que anirà bé aquest període d'inactivitat bloguera. Un 25% de l'enrgia que tens (que no és poca, em fa l'efecte) és molt. Si un ho considera, sempre val la pena millorar alguns aspectes de la vida i provarne de nous, en detriment d'altres aspectes.

Només et dic el que tu m'has dit, quan he posat un post dient "plego momentàniament" : torna aviat company!!!

una abraçada

Sadurní Vergés ha dit...

Hola Ferran, fes una pausa, reflexiona sobre el que hagis de reflexionar, però llavors torna! T'estarem esperant.

Salut i fins aviat,
S.

Jaume Puig ha dit...

M'he assabentat tard de la teva pausa. És bo fer-ho si cal. Ara no t'enganxis a un serial de la tele!

marta ha dit...

arribo tarddd, una mica pel mateix que tu dius, intento dosificar les lectures.... , doncs trobaré a faltar els teus escrits! no dic res de nou suposo :) és que llegir 46 comentaris ha de ser una feinada i aquesta vegada no ho he fet. En tot cas el comentari-piropo d'avui és: m'encanta llegir-te, aprofita les vacances de blog, gaudeix Berlin, no paris d'escriure quan et vingui de gust tornar-ho a fer. T'esperem amb un somriure. Una abraçada virtual de teletubi tímida. S'hauria de crear el premi al català catosfèric tetralingüe de l'any o alguna cosa així!!!

Ferran ha dit...

> ZEL, bonica, nosaltres ho tenim fàcil: ens tenim al Facebook! I, a més, de debò que això és només una pausa; coi, que jo també us enyoro a tots vosaltres!
Més petons per tu, encara!

> Haha!! No et pensis, ASSUMPTA: tot i que responc els missatges que tanta il·lusió em fa que em deixeu, ja em sento de vacances. M'està anant bé :-)

> Osti, DEFAK, et ben prometo que no recordava això del teu "Pause"! El vaig trobar fent un Google (com tu, suposo, clar :)
Tornaré aviat, segur, però... i tu??

> Moltes gràcies, XAVI, també a tu per passar per aquí! 25% d'energia... que estic quedant-me per altres coses, aquest dies. Que bé em va!

> SADURNÍ, content de llegir-te també a tu! :) Em relaxo uns quants dies (o setmanetes) i torno. Promès!

> JAUME, a un serial no ho crec, però a fer zàpping per les mil i una teles (no catalanes ni espanyoles, he de dir)... això podria ser!

> MARTA... mil gràcies, mil, pel teu comentari!! Aviat més, segur, que això d'explicar paranoies ho porto a la sang! Recupero forces i torno a tocar crostons!
Un petó, maca.

Sara Maria ha dit...

Fins aviat, aquí estarem esperant-he!

reflexions en català ha dit...

Descansa i fins aviat. T'entenc perfectament.

Salut!!!!!

Babunski ha dit...

15 dies desconnectat i amb què em trobo... au! bona pausa!

Lluïsa ha dit...

Crec que ara és un bon moment per deixar el meu primer comentari. Personalment penso que per poder fer bé les coses, ja sigui per obligació o per gust, és necessari poder descconectar. Quan una part de la teva vida n'absorbeix una altra pots acabar tan agobiat que, a més de no fer res del dret, ho acaben pagant els que t'envolten, que sovint són els que menys culpa tenen.
Descansa, cuida't i fins aviat!

Josep Lluís ha dit...

Tot i arribar tard, no volia deixar passar l’ocasió per desitjar-te una bona estona. Trobaràs el moment idoni per tornar que, de ben segur, serà molt més aviat del que necessites, i més tard del que tots nosaltres volem.

Costa mantenir un blog amb el nivell d’exigència i qualitat que tu ens ofereixes. Per això hi estem enganxats com si d’una tela d’aranya es tractés.

Una abraçada i una bona estada al món dels “in pause”

Ferran ha dit...

> Ens llegim aviat -suposo, SARA MARIA.

> MARC, entenc que tu també deus estar un pèl cansat, pel que comentes. Jo ja he començat a descansar! Oooohhmmmm....

> BABUNSKI, tu també has fet vacances de blog? Les meves són imprescindibles, però ens tornarem a llegir!

> LLUÏSA, has esperat que comenci vacances de blog per deixar el teu primer comentari?!? Anima't i, quan torni, saluda!, hehe...
És cert això que dius, i en part és justament per això que faig aquesta pausa.
Moltes gràcies per passar i deixar empremta!

> Benvolgut JOSEP LLUÍS, molt agraït pel teu missatge, de debò. Gràcies. De moment, les "vacances de blog" m'estan sentant de meravella; fins i tot em fa por agafar-los el gust...
Una abraçada cap a Blanes!

Cris ha dit...

Fa 15 dies més o menys, vaig buscar el mateix logo que tu i per dir el mateix però per altres motius.... Però no, encara no és moment, i si s'ha de respectar els dels demés, així que ànims, bon viatge a Berlín, descansa i agafa forces :)

Efrem ha dit...

T'ho mereixes molt, ets dels que més canya li fots, en tots els sentits a més, juntament amb en Gregorio Luri que la qualitat dels seus posts acostuma a ser, també, excel·lent.

A més, el descans no només és molt bo, és més: necessàri!

Ànims sentits amb la vida moguda, jo estic igual Hehe, i ja està bé oi.

Salutacions i fins aviat

pe-jota ha dit...

Feliz Descanso, te entiendo porque esto al igual que engancha también agota.

Albert ha dit...

company, que la pausa et sigui profitosa, i esperem que tornis amb més força, bé això no ho dubtem cap ni un del teu petit club de fans...
Salutacions desde la terra de la boira

Ferran ha dit...

> Merci, CRIS. M'estan anant de perles aquestes "vacances blocàires", realment em calien. Intueixo que tu també les deus necessitar, si t'has plantejat una aturada temporal; ànims i forces per tu també, si et calen!

> I gràcies també a tu, EFREM. Visca la vida moguda, sí... però només per una època, i si pot ser no gaire llarga!
Ànims a tu també, i sort!, que a més has de combinar les mogudes amb... examens! Aitx :-)

> PE-JOTA, agotaïto estaba yo! Estas vacaciones me están sentando de maravilla. Ooohhmmm...

> Moltes gràcies per passar tu també per aquí, ALBERT. Aquí estic, agafant forces per tornar de seguida que pugui!
Una abraçada.

bajoqueta ha dit...

Això ha de ser una diversió i un passar-ho bé, sinó pleguem. Així que descansa i posat al dia amb d'altres coses. Aquí estarem esperant :)

Roger ha dit...

"Camarerooooooooooooooooooooooooooo!"

Puji ha dit...

Ja veig que faig tard. feia dies que el poc temps que em queda lliure no em permetia passar per aquí. Una forta abraçada d'un dels que hi era quan tot et feia mandra. Tranquil, que tot passa i d'aquí quatre dies tornaràs a ser per aquí. Salut!!!

Ferran ha dit...

> Tens raó, BAJOQUETA. És que tava mooolt més estressat del que volia, quan vaig començar les "vacances de blog", i em calia una aturada. De fet...

> ... de fet, ROGER, em continua fent falta, la veritat. Torno, torno, ho prometo, però quan hagi descarregat més l'agenda! (gràcies per continuar esperant i fer-m'ho saber :)

> Ei PUJI, sí que ets dels antics, tu! Que passi la "tempesta" i ens tornem a llegir, segur. Cuida't!