La veritat és allà fora

Recordareu les impactants imatges d'un atonyinat Berlusconi, fa uns dies; van donar la volta al món. Oficialment, un "desequilibrat" (media dixit) va colpejar el més aviat repugnant "primer sinistre" italià amb una estatueta de ferro, eventualitat que li va deixar la cara amb una lleugera remembrança a Kasius Klay després del combat de la seva vida. De fonts ben informades, aquest periodista ha pogut esbrinar la veritat que s'amaga darrera l'atac que va patir el premier italià...
Pittsburgh, reunió del G20, finals de setembre passat... el faldiller Berlusconi és rebut pels Obama; l'italià expressa, amb llatina evidència, la seva admiració per la figura de la Primera Dama; el marit d'aquesta, amb cara de pocs amics, sembla estar pensant: "Vaja tros de llafiscós, el Berlusconi aquest". I aquí comença tot: una trucada, un encàrrec... "fes-t'ho com vulguis, però sigues discret i fes-li una cara nova".
.
I... voilà!
.
The truth is out there
This is how it all happened. After seeing those pictures, a few days ago, where Italian Premier Berlusconi was bleeding and looking not very happy, I managed to find out the truth about it all. Officially, it was stated that an unbalanced man had hit the repugnant prime minister with a small statue of iron. No details were given about the reasons of the attack; simply, the guy was "unbalanced" and, well, such things happen.
Well, I just found out what really was in the rear of the story. Remember Pittsburgh, end of September, during the G20 meeting... Berlusconi was being welcomed by Mr. and Ms. Obama; the Italian, faithful to his own traditions, devoted a passionate glance to the First Lady, which the President did not seem to like. After that, a phone call, an assignment, ... "be discreet".
.
And... voilà!
.

23 comentaris:

ddriver ha dit...

semblava una xoxona despres del cop hahahhaa

rits ha dit...

M'has fet riure! Gràcies!
Les teves fonts són ben contrastades? vigila, doncs els serveis secrets no et deixaran que revelis la veritat, acabaràs com el Mulder investigant grans misteris mai resolts!!!

Lluïsa ha dit...

La veritat és que no em sorpren gens; s'ho ha ben buscat; i a sobre ara tindrà una bona excusa per tornar a passar pel quiròfan a fer-se uns retocs.

Clidice ha dit...

hahahahahahahahahahaha ai que em pix de la riss!!!!!!!!! tot i que: vols dir que va trucar al megaChuckNorris? perquè aquell, sense moure's del ranxo, no li fa una cara nova al Berlusco, el talla en trocets petits! que és molt Chuck el Norris nen!!!

Molt bona, molt bona. I sí, l'Obama fa la cara que cal fer al davant d'un tipus tan repugnant com aquell, ecs, ecs, ecs, ptuaj, ptuaj :(

Felices Festes guapo! :)

kika ha dit...

home!
el dia dels sants inocents es dilluns que vé... o ens ho hem de creure?

merike ha dit...

He vist la foto dels Obamas.. I have seen this earlier and kept it for further use,,, well, you did it first. We Finns dislike en B so much that we can't but be glad about the incident:-)

Joan ha dit...

Molt ben trobat. M'he fet un fart de riure amb aquesta revisió de la història.
Mmmmmmm, teories conspiranoiques?

Babunski ha dit...

Jojojo... és bo, és bo.

sanset i utnoa ha dit...

Ho sospitava! Aquella "mala persona" que va atonyinar en Berlusconi era en Chuck Norris!

Proposo alçar-li una estàtua al mig de la plaça major de cada poble!

*Sànset*

òscar ha dit...

Un escrit superb, divertidíssim, al que sols treuria el "més aviat" que hi ha entre "el" i el "repugnant".

Cristina ha dit...

Qualsevol cosa és possible...I si vols que et digui la veritat...no m´ha sabut gens greu tot i que no estic a favor de la violència però en aquest cas faré una petita excepció.

Bones festes!

Jordi ha dit...

Ah Ferran, alerta! Ara ho entenc tot, si és que l'enveja és molt dolenta i quan hi han faldilles per enmig encara pitjor. Aquest l'Obama, darrere el seu posat demòcrata amaga moltes coses, i aquesta trucada ho demostra.

Molt bon post, salut!

Albert B. i R. ha dit...

Va ser eficient i va complir l'objectiu. Va rebre, segur, una bona paga!

Assumpta ha dit...

Ostreeeeeeeees!! això és més impactant que el Watergate!!!!! :-P

Mireia ha dit...

Home, això sí que seria una bomba

Josep Lluís ha dit...

Ho sospitava però, encara estic amb el cas Kennedy i el temps no em dona per tot.

Fonts fidedignes m’han comentat que mentre l’agressor demana perdó a Berlusconi, l’estatueta del Duomo, continua encarcerada…

Berlusquitàlia is diferent!

zel ha dit...

Bona, bona, Ferran, m'ha fet molta gràcia...jejeje, crec que va passar lleuger, jo l'hagués atonyinat més...


Petons!
Ah, el blogger em diu que aparentement no passa res... ni tinc avís, "conye", però amb el Món em passa el mateix, em surten rajos de l'ordinador!

Xavier ha dit...

Fa un parell o tres de mesos enrere una companya meva va fer un viatge a Roma i amb va preguntar si volia cal com d’aquella meravellosa ciutat.

Li vaig demanar de broma que si es trobava amb “il cavalieri” li dones un parell d’hòsties, i la cosa es va quedar eixís.

L’endemà del dia del “duomo a la seva ja grotesca carassa” aquesta amiga amb va preguntar si jo tenia alguna cosa a veure (també de broma, voldria pensar).

Reconec que una mica de greu amb va saber, ja que estic, com a molts en contra de la violència, però sols una mica en el seu cas, ja que crec a aquest personatge es mereix una cara nova i no pas la que li han deixat els cirurgians abans de “duomazo” i que segur li tornaran a reconstruir a fi de que sembli mes jove, mes guapo i menys fill del dimoni.

Segur que la culpà es d’Obama, jo no hi tinc res a veure.

glamboy69 ha dit...

Ja ho havia vist epr Facebook!! Q bó!!
Ara s'entén tot! Era un complot d'Obama!!

Pd: ja he publicat la 2a part del post, si encara et queden agnes de festa ejeje

XeXu ha dit...

Així que Obama és gelós, eh? Gelós i amb l'autoestima pel terra, perquè si tenia por que en Berlu tirés la canya a la Michelle... no deu confiar massa en ell mateix. O potser és que la seva senyora és una mica guarrona...

Ferran ha dit...

> AMICS, AMIGUES (aquest cop sí, aquest cop ho he fet; ja sabeu, això del "amics i amigues", "compatriotes i compatriotes" (!), "benponderats i benponderades", ...), aquest cop la qüestió no dóna per comentaris personalitzats - estem d'acord en dues coses bàsiques:

1. no a la violència
2. amb Berlusconi costa no fer una excepció

Dit això, us faig saber que continuaré investigant per destapar altres casos d'abast mundial, que ens han estat amagats pels poderosos. "Teories conspiranoiques", JOAN? Potser sí, potser sí...

Moltes gràcies a tots pels vostres comentaris!

Edu ha dit...

El dia que tornava de l'Índia vaig veure a l'avió la cara ensangrentada del Berlusconi en unes quantes portades. Ja em semblava que la història que explicaven els diaris no era del tot completa :)

Bon Nadal Ferran, i un feliç 2010!

Una abraçada!

Ferran ha dit...

> Els mateixos bons desitjos per tu, EDU, per Festes i per tot l'any vinent. Que continuïs explicant-nos moltes coses des de l'altra punta del món, aquella que tant t'agrada!