Liat, liat, liat!

Amics (sí, "amics"; em sap greu però això d'"amics i amigues" em fa ràbia!), no he tornat a marxar de vacances blocàires, ni tampoc m'he tornat impresentable i per això no he respòs els vostres comentaris al post anterior; no! És només que vaig de bòlid (no de forma literal, que altrament estaria molt bé; anar amb un bòlid, el meu bòlid... sí, això sí que estaria bé)... au va, Ferran, centra't que te'n vas per les branques! Volia dir que tinc molta feina, però molta, molta... i per això no trobo el moment de posar-me a llegir, amb la calma que la feta mereix, els vostres comentaris, reflexionar-hi (aquesta és la part més important i la que més temps demana) i deixar, com sempre faig, el meu "contracomentari". El cap de setmana sí, que tindré temps; segur: entre l'òpera de divendres, el cinema de dissabte i el teatre de diumenge, sé que tindré temps per passar per casa vostra, llegir-vos i, aquí, a l'In varietate concordia, comentar-vos en el post anterior.

Espero que estigueu tots fantàsticament bé, preparant les Festes que se'ns atansen, ben actius en els vostres blogs... Ens llegim en 60 hores (compteu, compteu! ;)



Busy, busy, very busy days... but I will soon be back! As soon as Saturday, after the Opera on Friday evening, and before the cinema and the theater...

Beschäftigt, zu beschäftigt... aber bald komme ich wieder! Am Sonnabend, um genau zu sein, nach der Oper am Freitagabend und vor dem Kino und Theater...

20 comentaris:

nur ha dit...

Ei, jo també odio això de les dobles formes. Em dono per saludada encara que només posis el plural masculí (que en les llengües que parlem habitualment inclou tots dos sexes o gèneres o com en vulgueu dir políticament correctes).

Ei, pren-te un respir (i jo miraré d'aprendre'n) i gaudeix, sobretot, d'òpera, teatre i cinema. Jo aniré a veur Hoy no me puedo levantar (digues-me hortera) :)

Clidice ha dit...

relaxaaaaaaaaa :)

rits ha dit...

esperarem pacientment.
tu relaxa't i ves fent, però no t'estressis tant, home!!!!

Jordi ha dit...

Quina contradicció veritat? Molta gent aprofita aquestes dates nadalenques per fer vacances i d'altres (Els menys afortunats com jo) no parem ni tenim temps per mantenir el bloc. Què són preferibles, les vacances a l'estiu o les de Nadal? Per mi sens dubte les de l'estiu.

Salut!

Rita ha dit...

A mi tampoc m'agrada gens això de nyores, nyors... ;-)

Tranquil, fes i quan puguis ja respiraràs.
Petons, maco!

PS Ah! Que vagi bé l'opera, el cinema i el teatre. Ja ens explicaràs...

XeXu ha dit...

Com vam quedar? Feies vacances per relaxar-te una mica d'aquest món i tornaves amb la condició de que t'ho prendries amb més calma, oi? Doncs ara no te m'estressis! La feina mana, doncs a fer-li cas. I si és la vida de fora la que mana, doncs igual. Per aquí quan tinguis temps i ganes. Si no, no.

kweilan ha dit...

Són dates en què tothom està superliat. Una abraçada!

Eulàlia Mesalles ha dit...

Tranqulitza't Ferran, que tan sols llegir-te ja m'agafa estrès!!!

kika ha dit...

però quina vida que portes! gaudeix de tots els plans que tens... i quan no et quedi res mes a fer... aqui ens trobaràs! :-)

Assumpta ha dit...

Faci, faci, que nosaltres no marxarem pas ;-))

Júlia ha dit...

Ep, no et preocupis, ja tornaràs a poder llegir els comentaris i... les comentàries, fins aviat.

Francesca ha dit...

Ei, Ferran, primer de tot, em solidaritzo amb això de "amics i amigues", ahir vaig estar a una jornada de treball i un conferenciant es va encaparrar en ser "políticament correcte" i de poc no acaba la conferència, amb el senyors, senyores, companys, companyes... je, je.
Això de tinc molta feina... òpera, teatre, cinema... a veure, tu perquè has fet el post, per disculpar-te o per posar-nos les dents llargues?... ;-)... no, si t'entenc, jo també "fardaria" d'estar molt i molt liada... ;-) Apa, gaudeix del moment! fins aviat!

sanset i utnoa ha dit...

Com diu un bon amic: La millor manera de combatre l'estrés és el mètode MJNFR (conegut col•loquialment com el mètode del burgès: Menjar, Jaure i No Fer Res). Aplicar-lo una estona cada dia va força bé!

*Sànset*

Sara Maria ha dit...

No cal que t'estressis... Estarem aquí! Jo també fa temps que llegeixo els post en diagonal i ni tinc temps de fer comentaris...

- assumpta - ha dit...

Vols un xiclet? Diuen que va bé per l'estrés, o et preparo millor una til·la?

Tranquil·litat! Les coses per ordre, no et preocupis.
Gaudeix de l'òpera el cinema i el teatre i desprès ens "veiem".
:)))

Lluïsa ha dit...

Gaudeix del cap de setmana i si no tens temps de posar-te al dia, ja ho faràs dilluns, o dimarts, o...
No crec que cap de nosaltres marxi per això.
Pasa't-ho molt bé!

Ferran ha dit...

Quins "blogamics" més comprensius que tinc! GRÀCIEEEES A TOTS!!

Voldria matisar una coseta, però: liat no és igual a estressat, eh?? Que no, que estressat no ho estic... encara. El que tinc és molta feina, cosa d'altra banda inevitable quan ets a punt d'agafar-te vacances i vols/necessites/has de tenir-ho tot com més acabadet millor. I si en lloc d'una feina en tens dues, com és el cas d'un servidor (una a temps complet i l'altra parcial, que faig bàsicament des de casa... i des de la feina número 1, quan puc), doncs clar, costa trobar temps lliure...

El pla d'òpera/cinema/teatre tampoc no m'estressa, que això són un total de 8 horetes, i el cap de setmana en té més de 50! :-)

Seguiu bé, ens llegim... en 35 hores, hehe...

... i moltes gràcies a tots per passar a saludar. Em feu molt content :-))

Fina ha dit...

Ostres Ferran, estem igual, a punt a punt de disfrutar de les vacances.
Jo ja estic preparant les maletes!uau, que no em deixi les ulleres de sol!

Ara, aquest cap de setmana cultural que t'has marcat...enveja de la bona eh?

A disfrutar!

Cris ha dit...

Ferran, ànims, que ja arribaran temps de calma!! Em trobo una mica igual que tu, però avui és el meu darrer dia de feina (després d'un mes diabòlic) i tinc fins el 4 de gener per rascar-me la panxa :) Passa molt bones festes i un petó ben gran!!!

marta ha dit...

molt bé el matís d'estar liat o estressat. Sigui com sigui, se't llegeix bé, i tenint en compte que estàs enfeinat però que això inclou l'òpera, el cinema i el teatre no deu estar pas gens malament. Una abraçada