Amor en estéreo

In English below / Auf deutsch unten

Doneu-vos l'oportunitat d'escoltar-ne l'acordió i de veure bocins de Grècia. M'agrada aquest tema, m'agrada perque sí i perque em recorda que també un diumenge al vespre pot fer olor a cap de setmana. Que demà toca matinar? Doncs a matinar... però amb música d'acordions al cor! Bona setmana a tothom.


Stereo love
Give yourselves the chance to enjoy the accordion and see small pieces of Greece. I like this theme, simply because I do, but also for it reminds me that a Sunday evening can smell like a weekend, as well. You gotta get up early tomorrow? Then do it... easily with the melody of an accordion in your heart!
Have a nice week!

Stereo love
Schenk euch die Chance, ein schönes Akkordeon zu geniessen und ein Teil Griechenland zu sehen. Ich mag dies Lied einfach so, aber auch, da es mir am Wochenende erinnert. Muss morgen früh aufstehen? Mach es... angenehmer mit der Melodie einer Akkordeon in deinem Herz!
Schöne Woche!

26 comentaris:

XeXu ha dit...

No és el primer cop que ens instes a escoltar musiqueta d'aquesta. No seria la meva predilecció, però que aquesta cançó fa cap de setmana, això és indubtable!

Ja em perdonaràs, eh, però més que amb Grècia, jo m'he recreat mirant la noia que hi surt força poc vestida...

kweilan ha dit...

Bona setmana també per tu!

Pantagruel ha dit...

I can't find any bias in the English version this time :-) Have a nice week too.

nur ha dit...

Mira que m'agrada poc l'acordió i la música maquineta aquesta que sona, però, sí, dóna bon rotllet i fins i tot una mica de serenitat. I és que les illes gregues ja ho deuen tenir això, oi? Ah, i el noi que surt (per què no dir-ho?) és la mar de mono, sobretot sense ulleres :)

marta ha dit...

Quin mar i quin cel! I quina abraçada.

Jordi ha dit...

Bona entrada de setmana! Que bonica és Grècia i perquè no els grecs. ;-)

Assumpta ha dit...

Molt bona setmana Ferran! ;-))

Rita ha dit...

Gràcies per aquest regal, Ferran, i bona setmana!

Ferran ha dit...

> XEXU, "musiqueta"?? Te l'estàs jugant, eh?? Com que "musiqueta"?? Què és, aquest despreci cap als ritmes capdesetmaneros, que ens belluguen histèricament i ens allunyen de les nostres cabòries, que diria el nostre president (polonès)?
No et culpo per això de la noia: te planta, la xiqueta... per a qui li vulgui trobar, hehe...

> KWEILAN, per a tots dos!

> Not this time, PANTAGRUEL, you're right.

> NUR, coincidim plenament. En això de Grècia, vull dir, naturalment, hehe...

> I què ben rebuda és aquesta abraçada, MARTA!

> JORDI, jo també ho he pensat sempre, això dels grecs ;)

> ASSUMPTA, RITA, moltes gràcies, maques; estigueu molt bé!

montserratqp ha dit...

Bona setmana Ferran! Grècia és una assigantura pendent però quan hi vagi els demanaré una música més...tradicional.

- assumpta - ha dit...

L'escolto en dilluns i no diumenge tarda, però el so que m'arriba és el mateix oi? hihihi
Gràcies per compartir aquesta música i aquestes imatges de mar, em recarrega les piles.
Bona setmana a tu també, Ferran!
;)

Lluïsa ha dit...

Gràcies per posar una mica de música a un dia que s'ha començat a espatllar dos minuts després de sonar el despertador.
Bona setmana!

Miquel ha dit...

La cançó és molt bona, m'ha fet pensar en el cap de setmana fins i tot un dilluns a primera hora.

Cris ha dit...

Boníssima recomanació, m'ha encantat, i el "macizorro" està tremendo, nyam!!! :) Gràcies!!!!

Ferran ha dit...

> Hehe, t'entenc, MONTSERRAT. Ei, consti que el Sirtaki també m'agrada, eh? :)

> És el mateix, efectivament, -ASSUMPTA- :-)
Molt bona setmana també a vosaltres dos.

> Em sap greu llegir el que dius, LLUÏSA. Espero que amb el despertar del nou dia, t'arribin nous, bons àires. Ànims, maca!

> Oi que dóna bon rollo, MIQUEL? Celebro que també t'agradi!

> CRIS, quita, quita, no me'n parlis! ;))

sanset i utnoa ha dit...

Hi ha instruments que, per un motiu o un altre, ens enganxen. Ens relaxen o ens animen i considerem que van amb nosaltres. Jo, ja des de ben petit, vaig quedar encisat per aquell so estrany i curiós de la dolçaina. I, ara et dic que si un grup de música disposa de dolçaina, ja em té entre el seu seguici de fanàtics grupis.

Cançó molt maca. Relaxant.

*Sànset*

Arqueoleg ha dit...

Eiii! M'encanta la cançó! Sobretot la barreja entre la modernitat tecnològica i el folk! Me la baixo!

Ferran ha dit...

> Hehe, t'entenc, MONTSERRAT. Ei, consti que el Sirtaki també m'agrada, eh? :)

> És el mateix, efectivament, -ASSUMPTA- :-)
Molt bona setmana també a vosaltres dos.

> Em sap greu llegir el que dius, LLUÏSA. Espero que amb el despertar del nou dia, t'arribin nous, bons àires. Ànims, maca!

> Oi que dóna bon rollo, MIQUEL? Celebro que també t'agradi!

> CRIS, quita, quita, no me'n parlis! ;))

> SÀNSET, és cert que hi ha instruments que ens atrapen, i tant! El "meu" és el violí; el trobo màgic.

> ARQUEÒLEG, per alguna raó, sospitava que t'agradaria. Et conec més del que et penses... ;)

Salut a tots!

rits ha dit...

la cançó em recorda a alguna altra, però que alhora no recordo bé.
Les vistes ja m'estan bé, crec que les hauré d'anar veient, doncs Grècia té molts punts per ser el destí de les vacances d'estiu!!!!

merike ha dit...

No m'agrada la música de la màquina, ni Grècia. Botes de goma vermella són divertides! Must be the present snow chaos in Helsinki! I haven't been outside to walk in two weeks? Sorry!!!

Ferran ha dit...

> RITS, no sé quina deu ser aquesta cançó... A Grècia vaig ser-hi fa molts anys; recordo Atenes, que em va meravellar per les ruïnes i atabalar pel caos, i alguna illa fantàstica.
A l'estiu, dius? Em sembla que hi fot una calor d'espant, eh? :(

> MERIKE, it is quite obvious that this post was not meant to be your post, haha... If you don't like either this music or Greece :-))

merike ha dit...

Yes, I'm a bit worried about your taste in music:-D I had written my blog for two years yesterday and I forgot it. My big day:( Gone forever like the friend I started it for.

òscar ha dit...

Els dies feiners o els caps de setmana, sense música, serien com menjar un ou ferrat sense poder-hi sucar pa: un plaer incomplert.

PS: es nota, per la metàfora gastronòmica de qualitat, que avui encara estic sense esmorzar.

Ferran ha dit...

> Haha, MERIKE! I gues I can understand that :) Oh well, yes, I might like "this" music -and other- but I'm still a nice guy ;)
Hey, congrats on your blog's birthday!

> ÒSCAR, entenc la metàfora culinària que t'ha sortit; no haver esmorzat a mig matí és fataaal!

merike ha dit...

I guess I may understand what you are saying:-D You are definitely the best of guys!! I tried to make everyone to do the same: to put on their blogs this: one photo taken 6 months ago, one taken one year ago and one taken 2 years ago.. and explain what happened on that day. For instance 04.08.2009, 04.02.2009 and 04.02.2008 as I saw a thing like this on Finnish blogs. But I was so vague that nobody understood what I meant. Besides I had not taken any photo even close to that day in February which I used.. because there is nothing to photograph here in the winter. Looking forward to Sant Jordi.

Josep Lluís ha dit...

No és el meu estil però, és música i això ja es una bona proposta per escoltar-la.

L'afegeixo a la llista... de les que li agraden a en Ferran.

Salut!