Musicoteràpia

Scroll down for English / Abwärtsrollen für deutsch / Castellano con el traductor (der.)

Els pensaments positius i les bones vibracions ajuden a superar situacions difícils, com ho pugui ser un procés com el que us explicava en el post anterior. Per apujar l'ànim, per portar bon rollo i energia positiva a tothom que li calgui, cliqueu aquí. Us presento una banda de música molt especial; aneu clicant progressivament sobre cadascún dels seus components, i prepareu-vos per la ballaruca. Vosaltres poseu el clic, la casa posa la gresca!
Molts ànims per tothom, i molta energia per als qui més la necessiten.

Healing music
Need/want some energy, positive vibes? Like music? Just click here and meet the Band of the Week! All you have to do is click on every band-player, and let yourself go with the rhythm!

Heilende Musik
Brauchst Du ein bisschen Energie? Die Musik gefällt Dir? Einfach klick hier und lass jeden Musiker dir ins Rhythmus mitbringen!

22 comentaris:

òscar ha dit...

L'antivirus, algun filtre massa censor (o vés a saber el què) del meu ordinador és un trist i morrut que no em permet accedir a aquesta banda que proposes.

Demà, a la feina, ho provaré. Mentre, poso l'ànim pels núvols escoltant musiqueta de diumenge matí.

Joan ha dit...

Mmmm. T'hauries de dedicar a la cuina, perquè combines molt bé els ingredients. Primer una mica de sal, i ara una mica de sucre!

mpons ha dit...

Noi, fa temps que no et dono una abraçada virtual i ja ho necessitava. He obert la finestra i m'has anunciat rebaixes catalanes a Berlín. Hi passaré al mes de febrer per la botiga... El que realment té un preu inestimable és efectivament l'optimisme i la pitjor malaltia aquella que ens fa veure la part negativa de les coses, tot i que en casos com el que expliques Goliat vulgui barrar-nos el pas cap a la felicitat. Salut, estimat!

Lluïsa ha dit...

Sempre hi ha una música per cada moment.

Mireia ha dit...

Animada la musiqueta. El sr. de l'ordinador monta un merder ell tot solet.
Entre la teva banda i la peixera del facebook no faré res aquest matí.
és que sóc de fàcil entretetenir

Clidice ha dit...

Ei, bonissím! :)

Albert B. i R. ha dit...

Mira, és curiós! Original!

- assumpta - ha dit...

Hahaha m'agrada!
Posar-hi ganes n'hi posen tots.
És ben cert que a cada moment s'addiu una música.
=)))

Jordi ha dit...

I la melodia que sona es pot anar canviant? La veritat és que és força divertit i podries passar-t'hi estona combinant els diferents sons, m'agrada!.

Salut, Ferran.

zel ha dit...

Si es tracta de ballar, ja hi sóc posada!!!! Petons,amic del cor!

Assumpta ha dit...

Siii!! jo volia preguntar el mateix que en Jordi jejeja... volem més opcions! més musiqueta!! ;-))

Assumpta ha dit...

Per cert... m'encanta que hagis tret el moderador aquell... aisss em posava nerviosa :-P

Sempre tenia la impressió de que, cinc minuts abans que jo, hauria entrat algú altre i hauria dit el mateix que jo i com jo no ho podria veure perquè encara no hauria passat la moderació, doncs després semblaria tonta dient el mateix que l'anterior (mira, una neura com una altra qualsevol jeje)

M'agrada més així!! :-))

Ferran ha dit...

> ÒSCAR, si realment ho acabes provant a la feina, un consell: abaixa abans el volum del teu ordinador. Fes-me cas :)

> JOAN, com la sal no em va gens, sucre per mirar de fer net.

> MIQUEL, a veure si tens sort iles rebaixes encara hi són, al febrer. Una abraçada.

> LLUÏSA, absolutament d'acord.

> MIREIA, no sé quina és la peixera del Facebook, però estic d'acord que tanta andròmina ens té distrets, a tots plegats. Bé, com a mínim que sigui amb ritme!

> CLÍDICE, ALBERT, m'agrada que us agradi :)

> -ASSUMPTA- s'ha de reconèixer que, quan s'hi posen tots, el resultat és un pèl caòtic. Però fa gràcia :-)

> JORDI, i tant. Els músics es poden anar posant en marxa i aturant, per provar noves combinacions. Ja saps, en la varietat està el gust ;)

> ZEL, em sembla que, en temes de ballaruca, tu i jo som al mateix vaixell: se'ns en van els peus!

> ASSUMPTA, la veritat és que per mi també és més còmode sense moderació. Per l'única cosa que serveix la moderació és per evitar que es publiqui spam; si veig que la cosa no es descontrola, ho deixaré així.

kweilan ha dit...

Molt divertit!

Francesca ha dit...

M'encanta!... i amb aquest fred és un magnífic sistema de calefació :-)

Àlex ha dit...

M'ha agradat molt!
En un dia fred com avui ens retorna una mica d'escalfor estiuenca i nocturna!
Acompanyada d'un mojito, deu ser insuperable.
M'agrada el bloc! M'hi tornaré a passar!

PS. Jo també vinc de ca l'Òscar!

Jordi ha dit...

Divertidissima forma d'arrencar un somriure! genial la trovalla merci.

kika ha dit...

quina passada! m'hi quedaria enganxada massa estona! molt bo! :-)

sanset i utnoa ha dit...

Gràcies Ferran!

Una orquestra, com bé has dit, molt original.

És envejable que hi hagi gent capaç d'encarar amb tant bona cara -i valgui la redundància- camins desagradables.

*Sànset*

Ferran ha dit...

> KWEILAN, altra cosa no sé, però marxeta en té una estona, eh? :)

> FRANCESCA, visca la imaginació per superar el temporal d'aquests dies! :-)

> ÀLEX, molt bo el detall del mojito; jo, que sóc poc d'alcohol, segur que amb aquesta marxeta me'l prendria com si fos aigua :))

> JORDI, sí que ho aconsegueixen, eh? Cada cop que ho escolto em fa gràcia :)

> KIKA, jo me n'hi quedo. És que escolto el començament, uns segons, i ja em poso de (més) bon humor!

> SÀNSET, original i mogudeta, eh? Au, va, tots a ballar-la una estona!

Marià ha dit...

No sé com he fet cap aquí, per paga la pena anar perdut de vecades. Quina orquestra!! Segur que te la furte i faig propaganda del teu blog! Passaré a llegir algunes coses que he deixat pendents.
Salut!

Ferran ha dit...

Caram, Marià, gràcies; em faràs posar vermell i tot ;)
Salutacions.