Catalans, prenem Berlin!

Un cop més -i ja en van quatre, el Casal Català de Berlin organitza els Jocs Florals més "germanitzats" de tots els Jocs Florals que es fan i es desfan. Efectivament... ja podeu posar-vos a escriure els vostres relats curts i/o els vostres poemes, que l'honor i la fama us esperen a l'altra banda de l'Spree! Ep, poca broma...
.
1. Hi ha premis per als guanyadors ...
2. un dels quals va ser, l'any passat, un blocàire (*) que té un peu a Catalunya i l'altre a l'Índia!
.
Digueu-li interessant, digueu-li divertida, digueu-li... una iniciativa per la nostra llengua! Per la catosfera circulen, ara i adès, propostes per concursar en iniciatives literàries; perque sé que hi ha "mercat" i perque una iniciativa com aquesta és una passa més per "globalitzar" la nostra llengua, us engresco a prendre-hi part i a animar, al vostre torn, els vostres amics, coneguts i saludats que hi participin. Les bases del concurs són aquí.
.
No hi fa res on visqueu, tot és posar-s'hi i, qui sap, potser el dia de Sant Jordi tindreu doble motiu de celebració! Només cal que abans de les 20h del 16 d'abril hagueu enviat els vostres escrits a l'adreça pertinent; les súper organitzadores Pilar, Anna i Amor s'encarregaran de fer arribar al món sencer el veredicte del jurat. Som-hi!
.
(*) El relat guanyador de l'any passat el podeu llegir clicant aquí.
.
.

17 comentaris:

Francesca ha dit...

Doncs mira, aquest any no et dic que no ho intenti... només per tenir-te a tu allà, que marxes molt aviat (ja saps, el meu ocellet em manté informada :-D). Jo demà aniré a Lleida, un viatge més curtet, però qui sap si profitós! Petons!

sanset i utnoa ha dit...

Quina gran iniciativa!

Coneixia els Jocs Florals de Torroja del Priorat, però la versió germànica la desconeixia completament.

M'hi animaré, encara que sigui només per aportar el meu granet de sorra. Evidentment, escriuré algun relat curt, perquè això dels poemes...

*Sànset*

òscar ha dit...

A la proposta poètica, si no desitjo que comenci un conflicte catalanoberlinès, millor no hi participi.

Amb el relatet curt potser sí que hi faci un intent.

Edu ha dit...

Gràcies per la menció Ferran, i per enllaçar el meu relat :)

És una iniciativa molt maca. Animeu-vos a participar-hi!

Salut!

Clidice ha dit...

vaig a fer una ullada :)

Assumpta ha dit...

Doncs potser m'hi animi... més que res per "fer número" jajaja perquè he llegit el relat guanyador i és boníssim!! res a fer...
Però bé, com deia el baró de Coubertin, el més important és participar ;-)

Cris ha dit...

Potser que m'animi jo també, ara miraré les bases, però si més no, gràcies per compartir-ho amb nosaltres, de debó, un petó ben gran des de BARCELONA :)

Joan ha dit...

Vaja! Uns Jocs Florals Germànics! Vés, de vegades sembla que calgui anar-se'n ben lluny per a trobar-se ben a prop ...

Albert B. i R. ha dit...

Fantàstica iniciativa! Els catalans que viviu o passeu gran temps a l'estranger dueu a terme una gran tasca,. Iniciatives com aquesta ho corroboren. Amb el de narració curta potser ho provo.

Joana ha dit...

Una bona iniciativa. A veure si m'hi poso. Gràcies Ferran. Aixx la nostra estimada i malferida llengua!!!

Deric ha dit...

estic poc escribidor últimament

XeXu ha dit...

Doncs ho trobo una proposta molt maca i engrescadora. Venia pensant que podria intentar-ho, després de llegir les bases, però veig que amb els comentaris que ja t'han fet em sortiria molta competència! Bé, si se m'acudeix alguna bona idea, ni que sigui per participar, perquè de guanyar ni en parlem, no et dic que no m'hi animi. A veure si em surt.

Ara que, ja ens val, tots diem que participarem als Jocs de Berlin i ningú no participa en cap proposta d'aquí? Ja som ben estranys els catalans.

Pantagruel ha dit...

Ferran, em permitiran participar amb català de màquina?

Jordi ha dit...

Ferran, haig d'admetre que el text guanyador és una passada i m'ha encantat. A vera si trobo alguna estoneta i m'hi animo:).

kweilan ha dit...

M'encantaria participar!

Núria ha dit...

Hi participaré. No sabia que existien aquests Jocs Florals del Casal català de Berlin! Sempre m'ha interessat molt el món dels casals.
Gràcies Ferran i una abraçada.

Ferran ha dit...

> AMICS, animeu-vos i participeu-hi! No sabeu com és d'agraït, pels catalans afincats fora del país, organitzar esdeveniments com aquests i que hi participi molta gent! Feu-ne tota la difusió que vulgueu; com més serem, més riurem!