Últims dies!

Fins aquest divendres dia 16 a les 20 h., sou a temps de participar als Jocs Florals que organitza el Casal Català de Berlin, en el marc de Sant Jordi. Hi ha dues categories: narració curta i poesia (aquí podeu llegir-ne les Bases). Us recordo que, a banda del goig de participar en una empresa en defensa de la nostra llengua, que a més organitzen catalans expatriats per ajudar a difondre el català, podeu endur-vos un premi en metàl·lic, de 200,00 €, i un lot de llibres. Que no són prou motius per posar-s'hi, tots ells?

Dits al teclat... i a buscar la glòria! :-)

16 comentaris:

Edu ha dit...

Me n'havia oblidat :) Em sembla que aquest any ja faig tard!

Salut!

sànset i utnoa ha dit...

Ostres!

Ja no hi havia pensat més!

Saps que et dic? que em vingui la inspiració. Hi participarem, i tant!

Gràcies pel recordatori.

*Sànset*

Assumpta ha dit...

Jo volia participar, de veritat... però vaig llegir el guanyador de l'any passat i vaig pensar que mai estaria a un nivell així. Cal ser realistes :-)

De totes formes, tornaré a llegir les bases per si em passa la por... però és que, sincerament, el de l'any passat era molt bo!! I hi ha nivells i nivells ;-))

glamboy69 ha dit...

I hauré d'anar fins a Berlín a recollir el premi??

Albert B. i R. ha dit...

Encara hi ha temps! Alguna cosa sortirà!

sànset i utnoa ha dit...

Per cert Ferran, fas de jurat? Se’t pot subornar? T’agrada el pernil? I el vi del Priorat (Bellmunt, collita del 98)?

*Sànset*

Edu ha dit...

Apa Assumpta, res de posar-me d'excusa eh! :) Que no vaig deixar el llistó tan alt!!

Però gràcies pels elogis. Aquest any veig complicat partipar-hi per una qüestió de temps i d'idees!

Assumpta ha dit...

Hola Edu!! Jajaja ostres que no ;-)) El relat era molt ben escrit, original, en un ambient diferent de l'ambient normal...

Jo de què vols que escrigui, xiquet? els meus trens són Barcelona-Reus i Reus-Barcelona... el meu món (molt estimat món, això sí!!) és la meva casa, la meva Parròquia i el Viena :-DDDD (que és una hamburgueseria, no em refereixo a la capital d'Austria) ;-))

Assumpta ha dit...

Sànset, no vagis prometent pernils a tothom que a mi encara em deus dos formatges!! :-PP

sànset i utnoa ha dit...

Sí???

No ho recordo, tjem tjem...

M'estic fent vell...

*Sànset*

Assumpta ha dit...

:-DDDD

Deric ha dit...

estic en baixa forma!

zel ha dit...

Ostres, jo, ni tan sols me n'havia assabentat...:((((


Ai, Ferran, quin trasto que sóc!

I visca el Barça!

Cris (V/N) ha dit...

Ai Ferran, se m'acumula "la feina".... Sort als qui hi han participat, i a tu pel suggeriment :) petons!!

Joan ha dit...

Ostres Ferran, ets com la veu de la consciència! ^^

Ferran ha dit...

> Edu, encara ets a temps, si t'hi repenses :-)

> Sànset, molt bé per posar-t'hi! Això sí, no cal que m'intentis subornar, perque no formo part ni de l'organització ni del jurat. Ara que... hmm... i si et dic que sí?? ;)

> Assumpta, sense por! Es tracta de tenir alguna cosa per explicar, i no serà que tu no en tens, amb la de posts que ens regales!!

> Glamboy, no pretendràs fer-me creure que no vindries, a Berlin? hehe...

> Albert, bé, bé...!

> Deric, espero que sigui una baixa forma provisional i de molt curta durada :-(

> Zel, el més important de tot ho has dit tu: visca el Barça! :))

> Cris, si no pot ser, no pot ser. Els petons, també per tu :)

> Joan, hehe, ara em sento culpable per fer de gota malaia!