Danke, gràcies, thank you... Sànseeeeeet!

En Sànset, que deu ser un tros d'àngel fet català, com la seva mitja costella Utnoa, ha tingut a bé atorgar a l'In varietate concordia... un premi! (Sànseeeeeeet! -llegir amb veu aguda i cridanera, talment com fere l'actriu madrilenyo-lorealista Penélope Crus en aquell acte). Com a persona ben nascuda que és, aquesta que des d'aquest butano-blog gosa destorbar les vostres virtullars, no vull deixar d'agrair-li (Sànseeeeeeet!) aquest gest que l'honora enormement.
Ep, alto: l'honora... a ell? o m'honora a mi? O honora a José María García?? Bé, és igual; honori a qui honori, moooltes gràcies, Sànset, i com diu la meva àvia, en vida teva.
.
Ah, sí! D'això... se suposa que ara he de concedir aquest premi a 10 blocàires. Hmmm... em sap greu, però trenco les normes com ja vaig fer en una ocasió anterior, fa mooolt de temps (queda l'hemeroteca dels blogs per qui vulgui comprovar-ho), amb una senzilla i comprensible explicació: tooots els blogs lincats en aquesta casa meva que també és casa vostra, si és que hi ha casa d'algú, els hi tinc perquè tots, tooots ells m'aporten coses i m'agraden. Triar-ne 10, nomes?
.
1. com podria fer-ho? i
2. no puc
.
O sigui, que el premi, si de mi depèn, és per als 103 blocàires que, amb més o menys assiduïtat, plasmeu els vostres pensaments, negre sobre blanc, els mateixos a qui trobo a faltar quan passen dies i dies... i no us llegeixo res de nou. Enhorabona a tots!
.
... i, d'això, gràcies, Sànseeeeeeet!!
.
.
Danke, gràcies, thanks!
I was given a prize, a couple days ago, for which I am very honored and happy. Thanks to Sànset, a blogger I read very, very often, and thanks to you all for passing by!
.
Danke, gràcies, thanks!
Vor kurzem wurde mein Blog einen Preis verliehen, den Ihr hier oben sehen könntet. Dafür fühle ich mich sehr froh, also danke sehr an Sànset, ein Blogger wie ich, dessen Blog ich fast täglich lese. Und danke auch Euch um In varietate concordia zu besuchen!
.

25 comentaris:

glamboy69 ha dit...

Felicitats! Jo ja en col·lecciono 8 de premis bloggers! He obert una galeria!

Jordi ha dit...

Moltes felicitats Ferran, t'ho mereixes! :D

XeXu ha dit...

Ben merescut el premi. I ben vist això de trencar les normes.

kweilan ha dit...

Felicitats!

Assumpta ha dit...

Enhorabona Ferraaaaaaaaaaaaaan!! (amb veu de la Crus també) ;-))

Premi molt merescut que llueix magnífic sobre aquest fons de color meravellós del qual has pintat les parets de la teva nova casa :-DD

Enhorabonaaa!!!

Salvador ha dit...

Doncs sí, de tant en tant hem de ficar de olho a aquest blog.

Cris (V/N) ha dit...

A mi també m'en han regalat un, la Kudifamily, m'ha fet molta ilu, jajajjaa, i aquest de rebot, un trocet també ho és, per que jo trec l'ull pel teu i tu pel meu (sembla una cotxinadota no? uis) Res que FELICITATS, que enhorabona i que per fi ja és divendres (que no té res a veure) però també em fa ilu, apa, muassssssss, bon finde!

Ferran ha dit...

Glamboy, doncs felicitats a tu i... d'això... una mica repel·lent, no?

Jordi, jo... i tots els blocàires de la catosfera, que hi posem ganes i portem el català a tot el món!

XeXu, és per això que estan fetes, no, diuen?

Kweilan, danke. Oops, perdó: gràcies :)

Assumpta, haha, que sí, que m'hi vaig acostumant! (però no descarto encara algún petit canvi col·lateral ;)

Salvador, i jo content que ho facis, que ho feu. Gràcies.

Cris, cotxinadota o no, és ben cert. Seguim mirant-nos mútuament! I bon cap de 7mana a tu també, guapa.

Joan ha dit...

Sip, felicitats.

I perquè estan les normes sinó per a trencar-les? Si més no, de tant en tant ...

Butanito fever!!

sànset i utnoa ha dit...

D'això...ejem...

Tot i que sigui evident que el post dels premis va ser escrit per Sànset vull clarificar que el procediment per escollir els guanyadors va ser cosa dels dos, de moltes hores d'incerteses, confusions i alguns desacors, però les decisions finals van ser preses per TOTS DOS!!!! Així que, Ferran, si no et sap greu que t'ho digui, jo també vaig escollir-te guanyador!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Utnoa...

McAbeu ha dit...

Un premi molt més que merescut.

I estem d'acord en això de no saber triar i repartir-ho entre tots...

... per cert, gràcies per la part que em toca! :-)).

Mireia ha dit...

Felicitats al blogaire català-alemany!

Ferran ha dit...

Joan, butano-color is my color.

Utnoa, ai Utnoa... Utnoooaaa!! Que jo només vaig veure el nom del teu home, allà, i no sabia que... que... osti, Utnoooaaa!! Faig reverències i agraeixo profundament que darrera d'un gran home hi hagi... la Utnoooaaa! ;)

McAbeu, merci però tots nosaltres ens el mereixem, aquest premi i tots els premis: per escriure, per escriure pels altres, per ajudar a pensar els altres, per distreure, per informar, per fer passar l'estona, per construir amistats (virtuals, sí, però i què!), ...

Mireia, les felicitats són repartides; n'hi ha absolutament per tothom.

sànset i utnoa ha dit...

La Utnoa ja t'ha donat les explicacions pertinents. La decisió i l'entrega ha estat totalment compartida!

I tu, precisament tu, no ens has d'agrair res. T'hem d'estar agraïts tots aquells qui coneixem el teu espai pel simple fet que ens lliuris la possibilitat de poder-hi participar tot dient la nostra!

M'ha fet gràcia això del Jose María García. És un "sujeto" que m'agradaria conéixer!

Gràcies a tu, doncs. I que segueixis així! com a mínim...

*Sànset*

reflexions en català ha dit...

Aquí rai, que hi ha llibertat per donar els premis que vulguis, hehe.

Salut!

Joaquim ha dit...

Herzlichen Glückwunsch Ferran!
Es diu així?
En qualsevol cas felicitats Ferran!

Albert B. i R. ha dit...

Felicitats! QUè millor que els propis lectors et premiïn?!

Xavier ha dit...

I do?, això es magnífic, a seguir treballant de la mateixa manera i amb igual ganes.
Per el premi felicitats i per dir el que penses + de lo mismo.
Una abraçada i bon cap de setmana.

Deric ha dit...

Te'l mereixes!

Ferran ha dit...

Sànset, algun dia, la Utnoa i tu teniu el cafè pagat ;)

Marc, i tant: el premi, sense dubte, és per a tots vosaltres.

Joaquim, moltes gràcies i que sàpigues que ho has escrit perfectament. Vielen Dank!

Albert, el premi és diari, amb les lectures i els comentaris. Ho sento ben bé així.

Xavier, una abraçada per a tu, i gràcies per tenir sempre una paraula amable. Bon cap de setmana.

Deric, no més que tots vosaltres, òbviament.

kika ha dit...

moltes felicitacions, ja t'ho han dic però no me'n puc estar. t'ho mereixes i moolt!

rits ha dit...

moltíssimes felicitats pel premi!!! molt merescut!!!

marta ha dit...

visca visca visca!!! :) Felicitats i gràcies per escriure i per ser-hi, o al revés jajaja

Ferran ha dit...

Kika, Rits, Marta, també a vosaltres moltes gràcies. Com he dit, però, qualsevol premi per qualsevol de nosaltres, és un premi compartit per tots. Què seriem els uns sense els altres? Doncs això! ;)

Joana ha dit...

Te'l mereixes, te'l mereixes Ferran!!
felicitats!