Let me be your rainbow

In English below / Auf deutsch unten
.
Perque m'agrada; perque em dóna bon rollo; perque no és cap de setmana però... i què!; perque la trobo alegre; perque fa molt que no penjo música; perque el pròxim post serà polític (aquest seria, doncs, un post-vaselina); perque em crida l'atenció l'anglès d'en R.I.O.; perque tinc ganes d'anar a ballar a la platja i a falta de pan...; perque salvar una tortuga és bonic, què carai!; perque el ritme m'ho belluga tot, per fora i per dins; perque per fer front a la crisi més val estar de bones (crisis?, qué crisis? preguntó Zapatero a tus zapatos). Shine on, shine on! (lletra, a sota)
.
.
Let me be your rainbow
This looks more like a usual weekend post, but this time I feel like dancing even if it is still Thursday. Ok, in any case, tomorrow is Friday and that is indeed weekend, so... Enjoy your week/end, and get ready for the next post, a political one.
.
Let me be your rainbow
Dieser könnte einen Wochenende-Beitrag sein: Musik, Party, Urlaub-Geist... Obwohl es noch Donnerstag ist, vorbereiten wir uns mit guter Laune fürs W-Ende, und machen wir den Weg zum nächsten Beitrag leichter, da er sich mit Politik beschäftigen wird...
.
Lyrics
.
Open up ya eyes and watch the sunrise
One part of me I've been made clear
Love that goes spread all the world
My love ya comes out of devotion
To rull ya spread to the world
In strange town I'm on my mission
Where we praise the day straight our way
All the nation

Let me be the love that comes form the sun
Let me be your rainbow rising on
Every single rase out of space
Will Shine on, shine on!

Let me be the love that comes form the sun
I wanna be your love light from above
Shine on, shine on, shine on!

My love ya comes out of devotion
To rull ya spread to the world
In strange town I'm on my mission
Where we praise the day straight our way
All the nation

Let me be the love that comes form the sun
Let me be your rainbow rising on
Every single rase out of space
Will Shine on, shine on!

Let me be the love that comes form the sun
I wanna be your love light from above
Shine on, shine on, shïne on!
.

24 comentaris:

sànset i utnoa ha dit...

No se perquè m’ha recordat a això:
http://www.youtube.com/watch?v=5AfTl5Vg73A

*Sànset*

Ferran ha dit...

Sànset, Sànset, no em provoquis, que no deus saber qui era el millor ballarí de la Lambada a aquesta banda de l'Atlàntic. Quins temps!

XeXu ha dit...

El 'fiestero' de la catos! M'ha agradat això del post-vaselina, hehehe. A mi també em fa gràcia l'anglès del paio aquest és molt peculiar. Què és, jamaicà?

Mira, com que deies que no és cap de setmana, però tant és, m'has fet pensar en una cançó que posàvem ahir al despatx, la nova de David Guetta 'Memories'. Què en penses?

òscar ha dit...

Un bon tema dance.

Deu ser el temps o la platgeta que ja està al caure del tot però el menda, aquest matí, s'ha passat unes quantes parades de metro fins a la feina matxucant un altre tema dance.

"Satellites" de September. Mira, "hasta" per moure els peus el matí d'un dijous qualsevol ....

http://www.youtube.com/watch?v=kKx7FxMbmXA

Ferran ha dit...

XeXu, no està malament, també m'agrada força.
Com el Satellite de l'Òscar. Anem escalfant el cap de setmana, entre tots? Vinga, aneu proposant, si teniu alguna idea!

òscar ha dit...

Hosti ... entre tots els comentadors estem fent una "compilació" dance enveja de qualsevol xiringo platja que es precïi. :)

Ferran ha dit...

Òscar, visca les xiringo-platges, ara que ve (ve?) el bon temps!

Senyores, senyors, més propostes?

sànset i utnoa ha dit...

Proposo editar un cd sota le nom de "XUSKERITO MIX 2010" i, de pas, li fem un homenatge merescut al guàrdia civil jubilat.

Jo, per fer-ho encara més kitsch hi afegiria el Johny Tecno Ska de Paco Pil. Per cert, encara és viu aquell home o li podem fer un homenatge pòstum?

*Sànset*

Jordi ha dit...

Doncs a mi també m'encanta. I això que ja fa temps que la posen per les discoteques... deu ser l'anglès d'en Rio. Què és Jamaicà? O d'on és aquest senyor? L'altre dia, en una discoteca van posar Spaceman de The Killers amb un remix apostoflant, te la recomano molt, sobretot el principi :) Ja em diràs.

Núr ha dit...

Quin bon rotllo d'article, sí, senyor! :D Una càrrega de piles per acabar bé la setmana... abans del Wochenende! :D

Rita ha dit...

Uissss... Una festa!!! I jo sense poder escoltar res ara mateix que no queda seriós això a la feina... :-(

Bé, m'apunto i silenciosament poso els mojitos!!!

Quin bon rotllo, Ferran! Això vol dir que el proper apunt polític serà devastador?
Petons a tots!!!!!

Assumpta ha dit...

Aquest cantant té un aire a Touré Yayà... oeeeee oeeee shine on, shine on!! :-DD

El proper post serà polític? Ai, quin patiment... pensa en el teu estat actual d'equilibri... a veure si el perdràs parlant d'aquests temes lletjos

Albert B. i R. ha dit...

Bona manera de generar atenció davant un proper post polític. NI que fos tan terrible, hehe!

Anònim ha dit...

Hallo, is it me who you're looking for? (Richie dixit)

Quina lletra més ben trobada per trobar amics.Dit (cantat)això, només cal esperar a que algú aixequi el ditet...

glamboy69 ha dit...

Entre tant malrotllo informatiu, sens dubte ens cal música alegre per distreurens i no acabar llençant-nos daltabaix una finestra!

Ferran ha dit...

Sànset, com mola Xuskerito Mix 2010; som-hi, entre tots! Paco Pil... ostres, aquest era una mica massa canyero per mi, però quins temps, noi, quins temps :)
Pel que he vist a internet, viu, el pàjaru viu i continua xumba-xumba...

Jordi, Spaceman no està malament, no està malament, però és que jo associo The Killers amb una reconegudíssima Human; totes les altres... sí, bé, però no li arriben a l'alçada ;)

Núr, abans del Wochenende... que és a punt d'arribaaar!

Rita, mojitos benvinguts, merci (tot i que jo, de fet, amb un en tinc de sobra; repartim!).
Devastador segur que no ho serà, però diré el que penso de... de... hmmm, ho dic, dono una pista, o callo? Va, una pista: us consultaré una cosa.
Y hasta aquí puedo leer ;)

Assumpta, tot pot ser, tot pot ser, però el meu zen serà més fort que la seva... la seva... t'ho consultaré! ;))

Albert, SERÀ terrible. Espera, espera i veuràs!

Anònim, jo l'aixeco!

Glamboy, aquesta és la intenció. No, no que ningú es foti finestra enlaire, sino que ens alegrem una mica; segur que així encarem la realitat amb cert bon rollo. O ho intentarem, si més no.

nur ha dit...

Sí, senyor, superbonrotllet. Ah, i aquí a la platja... res de res, i això que ja han posat els xiringuitos, però plou, fa fred i lleig :( Argh, quina kk de primavera!

kweilan ha dit...

Ganes d'estiu i temps lliure!!!

Deric ha dit...

m'agrada!
també tinc ganes d'estiu però aquest any només podré fer un 95% del viatge anual, l'altre 5% se me'l queda en ZP

sànset i utnoa ha dit...

Intel•lectualment farà dies que se’n va anar al clot. Si algun dia en va arribar a sortir...

*Sànset*

Joan ha dit...

Ai, quanta falta que ens fa una mica de bon rollo!

Ferran ha dit...

Nur, fe, tinguès fe; enguany li costa, però segur que ja li falta poquet per arribar. Prepara sandàlies!

Kweilan, també als del vostre gremi us queda menys; ànims!

Deric, però no et queixis, que un 95% encara és molt. Ep, que jo també he sigut funcionari (ja no), i que ens facin apetxugar als del gremi no em sembla malament. A canvi de no pocs avantatges... Una altra cosa és, evidentment, com s'ho facin anar.

Sànset, hehe, ets dur... però ves que no tinguis raó ;)

Joan, quanta raó! Potser per això, el nou post que acabo de penjar :-)

Clara ha dit...

M'han vingut ganes d'anar de festa i perdre el món de vista... hauré de fer una pensada, aquesta nit!

jaja no no, que no puc.. m'he de centrar; estudis!!

Ferran ha dit...

D'acord, Clara, avui estudis, però quan hagis acabat examens... festa, festa i festa! ;)