Provant... i provant... i mudança feta!

No està passant res estrany amb Blogger, amics; estic en ple procés de canvi de la plantilla de l'In varietate concordia... i vosaltres esteu assistint al part, en directe! Sóc pare "primerís" (així, en directe, vull dir) i l'emoció del moment em deixa sense paraules. Aquí sota, una foto de l'antic In varietate concordia; i aquí, davant del vostre nas, el nou IVC mentre s'està creant.
.
Seguiu atents a la pantalla, sisplau. Gràcies!
.
PS: No sigueu impacients, eh?, que això vol el seu temps. Gràcies altre cop :-)
.

37 comentaris:

zel ha dit...

Òndia, prova el que vulguis però que jo ho entengui, que sóc molt crueta!!!

Assumpta ha dit...

Uaaaaaaaaalaaaaa què xuloooooooo!!!

M'agrada molt!!... Més que abans perquè he d'admetre que el verd no és un dels meus colors preferits jeje... Tot i així, la teva darrera plantilla era la primera que jo vaig tenir!! Però la vaig canviar ràpid per l'actual ;-)

El color molt millor!! Més amplada!!... sí, sí, hi surts guanyant molt...

Aquesta vegada no ha sortit tallat (ejem, ejem... de tant en tant "pensava" en l'altre que va sortir tallat i que jo vaig suposar que podria arreglar... aissss... i no ho vaig fer, clar) ;-))

I canvi d'imatge teu i tot, eh? :-DD Crec que és la quarta imatge teva que veig i cada vegada em sembles completament diferent a l'anterior!! Què curiós... Aquesta està força bé ;-))

Assumpta ha dit...

Noooooooo!!! Millor l'altre color... el més ataronjat

Salvador ha dit...

Queda bé. Ara tenim la mateixa plantilla.

Assumpta ha dit...

Ferran!! Has marxat?? Aquest color no m'agrada!! L'anterior era molt millor... aquest és massa pàl·lid, li falta força...

Assumpta ha dit...

Sí... aquest m'agrada més ;-))

Ferran ha dit...

Aitx, què difícil triar plantilla nova, no?? Bé, sé que definitivament volia ampliar l'espai per escriure. A més, sí, Assumpta... ara em cap la plantilla del Newsletter de la Delegació! :))

Vejam, continuo fent proves, però ja veig que la cosa anirà per aquí... crec! ;)

Dieu-hi la vostra, eh? Serà una plantilla "comunitària", hehe :-)

nur ha dit...

Ens esperem: impacients per veure el producte final, que segur que estarà molt bé. A mi m'encanta la teva foto nova: estàs molt bé, Ferranet :)

Salvador ha dit...

Aquesta és molt més ampla, no quedaran tallats els vídeos del YouTube.

Ferran ha dit...

Assumpta, si no t'agrada gaire el verd, al meu nou pis NO hi haurà verd, només faltaria! ;)

Núr, guapa, gràcies i que sàpigues que aquestes coses, per manca de pràctica lectora i auditiva, em fan sentir bé :-)

Salvador, el tema de YouTube també m'atabalava força (abans, quan se'm tallaven els vídeos, vull dir). Sí, és un altre motiu per canviar, aquest que dius tu.

Assumpta ha dit...

(He anat a veure un capítol de Poirot jeje)

Has fet la capçalera a mida!! Molt bé!! :-)))

Assumpta ha dit...

Bé... una mica massa gran ;-) Es surt de la pantalla... Però és xulo anar veient els canvis ;-))

Ferran ha dit...

És que de fet, saps què?, el que voldria és treure el marc aquest que envolta la imatge, però no sé si me'n sortiré. Vaig a provar-ho, però em sembla que ve fet així, i dubto que sàpiga treure'l. Vejam...

Assumpta ha dit...

Pots treure el marc d'una manera que no sé si és la correcta o no, però si el poses del mateix color que el blog, no es veu ;-)

Has d'anar a:

FORMAT / TIPUS DE LLETRA I COLORS / COLOR DE CONTORN

Assumpta ha dit...

En tot cas, la mida ara està perfecta, eh? jejejeje

Assumpta ha dit...

Molt bé!!! Marcs fora!! :-DD

Ferran ha dit...

Assumpta, moltes gràcies, eh? Hauré de posar un subtítol al blog, alguna cosa així com "Per obra i gràcia de l'Assumpta", hehe...

Si et sóc franc, però, em sembla que m'agrada més amb el títol gran, que ocupi tota la banda superior, d'esquerra a dreta. No sé...

Assumpta ha dit...

A disposar ;-))

Però resulta que, per aconseguir això, crec que hauries de modificar el codi HTML, perquè si, senzillament, poses una imatge més gran, llavors et passarà com abans, que "es surt" de l'espai que té predeterminat i queda descentrada.

Tal com ho veia jo abans, la capçalera començava al mateix lloc que ara, però s'allargava un munt per la dreta, de tal manera que s'havia de moure el cursor... això és perquè la teva plantilla té un espai "reservat" a la capçalera (que és el que estàs utilitzant ara) i així queda centrat. De totes formes, es pot fer més gran, eh? ;-)) però modificant el Codi :-))

Ferran ha dit...

Mira, ara he posat un més gran que tenia guardat a una carpeta. Jo el veig bé, no he de moure el cursor perque queda "encaixat" dins de la pàgina. Però potser en alguns ordinadors sí que queda fora del límit, i obilga a moure el cursor. Et passa, a tu?

Assumpta ha dit...

Hauries d'anar a FORMAT i, després, a MODIFICA HTML, amb molt de compte a no tocar res que no vulguis tocar o et carregues el blog. Això és com jugar amb nitroglicerina.

De totes formes, pots anar i COPIAR tot el que posa (tota la plantilla de tot el teu blog) a un document de Word (és el que faria jo) i així, si et carregues alguna cosa, sempre pots tornar a posar-ho com estava abans.

Vas baixant i veuràs un lloc que posa

/* Header
--------------------------
*/

I, a sota

header-wrapper {

with: --- px;



doncs bé, aquests --- és el que has de fer més gran (crec)

Jajaja espera no facis res, que ho provo amb el meu i si me'l carrego, doncs serà el meu i ja està :-))

Assumpta ha dit...

Ai, espera, que estavem escrivint al mateix moment...

Sí, ara em queda totalment fora de pantalla... Centrat a la esquerra i surt ben bé tres dits per la dreta.

Assumpta ha dit...

Jejejeje ¡¡ENTRA AL MEU BLOG!! :-DD

Veus? això és el que has de fer per fer més gran la capçalera jejeje

kika ha dit...

veig que esteu enfeinats... jo només miraré :-)

Assumpta ha dit...

Hola, Kika!! ;-))

Ferran ha dit...

No et tallis gens, Kika, que això és una festa oberta. Aquí hi sou tots benvinguts!

Ara que... ja que us tinc a casa, serviu-vos el que vulgueu, sentiu-vos talment com a casa vostra... i jo me'n vaig a dormir, que estic KO i demà toca matinar.

Content de tenir-vos aquí :-)

Bona nit, noies. I bona nit a tots!

Assumpta ha dit...

Em preparo un te (aquí a casa teva, vull dir jejeje)... espero el darrer canvi i també marxo :-DDD

Xavier ha dit...

Les teves opinions estan tan be expressades que soc totalment incapaç de rebatré ni una coma.
Escrius el que pensem i ens temem molts de nosaltres, o en aquest cas el que jo amb tem.
Saps que la paraula escrita amb costa, per desgracia la meva cultura en força precària i senzillament admiro la teva manera de comunicar.
Fa dies que no entrava al teu espai, per falta de temps,i estic content de que segueixes donat la teva opinió sobre el cru panorama que tenim damunt.
La banalitat del meu blog es el que m’ajuda a passar el dia a dia sense caure en las urpes de la maleïda depressió, pot semblar frívol parlar de art i bellesa, però noi es el que amb salva de las grisors en las que estic ficat.
M’agraden el colors i el format que has triat, una abrasada des de la teva Catalunya.

Anònim ha dit...

Ferran, canvia el que vulguis, pero deixa aquesta foto, estàs guapíssssim.
Bis bald.
Helenna.

Joan ha dit...

Ostres, m'he perdut l'espectacle!

L'HTML pot ser un maldecap si no el domines però et permet fer proves sense haver de publicar-les. Així que aquest part en directe és tota una novetat.

M'agrada el nou format. Es veu professional!

Clidice ha dit...

ai! m'estava fent la lia un pitxu! :O així és com quedarà?

sànset i utnoa ha dit...

Que et patrocina el bloc BB (Berlín Butano)?

*Sànset*

Ferran ha dit...

Assumpta, espero que se n'hagi servit tant com vulgui. El que hi ha a casa meva és també seu!

Xavier, el teu blog "frívol" és de visita obligada, per mi; m'encanta la majoria del que ens ensenyes, i el que no m'encanta també m'agrada veure-ho, per saber què sí i què no. El que no m'agrada és llegir això de les "grisors"; espero de tot cor que no durin gaire més.
Gràcies, com sempre, per anar passant per aquesta casa comuna; una abraçada.

Helenna, ets més que benvolguda de passar cada matí per aquesta plaça pública, i dir-me això tan maco ;)
Moltes gràcies, bis bald.

Joan, va ser un show però, no ens enganyem, no va tenir gaire públic, hehe... Això sí, l'Assumpta, com una campiona, va ser tooota l'estona al meu costat, donant indicacions per portar l'obra a bon port.
Segur que al nou format encara li vaig fent petits canvis. Gràcies!

Clídice, la cosa anirà per aquí, sí. Segurament encara hi modificaré alguna cosa, però la línia general serà aquesta. Ara, per fi, ja no se'm tallen els vídeos! (com passava, per exemple, amb el del post sobre el St Jordi berlinès).

Sànset, una altra cosa no es podrà dir, però vistós ho és "un rato", eh? :)

Xavier ha dit...

Soc coincident amb Helenna Anònima, estàs interessant i guapo Gracies per les teves paraules.

Clara ha dit...

Òsti, m'ha sobtat molt veure-ho tot diferent! jaja! estava acostumada a l'altre model.. però m'agrada aquest color de fons!^^

a veure com queda!

Edurne ha dit...

Pues sí, en la foto guapo, el nuevo blog... de cambio también!
Va bene, va bene!

Ya estoy por aquí!
Petons!

Núr ha dit...

M'agraden molt les pantalles de bloc amples! :D S'ha de fer menys scroll!

De moment, el que veig m'agrada!

Ferran ha dit...

Xavier, tu també tens permís per passar per aquí cada cinc minuts. La única condició és que acabis cada comentari amb aquesta mateixa frase ;)
Gràcies a tu.

Clara, és estrany, quan estàs acostumat a una plantilla, entrar un dia i trobar-te un canvi tan gran, oi? M'ha passat algún cop en blogs amics. Espero que t'hi trobis a gust, també a partir d'ara.

Edurne, guapa, me haces feliz leyéndote aquí de nuevo, como si nada. Señal que tu aita, sin duda, aunque lentamente, va recuperando la salud. Lo celebro muchísimo, amiga.
Molts petons per tu, i bentornada :)

Núr, gràcies, noia :-)