De vegades, els meus pensaments em fan por

Sí, de vegades sí. Respecte a alguns temes, me'n fan molta. De vegades no m'agrada el que penso, em sento malament. Això m'està passant aquestes últimes hores: a unes temperatures que em costa suportar (per sobre dels 20° no sóc persona, sóc una massa que belluga amb dificultats. I en aquests moments, a quarts d'onze del vespre, en tenim 26. Per cert, algú ha vist àire condicionat, a Berlin? no, oi?)

Això m'està passant aquestes últimes hores, deia, des que ahir es va fer pública la sentència aquella. Algú sap què es pot fer quan un n'està fart, però fart de debò, d'una situació? Bé, suposo que mirar de relaxar-se, intentar ser fred ("fred", he dit? anda que no!) i pensar amb el cap i no amb l'estómac. Però, ja us dic, la calor no m'ajuda.

I, a sobre, fa una estona hem perdut contra Espanya. Si és que...

De vegades els meus pensaments em fan por, així que més val que els desviï cap a un lloc agradable, un projecte molt xulo que implica gent molt xula, i miro de refredar-me per dins i per fora. Parlem de la TEC a Berlin? Som-hi! Un resum de la situació actual:

* Ja tenim dates confirmades (recordeu aquest post): de dv 26 a dg 28 de novembre de 2010.
* Per això mateix, ja podeu pillar els vols (easyJet, sortida de Barcelona a les 10.40h., sortida de Berlin a les 17.05h.)
* Si algú té interès a arribar abans o a marxar després, cap problema, òbviament.
* No oblideu el meu mail: blog.in.varietate(a)gmail(punt)com i sisplau digueu-m'ho, quan tingueu els bitllets per anar confeccionant la llista definitiva de blocàires participants a la trobada.
* Els hotels, els noms i links dels quals us he facilitat en posts sobre la TCE, ja els podeu reservar, també. Si algú vol altres opcions, per suposat, contacteu-me per mail i us ajudo amb el que calgui. O si algú necessita ajuda per fer la reserva, per un tema idiomàtic, que m'ho digui també.

Això és, en resum, el més important a aquestes alçades. Comenceu a comprar els bitllets i fer les reserves pertinents, i sobretot dieu-m'ho quan els tingueu; així ho tenim tot sota control.

Talment com us he anat dient, i a banda de la part del programa que ja coneixem (el passeig pel centre de Berlin, divendres 26 per la tarda), anirem concretant coses en les pròximes setmanes.
Important és que no us faci angúnia de contactar-me, quan vulgueu, per mail, Facebook o aquí mateix, pel que sigui. Per això hi sóc! I que, si voleu convidar altres blocàires, evidentment la catosfera sencera és benvinguda.

Seguim!

19 comentaris:

Jordi ha dit...

Espero que aquest projecte us vagi molt bé als que hi assistireu. Els que no podem, esperarem ansiosos les vostres publicacions.

XeXu ha dit...

Si llegeixes comentaris meus en altres cases veuràs que jo he començat a pensar amb l'estómac.

A part d'això, aquí la calor és insuportable també, estic suant a aquestes hores. Merda d'estiu!

I per la resta... segueixo sense venir. Què hi farem.

Sara Maria ha dit...

Ara mateix miro preus de vols... I si no demà matí

Carme ha dit...

I qui no pensa amb l'estómac en aquest país, avui, nois?

Saps Ferran? et conec poc encaram però no sé què em fa pensar que si expliquessis els teus pensaments, potser no farien tanta por com dius...

La calor... ug, sí, sí, en fa i molta!

Però això no afecta al TC, són una massa que belluga amb dificultats a qualsevol temperatura.

Una abraçada i bona nit.

Sara Maria ha dit...

Per cert, de demà compro el bitllet!! Algú, home o dona (no tinc manies) vol compartir habitació???????? Agafaria l'opció de l'hotel barat... el CityStay Hostel

kweilan ha dit...

A Lleida hem estat a 34 graus avui.Potser ja estaries desfet en mig d'un toll.

Deric ha dit...

M'estan entrant unes ganes boges d'anar a Berlin i veure la ciutat amb els teus ulls (no he estat mai a Alemanya)

Joana ha dit...

Jo ja enyoro l'hivern i tot just comença aquesta xafogor.
I avui la notícia de l'estatut m'ha caigut com una galleda d'aigua freda . Imagina't els contrastos

Joan ha dit...

Creia que estàvem al segle XXI, però ja em veig corrent davant dels grisos ...

Pel que fa a la cita Berlinesa, aquesta tarda començaré a mirar-me els vols. Potser faig algun canvi, ja t'enviaré un missatge, que vull afegir una proposta ...

sànset i utnoa ha dit...

Ep!!!

Fa una temporada vaig aprendre a fer la respiració abdominal. T'ho recomano. Penso en altres opcions més desagradables que tenen connotacions que no vull exterioritzar (per por a que m'apliquin la llei antiterrorista).

Sobre això de Berlín: aquesta tarda ho concreto amb la Utnoa i a veure si demà ens fem amb els vols i reservem jaç.

Gràcis una vegada més, Ferran!

*Sànset*

montserratqp ha dit...

Et diria "Relaxa´t Ferran, respira"...però jo no ho sé fer. Per aquí almenys no patim calor, màxima de 19 graus.Del Tema n´he llegit poc,només els comentaris i ja em sembla que en tinc prou. I de trobada, a la que no podré venir,en disfruto la preparació...i endavant amb les atxes!

kika ha dit...

veus que be que va tenir coses agradable per pensar quan fa molta calor? jo també me n'alegro.
de fet mentre feia les reserves anava pensant en el temps que farà per berlin al novembre i m'ha passat la calor de cop! :-DDD

Núr ha dit...

Jo he passat una molt mala nit per culpa de la calor... Des que m'he llevat que vaig mig adormida i poca cosa puc fer... Em fa un pal terrible sortir de casa només de pensar en la suada que m'espera, però he d'anar a comprar sens falta... ains...

Pel que fa a la trobada, ja t'asseguro que no vindré. Aquest any res de viatges l'únic viatge que faré serà a Andalusia aquest estiu i no ens podem permetre gaire més cosa... Passeu-ho molt bé, eh? Si decideixes fer un curs breu on-line d'alemany per als que hi vagin, avisa'm, que t'hi puc ajudar! hehehe

Albert B. i R. ha dit...

Buff! Doncs per aquí les temperatures són força més altes!
Quan s'està emprenyat, sí, pensar en coses bones com aquesta trobada ajuda.

rits ha dit...

calor dius? m'apunto desseguida a la teva calor!!!!! a la feina ens torrem!!!!! gairebé literal!!! no tenim aire i estem a 34º!!!!!!

ànims i endavant! a pensar en la TCE (que no en el TCE)

Josep Lluís ha dit...

Estic engrescat des del primer moment. Desitjo poder ser dels escollits... per la sort.

Per cert, avui han vingut a reparar-me l’aire condicionat. Tinc menys calor i menys 400 euros...

Xavi ha dit...

Suporto la calor molt malament. Em dona marejos a partir d'un cert llindar. De debó, prefereixo el fred intens.

A la trobada, no puc venir. No tinc calendari a tants mesos vista i segurament, quan el tingui... ho tindré chungu per venir. Crec que tindré unes classes el dissabte aquest.

Ah per cert, no sé si és problema del meu navegado, però l'andròmina aquesta que tens al costat esquerre amb en compte enrrere, tapa una part de text. :p

Candela ha dit...

Massa calor...
Berlín...algun dia.

Ferran ha dit...

Jordi, sap greu que no t'hi puguis apuntar, però t'asseguro que a banda de trepitjar sòl alemany, la resta de la trobada bocàire la viuràs com qualsevol altre :)

XeXu, l'estómac comença a ser l'única cosa que ens queda. Mentre el Constitucional no decideixi prohibir-nos-el, esclar.

Sara Maria, perfecte! Ja m'ho confirmaràs quan sigui un fet. Confirma'm també horaris dels vols que reserves, i l'hotel.

Carme, n'ha encantat la teva definició del personal del TC. Tens raó, això és el que són, tot l'any. Això... com a mínim.

Kweilan, 34° sona horrible, em sap greu dir-ho. Ara, aquí la previsió parla de 35° dissabte! :-((

Deric, París queda més a prop. Vull dir que és més fàcil anar-hi en qualsevol moment. I parlen francès, que també és més fàcil que l'alemany. Tens una ocasió única ;)

Joana, poderós contrast, certament. Deu n'hi do, quins dies...

Joan, comunicació per mail a tope :)

Sànset, res a agrair; a vosaltres, en tot cas, perque jo m'ho estic passant bomba :)

Montserrat, et dic com al Jordi, dalt de tot: la preparació de la trobada sí que la podràs viure a tope!

Kika, és una forma molt intel.ligent de fer-se passar la calor. M'hi poso a pensar-hi ara mateix!!

Núr, pena peneta que no puguis venir. De totes formes, aquesta convocatòria no es tancarà en cap moment (a menys que la cosa es desbordi)), així que si més endavant canvieu d'opinió ;)

Albert, sí, noi, sort de les coses de bon rollo, que sinó...

Riits! A 34° sense aire?? Aitx... (sense paraules :-((

Josep Lluís, això vol dir que és ben possible que t'afegeixis a la trobada blocàire? Bé, bé...

Xavi, si al final canvia la teva agenda i pots venir, com li deia a la Núr, en principi la convocatòria és oberta, no hi ha un termini per apuntar-s'hi, així que tu mateix.
Ostres, ni idea això que dius del comptador. Has provat d'entrar al blog amb un altre navegador, a veure si també et passa? Fins ara, ningú no me n'ha dit res, no sé...

Candela, massa calor :(
No et perdis Berlin; de ben segur que, si encara no hi has estat, t'enganxarà com a tothom!