Quan el cervell es sobrecarrega, el que convé és escoltar-se els professionals; altrament, també la nostra ànima se'n resenteix. Si us sentiu així, sobrecarregats i un xic superats per les circumstàncies (de ben segur, la calor no ajuda en aquest sentit), i si us falten encara "massa" dies per les vacances, feu cas dels professionals. Paga la pena, si d'aquesta manera assoliu la pau d'esperit i us apropeu a un estat de nirvana que us permeti continuar el camí, amb força.
L'única cosa que heu de fer és arrossegar la lletra A cap a la E, amb l'ajut del mouse...

Envia-ho tot a fer punyetes i


surt corrents a fer una cervesA


20 comentaris:

Salvador ha dit...

Si senyor, una gran pensada.

Mireia ha dit...

:DD. Molt bo! Si senyor, avui esteu tots de post frescos i refrescants.. que bé!

SM ha dit...

Ha ha! Molt bo!

McAbeu ha dit...

M'encanten els missatges ocults... sobretot si n'estic tan d'acord com amb aquest teu. :-DD

Clidice ha dit...

genial! llàstima que no ho pugui fer :(

Edurne ha dit...

Jajajajaja! Mira que eso es precisamente lo que tengo en mente!
Con el calor que hace, con el trabajo y el agobio que tengo encima... lo ideal!
Lo más cerca que tengo una cervecita es... la nevera de la cocina, así que en cuanto le dé al botón de enviar...

Moltes gràcies por la idea!

Petons!

Lluïsa ha dit...

Doncs mira, me'n vaig a la nevera a buscar-ne una i me la prenc tranquil·lament mentre poso el correu al dia. A la vostra salut!

Carme ha dit...

Doncs em sembla una bona idea per a la majoria, llàstima que jo no bec cervesa! Em relaxaré aquí als blogs... :)

Núr ha dit...

Molt i molt bona, sí, senyor! :D Una manera molt original de compartir un consell molt i molt savi! :D

Joan ha dit...

Val assaltar la nevera i tornar al bloc? És que amb aquesta calor l'aire condicionat és un requisit indispensable!

rits ha dit...

prenc nota! tant, que d'aquí poc me'n vaig a fer-ne una de ben fresqueta!

òscar ha dit...

Una solució exemplarment professional. Vaig, ara mateix, a per una Moritz fresqueta que descansa a la nevera.

Gluc-gluc-gluc-gluc ....

Assumpta ha dit...

Jajajaja molt bo!!! :-DDD

Arqueòleg Glamurós ha dit...

Ajajaj m'ha encantat! Crec que estic força temptat a fer-ho!!

XeXu ha dit...

Doncs mira, aquest en seria dia, però resulta que avui no serà, que anar-hi sol em sembla trist. Però demà...

Monste ha dit...

Ganz Genau, lieber Ferran!

Eulàlia Mesalles ha dit...

Sempre cal seguir el consell dels professionals,sí.

Francesca ha dit...

Em veig alcohoolitzada!!! o_O

sànset i utnoa ha dit...

Artistasso!!!

És el que em va recomanar la meva doctora!

*Sànset*

ics...

Ferran ha dit...

Amics meus, us he de dir que, precisament jo que us engresco a fer cas dels professionals... jo no en faig! Bé, sí en l'esperit però no en el "què". És que no m'agrada la cervesa, ves què hi farem, així que la desestimo com a element relaxant, alhora que la canvio per un meravellós Apfelsaft, un suc de poma, d'aquests que em prenc cada dos per tres.

A la vostra salut, a la de tots... i relaxant cap de setmana!