I TCE

B de Barcelona, capital de Catalunya trionfant, tornarà a ser rica i plenaaaa...
B de blog, i de blocàire català
B de "bacances" (buf, què pels pèls!) en temporada baixa
B de "Bueling" (hmmm...)
B de Berlin
B de bò, bonic, barat
B de "bisita guiada" (!)
B de Wurst (hmmm... nyam!)

De trobades blocàires n'hi ha de molts tipus: en dilluns, en dimarts, en dimecres... a la costa, a l'interior... de multitudinàries, de minoritàries... Però...
algú coneix una trobada blocàire feta fora de les fronteres del nostre petit país? N'heu viscut alguna? Us n'heu plantejat mai alguna? Si no ho heu fet encara, és que potser faltava algú que llencés una idea de bomber. Vejam... algú s'apuntaria a una trobada blocàire... A BERLIN?? Ei, què passa? per què no? És que els blocàires de la catosfera a l'exili no tenim dret a convocar trobades blocàires??

Llenço doncs la proposta, oficialment:

I TROBADA DE LA CATOSFERA A L'EXTERIOR
(el romà "I" pot ser modificat fàcilment i ràpida, si algú té proves fefaents que ja hi ha hagut alguna trobada catosfèrica fora de les fronteres del nostre país)

No sé si ho sabeu, Berlin és una ciutat impressionant. Em sembla que no us ho he dit mai, oi? ;) Aprofitant que aquí hi viu i hi labora un humil diplomat en TURISME, i també periodista, membre actiu de la catosfera (quan no s'agafa uns dies de vacances) i que es coneix la capital alemanya millor que la catalana (ep, que no és conya, eh? que aquí hi he treballat com a guia turístic, i a Barcelona no)... per què no una trobada a la fantàstica, a la gèlida, a la teutona Hauptstadt??

La idea seria fer-la a finals de novembre. Hauptsache, com diuen els alemanys, quan ja estan en marxa els meravellosos mercats de Nadal (els Weihnachtsmärkte). Segons els meus càlculs, el primer diumenge d'Advent serà enguany el 28 de novembre, així que aquell cap de setmana ja haurien d'estar els Weihnachtsmärkte en marxa. Finals de novembre, temporada baixa, abans del populós pont de la Puríssima...

Arribada a Berlin divendres, tornada a Catalunya diumenge. Dissabte al matí, passeig guiat (per un servidor); les 24 hores restants, compres, visites a museus, àpats ben alemanys, d'aquests tan calorífics, meravellosos per suportar amb èxit temperatures de -10° C...

Què? Posem fil a l'agulla? Qui s'apunta a parlar-ne??

Nota: aquesta proposta, que ho sapigueu, és "culpa" d'en Sànset. Sí, sí, en Sànset, tu; aquí, tan modosito com el veieu, se li va acudir de picar-me fa dos posts... i ve-tu aquí què n'ha sortit. Fins i tot en Joan en té part de culpa, per un comentari en el mateix post. Joan, Sànset... i en Ferran que, gal.lantment, recull el guant ;)

Us toca parlar a vosaltres, blocàires viatgers!

24 comentaris:

Carme ha dit...

Una proposta interessant, a veure si ens en sortim...

XeXu ha dit...

Berlin és una ciutat que em falta per visitar i no dubtis que tard o d'hora i aniré. Però aquelles dates la les tinc compromeses amb uns altres blogaires (perquè tots els que hi serem hem escrit en un blog algun cop), toca Edinburgh, com l'any passat. De totes maneres, no sóc amant de les desvirtualitzacions, i menys en massa. Però això sí, seguiré la preparació i les cròniques que se'n facin amb molt interès! Espero que us en sortiu i hi hagi quòrum.

Edu ha dit...

mmm ... m'apuntaré a la trobadeta que millor que coneixer una ciutat amb un guia oficial ??

Edu ha dit...

M'és difícil donar un sí de forma tan anticipada, ja que no sé ni què estaré fent ni on seré el novembre. Però si puc, m'hi apunto. Ja saps que tinc Berlin pendent!

Salut!

SM ha dit...

Una bona idea! Em temo que no podré apuntar-m'hi, però espero que vagi bé!

sànset i utnoa ha dit...

Bé...

Estàvem esperant la proposta. El nostre és un SÍ gran com una casa de pagès. Ara, condicionat per una "fricada" que em ronda pel cap des de fa una estona: el punt oficial de la trobada blocaire hauria de ser davant de l'estàtua de la Marx-Engels-Platz!

P.S. I tots -per així identificar-nos- hauríem de dur aquell gorret de militar soviètic (costen quatre duros i en venen per tot Berlín)!

*Sànset*

Rita ha dit...

Compteu amb mi!

Em ve molt de gust tornar a Berlín i poder visitar la fira nadalenca a més amb un guia tan especial i uns companys tan xulus segur que serà inoblidable.

sànset i utnoa ha dit...

Com ja ha dit el meu homenet...

nosaltres ens apuntem!
fa molt molt molt bona pinta aquesta trobada!

Jo no he estat mai a Berlin, així que auguro que seran dues primeres vegades esplèndides!

Volem més posts informatius i sobretot tenir en compte la poca butxaca d'algunes...o alguna! jeje

un petó

utnoa

Gerard ha dit...

No he estat mai a Alemanya, encara. És trist, però em penso que és l'únic dels països propers que encara no he visitat, i segurament el que més il·lusió em fa des de fa temps. Tot plegat contradictori, de manera que si puc -i en vas fent publicitat per tal que no se'ns oblidi...

Ferran ha dit...

Blocàires viatgers, la cosa comença a animar-se. Berlin wartet auf Euch! (vamos, que la Hauptstadt us espera). Aniré penjant infos, anirem concretament... de moment, aneu guardant-vos l'últim cap de setmana de novembre. El primer "deure" per part meva, assegurar-me que els mercats de Nadal ja seran oberts aquell cap de setmana...

Qui més s'hi apunta??

sànset i utnoa ha dit...

Ep! He començat a mirar vols:

En surten de Reus i de Barcelona.

Descarto Reus perquè s'hauria de fer una escala llargueta a Londres. Des del Prat, per 60-70 euros i amb una bona combinació horària se'n comencen a trobar. Ara, com més aviat lliguéssim caps més barat ens sortiria tot!

Ferran Pressiona!!!

*Sànset*

Nihm Smoboda ha dit...

Amb molt de gust.

Eulàlia Mesalles ha dit...

Ostres, quina proposta tan atractiva. Però al novembre? -10º. aix...
Ens ho pensem...

Albert B. i R. ha dit...

Si a la feina hi ha la sort que em permeten agafar aquests dies, doncs pot ser una gran sortida. Hauria de canviar els ja convalidats. S'intentarà!
Ostres, -10 graus?! Ja ho suportarem els que hem viscut sempre a Barcelona, amb el nostre "microclima" particular?

Clidice ha dit...

ffffff Berlín em falti :( ara, amb tanta anticipació nopuedorrrrr, a poc que pugui m'escapo! :)

Clara ha dit...

La foto és preciosa.. Berlín és preciós! I vaig estar fa un parell d'anys, però res, poquíssims dies! S'hi haurà de tornar!^^

rits ha dit...

anem forts, eh!!!!! si s'ha de fer trobada, que sigui a "lo grande"!!!, res d'un café, una passejada, un sopar,....un FINDE A BERLÍN!!!

sona fantàstic!!!!!

això si, tb sóc de les que em fa molta vergonya conèixe-us, bé, de fet sempre em fa vergonya conèixer gent nova!

això si, ja no em puc plantejar vèncer la timidesa per una trobada que em faria molta il·lusió. Bé, de fet, espero no poder-m'ho plantejar, ja que llavors voldrà dir que aquell cap de setmana o el següent estaré volant a Argentina per tres setmanes!!!! i això és un somni que tinc fa molt de temps, que encara no tinc clar, doncs si bé la part esbojerrada em diu que si tinc l'oportunitat de fer-ho, m'he de tirar a la piscina, la part serena i poruga em diu que no és el moment. en un mes he d'agafar bitllet. llavors ho sabré. i llavors podré plantejar-me tornar a Berlin o no al novembre (xq tornar a Berlin si que sé que algun dia ho faré!!!)

ànims i endavant!!!! ja m'imagino uns quants catalanets davant Marx i Engels!!! i portar barretina?

Babunski ha dit...

Uf.. no crec... massa família per casa.

Sara Maria ha dit...

No dic pas que no, Berlín m'encanta!!! Però caldrà veure el pressupost, el meu esta molt malament...

kweilan ha dit...

A mi m'agradaria però amb tant temps no ho puc decidir. Una inciativa molt engrescadora!!

Josep Lluís ha dit...

Jo tampoc dic no però, ho veig tant llunyà encara.

Quina manera de tirar l'ham...

kika ha dit...

fantàstica idea! amb una oferta així no es pot dir que no. m'hi apunto! i tant! :-)
ara que no sé si em fa més il·lusió veure berlin o veure als col·legues blocaires :-)

Joana ha dit...

Uixxx Ferran que t'he contestat al blog d'en Sànset i l'Utnoa.
No sé si serà massa però ja faig les maletes pel juliol :)
Un capde estaria mooolt bé i am,b un guia com tu... :)

Ferran ha dit...

Blocàires viatgers: per als qui temeu les gèlides temperatures, heu de saber que el Glühwein us ajudarà a suportar el que calgui. Garantit!

Què és el Glühwein i totes les informacions que cal saber per anar preparant el viatge, en les pròximes setmanes en diferents posts.

Respecte al tema anticipació... ai, què poc alemanys que sou, hehe! Un alemany no agrairia sino que EXIGIRIA! mig any de "preavís", com a mínim :-)

Aviat, més info "bàsica" sobre el viatge. Estigueu atents els interessats... i la resta també! ;)