Nova joguina

Quin mes, mare meu, quin mes: primer el portàtil, per imperatiu legal - us ho explicava a Facebook...

HP ha mort, llarga vida a Acer!


18. Juni um 23:14 · · · Teilen

... i ara una tele. S'ha acabat, la vaca ja no dóna més llet. La tele... m'havia resistit fins ara; uns quants mesos sense tenir-ne i cap angoixa, de debò. Però un, que és consumidor àvid d'informació... això de veure el Tagesschau a l'ordinador, dia rere dia... Total, que al final, patapam!, 6a visita al MediaMarkt d'Alex i, sí, tele. Us presento la Sra. Panasonic TX-P 42", estrenada just en començar el "Telenotícies" de les 20h d'avui.
Per cert, em quedo tranquil: ja puc dir que m'ha durat més d'un telediario ;)


20 comentaris:

XeXu ha dit...

Caram, com ens els gastem! Però ara hauràs de pagar el cànon per tenir una tele allà, oi?

kweilan ha dit...

Ja veig que estàs d'estrena. Felicitats!

Lluís Bosch ha dit...

Mira, em penso que aquest post teu m'ha decidit a anar demà al megamiró, que fan la setmana sense IVA (és legal, això?). No vaig voler comprar l'aparell de la TDT i ara m'hi fas repensar, després de tant de temps sense TV...
(Jo m vaig passar de l'Acer al Sony Vaio...).

rits ha dit...

espectacular, no?

i pots veure Tv3 via satèl·lit?

Carme ha dit...

Apa! Que grossa no? Una joguinassa, la trobo jo! Espero que et duri molt!

Arqueòleg Glamurós ha dit...

Llarga vida a Acer!! Jo tb en tinc un i em va perfecte! El meu company de pis, informàtic, diu q son els millors! Que duri!

Albert B. i R. ha dit...

Ostres! Quantes novetats (i quanta despesa, també!). Et podràs indignar amb l'estocada de mort definitiva a l'Estatutet amb una bona pantalla...

Eulàlia Mesalles ha dit...

Jo encara estic sense tele...
La veritat és que quan la veig a casa dels pares no m'agafen cap ganes de tenir-ne una, tot i que per veure DVD,s en pantalla grandota, ja deu anar bé, ja...

Assumpta ha dit...

Bah!! Això només és una excusa perquè et van fer enveja les fotos que vaig posar al meu blog de la meva tele!! :-PPP

Sí, sí, al post actual no, a l'anterior, al de Catalunya campiona de la Copa Amèrica!! Amb fotos fetes directament de la tele :-DD

Ara podràs veure el que diuen de la retallada de l'Estatut... grrrrrr

Xavier ha dit...

Bon dia per l’ estrena d’aquesta “mega” pantalla. Aquí on ets no se si val la pena veure la tele, aquí on soc realment cada cop es mes vergonyós.
Crec que quan s’espatlli la que tenim actualment en comprarem una de petita per la cuina i l’espai que ocupa l’actual l’omplirem de llibres.
Una abrasada si el t. constitucional ( no es mereix estar amb majúscules) m’ho permet.

Joan ha dit...

Vigila, que la tecnologia és llaminera!

McAbeu ha dit...

A mi també m'ha passat pel cap comprar-ne una de nova. Però dubto entre LCD o Plasma o LED o...(amb això de comprar tecnologia quan em decideixo sempre tinc la sensació que em deixo perdre alguna cosa, deu ser que estic escarmentat pensa que el primer vídeo de casa va ser un Beta :-D).
Així que de moment aniré passant amb la meva Philips connectada a l'aparell de la TDT que funciona de meravella i quan peti ja veure'm que hi ha. :-))

sànset i utnoa ha dit...

Vulguem o no, el coi de tele acaba sent un bé de primera necessitat. Encara que només sigui per mirar el 3/24...

P.S. Alguna novetat del tema Berlín? quan creus que podem començar a comprar els vols?

*Sànset*

Jordi ha dit...

La tele, un estri cada cop més imprescindible per a consumir informació.

Deric ha dit...

Wow! "Peaso" tele!
Per cert, aquest presentadora vista així de lluny sembla la Terribas.

sànset i utnoa ha dit...

Caguncoi!

Sí que és la Terribas, sí!

Que la tenen pluriempleada???

*Sànset*

Ferran ha dit...

XeXu, ni més ni menys que 18€ mensuals. Però ei, al menys hi ha programes decents (a Catalunya també)

Kweilan, súúúper d'estrena :)

Lluís, a la tele hi ha coses interessants i aprofitables. Molta merda, sí, però també hi ha bons productes.

Rits, negatiu; aquí no tinc satèl.lit (i francament, no en tindré); TV3 la veig per internet...

Carme, sí, noia, jo també. Tot i que avui dia, em sembla que els aparells estan programats per autodestruir-se en quatre o cinc anys. No sé jo...

Arqueòleg, em fas feliç amb això que em dius. De debò!

Albert, de moment al TN alemany no n'han parlat (però algun periodista sí que s'interessa pel tema; avui ens han contactat a la delegació...)

Eulàlia, potser sí que per fi m'acostumaré a veure pel.lis a la tele. Vaja, ara valdria la pena.

Assumpta, em feia vergonya reconèixer-ho, però... tens raó, va ser l'enveja pel teu poooost!!! ;)

Xavier, no em mentis el Constitucional, millor no me`l mentis. De vegades, els meus pensaments em fan por.

Joan, ara sí que s'ha acabat per una bona temporada!

McAbeu, què t`hi jugues que vem coincidir? El nostre primer vídeo també va ser un Beta (ei, mons pares encara el tenen a casa... en un armari) que vem comprar pel Mundial del Naranjito!! Potser vosaltres també?

Sànset, ja podeu comprar els bitllets! Ara faig un petit post al respecte...

Jordi, a mi és això el que m'enganxa: els canals informatius tipus 3/24, els Telenotícies, els debats... estic malalt :))

Deric/Sànset... no ho havia pensat mai; potser sí que hi té una retirada... Us asseguro que no ho és, però ;)

McAbeu ha dit...

No recordo exactament quan el meu pare va comprar el Beta però si que havia de ser per aquella època, si. En el que si que coincidim és que encara és a casa guardat en un armari! :-D

Assumpta ha dit...

:-))

Ferran ha dit...

McAbeu :-)

Assumpta, com t'ha agradat que t'ho digués, eh? hihi ;))