Primeres passes

Comença a haver-hi confirmacions per a la primera TCE de la història, que eventualment tindrà lloc a Berlin, del 26 al 28 de novembre de 2010. Aquestes són només les primeres hores de la iniciativa, així que a l'espera de confirmar que aquell cap de setmana els mercats de Nadal ja estiguin en funcionament, donem aquella data com a altament probable... però encara a confirmar. De moment, els que sembla que us esteu engrescant, sou:

la Utnoa i en Sànset, de Do you want to know a secret?
la Rita, de lamevaillaroja
en Nihm, de Berlin Este (a ell no li caldrà bitllet d'avió ni hotel, hehe)
la Kika, de Kika's log

... i crec que no em deixo ningú. La resta o bé heu descartat la vostra participació en el viatge, o bé necessiteu pensar-vos-ho. Tenim temps, de moment no hi ha deadline per apuntar-s'hi.

En les pròximes setmanes aniré penjant posts relacionats amb Berlin i la trobada, però ja podeu començar a fer boca: a l'esquerra de l'In varietate concordia, on hi ha els "Labels", n'hi trobareu un amb l'explícit nom de "Berlin". És un recull de posts que he anat publicant sobre la ciutat en els últims anys.

En els pròxims dies, ens organitzarem pel viatge en sí. En Sànset, però, ja ha començat a fer feina i ha buscat info, que us amplio: a dia d'avui, EasyJet ofereix un vol d'anada i tornada Barcelona - Berlin Schönefeld (sort. dv. 26.11 al matí - tornada dg. 28.11 per la tarda) per un preu base de 70€. No és que sigui la ruïna, no??

Espereu, però, a comprar el bitllet! Recordeu: confirmem primer que aquell cap de setmana és l'addient, pel tema dels mercats de Nadal. He enviat un mail a l'ajuntament, perque em confirmin la data... Quan me'n diguin alguna cosa segura, us ho comunico i ja podrem donar aquelles dates per confirmades.

Pel que fa a l'allotjament, i perque també aneu fent boca, us ofereixo dues possibilitats, perque cadascú, en funció del seu pressupost, triï:

* Motel One Alexanderplatz - l'hotel pertany a la cadena alemanya Motel One. Aquest en particular està especialment bé per la situació, a UN MINUT a peu d'Alexanderplatz. Si cliqueu aquí podeu llegir-ne la informació, en anglès. Tot i ser l'opció "cara", la doble surt per uns 80€ (l'habitació), amb esmorzar inclòs. Aquí hi he ficats mons pares, així que podeu estar tranquils, hehe...

* City Stay Hostel - habitacions d'entre dos i mogollon de llits, a triar, preus a partir de 30€ per persona, en habitació doble. Com a hostal també és recomanable, i el millor és la situació: a... UN MINUT a peu d'Alexanderplatz, i a UN MINUT a peu del Motel One. Cliqueu aquí per informació en castellà.

Què? Va sonant bé?

22 comentaris:

Carme ha dit...

Doncs, va sonant fantàstic, la veritat. ja me'n feu venir ganes, ja... :)

nur ha dit...

I bintisís a bintibuit! Que pillat, eh, Ferran? :P Ostres, jo fa uns dies parlava amb algú d'una escapada a Berlín, però això encara em sembla més interessant. M'hi apunto, tot i que fotrà un fred que pela a aquelles alçades de l'any, oi? Tot i això... va, m'hi apunto :)

kika ha dit...

va sonant molt be! :-)
vols dir que hem de fer reserves ja?

kweilan ha dit...

La cadena Motel One està molt bé.

Xavi ha dit...

quan es tanca el període d'inscripcions?
Et dic algo més endavant. El meu horitzó vital és de setmanes. D'aquí al novembre és molt llarg termini.

Lluís Bosch ha dit...

Em penso que m'he perdut alguna cosa. Què és això del TCE? A veure si ens ho expliques al qui ens hem despistat...

Albert B. i R. ha dit...

Va sonant molt bé, la veritat! Una gran iniciativa!

kika ha dit...

Lluis, has de mirar el post anterior!

Miquel ha dit...

Ostres... Quina ràbia, m'encantaria poder venir perquè Berlín em va encantar quan vaig anar-hi ja fa uns anys, però no hi sóc.
Una gran iniciativa!

Rita ha dit...

Pinta molt i molt bé això... :-)

Assumpta ha dit...

La veritat és que sona genial :-))

sànset i utnoa ha dit...

Va doncs; tots a pujar al carro!!!

*Sànset*

Ferran ha dit...

Carme, anima't! :)

Nur... bé!!!

Kika, encara no, però aviat, aviat...

Kweilan, realment molt; la relació qualitat/preu és excel·lent.

Xavi, de moment no tenim encara deadline... i no sé si caldrà; ves-t'ho rumiant, sense pressió.

Lluís, com diu la Kika, mira't el post anterior, bitte (i el lateral esquerra del blog)

Albert, ens ho passarem molt bé :)

Miquel, algun dia ens hauràs de muntar una trobada als USA!

Rita, estarà guay :-)

Assumpta, va, dona, animeu-vos en Josep Lluís i tu!

Sànset... sooom-hiiii!!

sànset i utnoa ha dit...

Quina emoushoooon!!!!

Utnoa

montserratqp ha dit...

sona estupendíssimament bé...d´enveja podrida per als que no hi podrem venir....i tant perfectament oganitzat com s´escau a un virgo de debò. seguiré el procés de la trobada tal com si hi pugués participar. ànims!

Joan ha dit...

Per al·lusions, i amb presses, però a poc que pugui m'hi apunto!

Tinc el calendari compromès, així que per mi és important confirmar dates com abans millor. A veure si en sabem alguna cosa aviat i ho puc combinar.

Mmmm, suposo que a deu sota zero no podré agafar els pantalons curts ...

Lluïsa ha dit...

NO POT SER!!!!!!!! NO M'HO PUC CREURE!!!!!!!!! Dos dies desconnectada i em trobo la preparació de l'escapada blocàire funcionant a tota màquina.

Ferran ha dit...

Utnoa, let´s goooooouuu!

Montserrat, ja m'imagino que seria complicat que participessis de la trobada, amb un Marçal petit per casa, però si t'ho repenses... :-)

Joan, abans de dilluns vinent estaran les dates confirmades. Sense falta!
I ei, company... per molts anys!!

Lluïsa, hehe, ja veus, noia: si amb una cosa vaig néixer, és amb les piles carregades. Quan m'hi poso, m'hi poso!
T'hi apuntes? :)

Lluïsa ha dit...

És que sona tan bé que gairebé es fa impossible dir que no. Mentre confirmes definitivament els dies, m'ho acabo de pensar, pregunto a la feina si és possible agafar-me un dia de festa i et (us) dic alguna cosa. Sempre ,esclar, que a l'escapadeta s'hi pugui afegir una lectora de blogs sense blog.

Assumpta ha dit...

Ferran... de moment no dic un NO al 100%... he de veure com van les coses :-)

Jesús M. Tibau ha dit...

de moment, temptador. Ànims

Ferran ha dit...

Lluïsa, ja t'ho has pensat :)

Asusmpta, seguiré enviant bones vibracions, a veure si us engresqueu i us hi apunteu, en Josep Lluís i tu...

Jesús, vols ser el desè confirmat? Encara ets a temps ;)