BLN > BCN > BIO (?) > CB >BLN...


... on BLN vol dir Berlin, BCN... bé, BCN prou que ho sabeu; BIO és Bilbao, però amb un interrogant perque ja veurem si hi acabo anant o m'estalvio 1.200 km (amb els 4.000 que faré la resta del trajecte potser ja en tinc prou) i CB és una inventada per Costa Brava ;) Per acabar i tancar el cercle, naturalment, altre cop BLN el cap de setmana del 15 d'agost.

Sí, efectivament, ja he començat les...

vacances!
Urlaub!
holidays!
¡vacaciones!

... i demà toca l'èxode: de Berlin a Le Noirmont, els Alps suïssos, 971 km, 9.11h. Dormir fresquet escoltant les vaques dels afores del poble, una zona amb quatre cases envoltades d'arbres gegants, a casa d'uns amics, un lloc ben especial: és una antiga casa de colònies! Us imagineu com és? Enorme! Hi havien dormit carretades de nanos, 40 nanos amb els seus mestres... i ara hi viuen la Sophie, amiga de fa anys, amb el seu marit i el petit Balthazar, que va néixer fa només tres mesos. Els la van llogar a canvi que hi fessin tasques de manteniment... Com cada estiu, de pujada o de baixada, ens tornem a veure.
L'endemà, segona part del trajecte paneuropeu: Le Noirmont - Vilassar de Mar, més curt que el tram del dia anterior: 923 km, 8.44h. Veieu, com no us enganyo? ;) Per cert, aquelles coses que m'agrada fer notar: Le Noirmont us sembla lluny, oi? doncs... el trajecte Barcelona - A Coruña... encara és més llarg: 1.106 km, 10.42h! I si el que voleu és, de la capital catalana estant, arribar-vos amb el cotxe fins a Huelva, agafeu-vos: 1.215 km, 11.54 h!!

Vist d'una altra manera, si surts de Barcelona a les 8 del matí i, en lloc d'anar cap a Espanya, vas cap al nord, 11.54h més tard, a les 19.54h., has arribat a Stuttgart... i encara t'han sobrat 29 minuts. O, afegint-hi sis minuts, en 12h hauràs arribat... a Venècia, a la costa de l'Adriàtic!

En fi, com veieu ja m'he engrescat. Esclar, resulta comprensible... suposo: vacances, viatge, retorn a casa, i després a la segona casa... i ja veus, tu, en un no res, mitja Europa "de cab a rab"!

L'important: als qui ja sou de vacances, espero que les estigueu gaudint molt i molt; els qui sou a punt de començar-les, ànims que ja falta poquet; als qui no les feu fins al setembre, o més tard... us planyo! Aitx, perdó, vull dir... ànims que ja arriben! ;)

Schönen Urlaub / Bones vacances a tots!

PS: No, no tanco per vacances, XeXu, t'ho prometo; jo tampoc no ho faria :P

21 comentaris:

rits ha dit...

quina enveja!!!!!!!!!!!!!!!!

enhorabona i a exprimir-les al màxim! i perquè no a Bilbo? si ja fas tants kilòmetres, no et ve d'aquí! que la semana grande és moooolt grande!

per cert, amb el que t'has queixat de la calor a Berlin i marxes just quan anuncien canvi brusc de temperatures..... sorry, és que m'hi he fixat a les notícies (tot és enveja perquè aquí la calor no afluixa i les vacances encara queden lluny)

Xavi ha dit...

Has de tenir un bon cotxe per això... Bé, que passis unes bones vacances. una abraçada
ps. No sé si ha estat al obrir el teu blog, però m'ha sortit un anunci d'una promoció de com aconsegui la samarrete de la selecció espanyola. Es possible això o és el meu lab top que s'ha tornat boig...

Carme ha dit...

Molt bones vacances, Ferran! Mogudetes, eh? que les gaudeixis molt!

Edurne ha dit...

Y si se te ocurre venir por aquí y yo no estoy... ehhhh????

Porque, aquí la de la Orilla se va el sábado, no sé cuánto, no sé casi nada... pero en fin, el caso es que me voy, de entrada al Foro y luego, ya se verá!

Pero por si las flys, usted me avisa si al final decide no ahorrarse todos esos kilómetros y echarse un viajecito a BIO!

Y de todas formas: FELICES VACACIONES!
A disfrutar!

Molts petons!

SM ha dit...

Jo també dic quina enveja! Que vagi molt bé.

XeXu ha dit...

Xaval, que t'estic vigilant! Molt trajecte i molta història, però el blog ni tocar-lo, eh? Vull dir, tocar-lo, tocar-lo!

Que vagi bé el teu periple europeu, ja ens explicaràs. Molta sort.

marta (volar de nit) ha dit...

bons quilòmetres i bones, boníssimes, vacances!!!! I a escriure si tens temps i ve de gust. 1 abraçada

kika ha dit...

quina quilometrada! espero que sigueu en molts a repartir-vos la conducció ... perquè encara que la idea de vacances emociona, les hores de conduir cansen molt!

que t'ho passis molt bé!

Cristina ha dit...

Quina sort!!!!!!!!Que vagi bé per tots aquests llocs. I ens ho vas explicant.

Petons

sànset i utnoa ha dit...

És a dir, que no abandonaràs el bloc però quasi...

Com t'envejo, tu. Fresquet i bellugant entre prats i vaques d'aquelles de la Milka!

El tema dels quilòmetres en cotxe és ben encertat. I nosaltres, sempre tendim a pujar amunt!


Bones vacances, i ja ens ho explicaràs!

*Sànset*

Edu ha dit...

Bones vacances Ferran! Passa-t'ho molt bé! :)

Joan ha dit...

Ostres, quants quilòmetres i quanta calor. Quina mandra que em fas. Aquí treballant, en canvi, es passa l'agost de conya, tu.

Sí, i d'enveja gens. Ja me'n riuré al setembre quan tots esteu deprimits. Bandarres.

Núr ha dit...

Jo, aquestes vacances, en faré més de 2.200, sense sortir de la península. ains... Només de pensar-hi em fa venir mandra, però si deixo el cotxe a una banda i penso en les vacances... tot esdevé FANTÀSTIC! :D

Schöne Reise und schönen Urlaub!

McAbeu ha dit...

Bones vacances doncs i gaudeix-les al màxim. :-)

Albert B. i R. ha dit...

Al final semblaràs el Miquel Calçada de tant voltar! Però segur que val la pena.
I gràcies pel plany. Fins el setembre no en torno a tenir!

montserratqp ha dit...

Quanta quilometrada!..però intueixo que et deu agradar això de recòrrer...Bona ruta i bones vacances! Són vacances del blog, també? No, eh!!!

Mireia ha dit...

Bones vacances! ja ens en faràs 5 cèntims.

Babunski ha dit...

Ara que he arribat jo tots els altres marxen. En fi, bones vacances!

Natxo Rovira ha dit...

Que bo, Ferran. Abans, fins no fa ni quatre anys, era feliç agafant el cotxe i fent kms. cap al Nord, sempre cap al Nord. I la mateixa gent que agafava el cotxe per anar al poble, a Almería o a Huelva, a través dels paisatges erms i erosionats tipicament ibèrics, em deien que jo estava boig d'anar en cotxe a París, a Ginebra o a Viena. Curiosa percepció de les distàncies i dels destins.

M'ha encantat llegir-te.

Bones vacances, maco.

Tristancio ha dit...

Santiago de Chile SCL :)
Y en esta época hace un frío que te cagas...

Bones vacances!!

Ferran ha dit...

Rits, en realitat no és pels quilòmetres sino perque 12 dies a Barna no donen per gaire. Tinc ganes de veure’m amb molts amics i començo a tenir una agenda de minister; també tinc ganes de tenir estona per mi. No em vull estressar!

Xavi, et prometo que no en sé res, de promocions de samarretes espanyoles! En sèrio, deu ser public de l’Explorer o ves a saber…

Carme, mogudetes però han començat molt bé, veient-me amb els amics suïssos i ara gaudint de les vistes al mar :-)

Edurne, si por caso acabo yendo a Bilbo, ten por seguro que te envoi un mensaje para un encuentro cafetero. Si entonces estás en Madrid –o en alguna otra parte, lástima de verdad. De todos modos, sinceramente, a la opción „Bilbo“ le doy, ahora mismo, un 20% de posibilidades. Muxus… y disfruta!

Salvador, moltes gràcies I disfruta tu també (i descansa una mica!)

XeXu, ja ho veus, noi, tot just aterrat al Maresme i aquí estic, de moment responent els vostres missatges…

Marta, ja ho veus, noia, aquí estic. Disfruta tu també molt de l’estiu!

Kika, sóc com una màquina: he baixat jo sol, amb el cotxe. I ei, que ahir vaig arribar com un campió, de descansat, eh? ;)

Cris, espero que tu també disfrutis de les teves vacances, quan et toquin. Segur que faràs alguna escapade xula :)

Sànset, va ser fantàstic: ahir em vaig despertar, de debò, amb el tolon-tolon de les vaques que pasturen pels entorns de la casa dels meus amics. Això, i esmorzar a la fresco davant dels Alps, no té preu. Fabulós!

Edu, moltíssimes gràcies. Tu també!

Joan, haha!!, l’estiu treballant costa de passer (al menys a mi m’ha costat, els anys que he fet vacances al setembre); però quan arriba el moment… hmmm!!

Núr, fer quilòmetres és fenomenal, és sinònim d’anar a veure persones, llocs… descobrir espais… Disfruta molt les teves vacances!

McAbeu, moltíssimes gràcies, així ho fare :)

Albert, ànims que no ho sembla, però setembre arribarà en un no res!

Montserrat, m’encanta conduir; m’encanta molt! I no em canso gaire, tot i la “quilometrada”. Espero que vosaltres estigueu disfrutant la visita del padrí.

Mireia, moltes gracies, igualment!

Babunski, que te quiten lo bailao, hehe…

Natxo, sí, sí, això de les distàncies és interessantíssim. És “l’efecte frontera”, en podriem dir: com hi ha una frontera, és un altre país… sembla que sigui llunyíssim, I ja veus. Tan de bó recuperis les ganes d’anar cap al nord, o cap al sud… o cap on sigui que et vingui de gust; ben aviat. Bones vacances també a tu :-)

Tristancio, sé que en aquella banda del món esteu passant un hivern especialment dur. A tapar-se! ;)