Buscant un logo: comença el compte enrere

Doncs sí, amb una mica d'ajuda (o sense que aquesta calgués), ho heu anat imaginant: el post anterior, el del logo, està relacionat amb la trobada blocàire de novembre, a Berlin. I és que, què és un esdeveniment sense una element gràfic que l'identifiqui clarament? Res, no és res!

Un cop identificada la necessitat, doncs, venen els ets i uts de la proposta. Ja us vaig dir en el seu moment que, feta la convocatòria oficial, les setmanes que queden fins al 26 de novembre serien un degoteix de posts, ara un, ara un altre, dedicats a la trobada. A banda d'anar llegint sobre Berlin, en posts que he dedicat a la Hauptstadt en els últims anys, als quals podeu accedir des d'aquí, o sobre Alemanya en general (cliqueu aquí), ja podeu començar a afilar els llapis, el Photoshop o el que vulgueu, i sobretot la imaginació. Som-hi!

L'In varietate concordia dóna el tret de sortida al concurs per triar la marca gràfica de la 1a Trobada Blocàire fora de Catalunya, ja sabeu, la del 26 al 28 de novembre, a Berlin. La imatge identificarà la trobada,i pot fer-se amb qualsevol programa que permeti penjar-la als blogs/blocs, sense limitació d'ús dels recursos que el blocàire-artista consideri oportuns.

Bases

1. Aquest concurs és obert a la participació de tots els blocàires de la catosfera, assisteixin o no a la trobada de desvirtualització. El jurat que en decidirà el guanyador, però, estarà format exclusivament per blocàires participants a la trobada a Berlin.
2. També poden participar en el concurs aquells blocàires que assisteixin a la trobada berlinesa. En aquest cas, però, NO formaran part del jurat que decidirà el guanyador.
3. Els elements bàsics que ha de contenir el logo són: les inicials de la trobada (1.TBfC) i els colors groc, vermell i negre, que apareixen a les banderes catalana i alemanya. El blocàire-artista pot incloure qualsevol altre element que consideri oportú.
5. Les propostes s'hauran d'enviar, per mail, a trobadablocaireaberlin@googlemail.com
6. El període de recepció de propostes es tancarà dimarts 31 d'agost a les 22h. A aquesta hora, totes les propostes rebudes seran reenviades als participants a la trobada blocàire que no hagin participat en el concurs! Ells, i servidor, seran el jurat que decidirà la proposta guanyadora.
7. La proposta guanyadora es donarà a conèixer en els blogs de tots els participants a la trobada, diumenge 5 de setembre. Aquesta imatge serà la identificació oficial de la trobada berlinesa.
8. Els participants cedeixen els drets d'ús de les imatges que enviïn al concurs per a eventuals finalitats (gadgets) relacionades, exclusivament, amb la trobada a Berlin entre el 26 i el 28 de novembre pròxims (amb llicència CC, tot plegat).
9. Els participants accepten les Bases del concurs al presentar les seves obres. Tanmateix, l'organització es reserva el dret final d'interpretació i aplicació de les Bases, així com de la resolució de qualsevol contingència que pugui sorgir.
10. Senyores, senyors... a dissenyar!

Moltes gràcies al Joan, en Sànset i la Utnoa per la seva col.laboració en la redacció d'aquestes Bases. No cal dir que, si ho voleu, podeu fer-ne publi entre els vostres blocàires habituals, per si n'hi ha algun a qui faci il.lusió participar en el concurs. O venir a Berlin, esclar!

14 comentaris:

Assumpta ha dit...

M'apunto a dissenyar!!... ara bé, això de programes... ehem... jo si faig el dibuix serà amb llapis i, després, una foto... o sigui tan rudimentari que no tindré res a fer, però em fa gràcia jugar ;-))

Carme Rosanas ha dit...

Ho provaré, a veure què surt, que jo sóc copiadora d'imatges pe`ro dissenayadora, no gens...

A verur si les vacances m'inspiren

Joan ha dit...

Vinga aquesta participació! Volem feina per a decidir entre tants dissenys com sigui possible!

Rita ha dit...

Jo em quedaré de jurat. Sóc negada en disseny... :P

Lluïsa ha dit...

En principi també em quedo de jurat, però sense descartar que en algun moment vinguin les muses, o el què sigui, a inspirar-me.

Eduard Muntaner Perich ha dit...

Si tinc alguna idea potser m'animo :)

Salut!

Anònim ha dit...

Des d'ara amteix barrinant una proposta, tot i no tenir-ne gaire traça!
Bé, no tothom creu que un esdeveniment sense logo o missatge no és res: tenim un patètic President que avui vol desfilar només amb un senyera.

zel ha dit...

A mi em passa com a l'Assumpta i a la Carme, paper i llapis, Ferran!

Com va anar ahir a Berlin? Aquí acollonia! Jo encara tinc l'estelada al balcó, perquè no hi vaig poder anar al final, vigilant el meu "cafre" petit que es va fer mal, fent el boig, evidentment..

Ferran Porta ha dit...

Jurat o participants, participants o jurat, gràcies als qui us hi voleu involucrar :)

Zel, guapa, va anar prou bé. Vam ser més de cent, a la concentració, i el més important és que hem portat la veu dels catalans farts fins a la capital alemanya (i a l'anglesa, i a Quito, a Buenos Aires, a Edimburg...)

Vigila el "petit", que no sigui res, eh?

sànset i utnoa ha dit...

Molt bé Ferran!

Com ja saps, la teva iniciativa ens va semblar molt bona i, siguem sincers, tu ho vas aportar tot. Nosaltres només ens vam limitar a fer-te de “poder ressonador”. Com sempre, animem a tothom a que participi, i tant!

Nosaltres ens quedarem de jurat!

P.S. Ens faria goig acabar semblant una excursió escolar, tots amb el logo del cole en concret...

Joana ha dit...

Jo tambe em quedare de jurat que lo meu no es el dibuix...
Referent a la temperatura a Berlin que faig jo amb la maleta plena de roba d'abric i paravents per la pluja i...?
Dema arribo a Berlin :) com un gelat desfet aggggg!!!

Núr ha dit...

Quan hagueu decidit, penjaràs totes les propostes? Jo hi participaria si no fos perquè són molt dolenta dissenyant...

Assumpta ha dit...

m'estic menjant un biscotxu de xuculata mentre dissenyo un logo hehe

Ferran Porta ha dit...

> Sànset (o Utnoa!), no em donis idees, amb això de l'excursió escolar, que us faré posar tots en fila índia! ;)

> Joana... ens veiem demà!

> Núr, hmmm... ara que ho dius, això em sembla que no ho tenim previst. Juraria que haviem parlat de penjar la proposta guanyadora, en els blogs de tots els participants a la trobada, però... no sé, igual podem penjar-los tots. Ja veurem. Au, va, anima't i participa, que només és un concurs entre amics!

> Assumpta, molt bé!! (pel biscotxu de xuculata i pel logo), moltes gràcies :-))