Definició

Logotip: plasmació gràfica del nom d'una marca, títol, etc., fet amb un disseny especial que es reprodueix als rètols, anuncis, etc. El logotip constitueix la identitat gràfica d'una marca. Consta de dos elements: la imatge i la tipografia. La seva funcionalitat radica en la seva capacitat per comunicar un missatge. Alguns elements que poden fer un logotip eficaç són: originalitat, funcionalitat, escalabilitat, variabilitat, transversalitat i representativitat.

A logotype, commonly known as a logo, is the graphic element of a trademark or brand, which is set in a special typeface/font, or arranged in a particular, but legible, way. The shape, color, typeface, etc. should be distinctly different from others in a similar market. The logo of a business should be a symbol or have a special meaning that defines a business. For example if your business is in the computer industry such as a web designer, graphic artist, web developer, or data entry clerk your logo might be a computer, keyboard or mouse. When picking a logo for your business make sure the logo has a theme that matches your business and it is different from other business logos. You are looking for a unique logo that will identify your business.

Mit freundlicher Unterstützung von:


17 comentaris:

Clidice ha dit...

i jo que en sóc fanàtica :)

Babunski ha dit...

Dels logotips? Ara sí que no entenc res!

Albert B. i R. ha dit...

Els logotips, part essencial de la imatge que vol transmetre l'empresa del seu producte. Diuen que l'impacte visual té una gran influèncai en els consumidors a l'hora d'escollir una compra. D'aquí que s'hi mirin tant!

Ferran ha dit...

Avís: aquest post té "truc". Sigan atentos a la pantalla ;)

Assumpta ha dit...

Aaaah, té truc!! ja m'ho pensava... Això deu continuar :-))

Carme ha dit...

Ah! Jo anava pensant i mirant a veure si lligava alguna cosa més que l'evidència. Estarem atents!

Jo acabo de posar el mateix vídeo que tu a la barra lateral. Sí senyor!

sànset i utnoa ha dit...

Jo, de moment, espero que facis alguna cosa que li doni més sentit...

El que et dic, és que del LOGOTIP, em quedo amb el TIP, amb els TIPOS i amb la seva tira, d'un artista constumat!

*Sànset*

Joan ha dit...

Logotip: del grec λόγος, paraula, i τύπος, tipus ...

A qui has enredat perquè ens en faci un?

McAbeu ha dit...

Suposo que amb aquest post ens prepares per la presentació d'un logotip ben especial d'un esdeveniment ben especial, no?

I jo també he penjat el vídeo d'Omnium al meu blog. :-)

Núr ha dit...

Ho tindré en compte si mai he de crear un logotip, però espero amb ànsia què ens vols dir amb això!

Ferran ha dit...

Ja anéu encaminant-vos com cal, hehe... Ah, una cosa: comenceu a afilar els llapis, i la imaginació! ;)

òscar ha dit...

Parlaré amb el dissenyador gràfic després de dir-li (com gairebé cada dia per tocar-li els nassos) que "el disseny és fàcil".

Ell (per tocar-me'ls a mi) em diu que "soc el rei del copiar i enganxar". Enveja!!! :)

Lluïsa ha dit...

Ara ho entenc!!!! I em fas una por!!!!!!!

Joan, em temo que ens tocarà a nosaltres.

Assumpta ha dit...

Un concurs de Logotips per a la trobada catosfèrica 1. TBfC !!

rits ha dit...

aaaaaah

sànset i utnoa ha dit...

uo uo uo quin suspens...

Utnoa

Ferran ha dit...

Doncs sí, amics, prepareu-vos pel concurs; abans no arribi la mitjanit, penjaré les Bases del concurs.

Ready, steady...