Nota al marge

Aquest és territori demòcrata, sense ribots guerrers, sense "constitucionalistes" partidistes... Com no podia ser d'una altra manera, he escoltat la veu del poble i, després d'un parell de peticions en aquest sentit, he modificat el nom de la trobada berlinesa. Això de TCE, que en llenguatge "varietatí" vol dir Trobada de la Catosfera a l'Exterior, dóna mal rollet a alguns; les sigles els recorden un tribunal, el nom del qual no val la pena repetir... Així doncs, el TCE ha mort, llarga vida a la 1.TBfC!

Que les sigles són un pèl complicades? Au va, no us queixeu, que n'hi ha que encara han anat més lluny! ;)

20 comentaris:

XeXu ha dit...

Potser sí que és millor no compartir sigles amb les del tribunal de la punyeta...

Lluïsa ha dit...

Ara que les sigles de la trobada ja no fan mal d'ulls (i d'alguna cosa més), potser se n'hi afegirant uns quants més.

Lluïsa ha dit...

Per cert, també has de canviar-li el nom al compte enrera.

Albert B. i R. ha dit...

Una modificació molt encertada. Res a veure amb aquella gentussa!

sànset i utnoa ha dit...

Ep!
Ara m’he sentit al•ludit! Què no és ben fàcil de recordar D.Y.W.T.K.A.S??? A veure si els nostres M.H.s et fotran crits!

Bé, ho haurem d’acceptar. I mira que em feia gràcia ser membre del Tribunal Constitucional Espanyol...

*Sànset*

Lluís Bosch ha dit...

Trobo que amb el canvi de nomenclatura la cosa hi ha ganyat molt.

kika ha dit...

bé, doncs. ja ho he canviat al post ara.
a mi aquell primer nom també em feia gràcia. i no vaig pensar mai que pogués suposar cap confusió.
però això de blocaire m'agrada més que catosfèric. per res especial. penso que sona millor.

Deric ha dit...

molt millor!

Jordi ha dit...

Doncs ara que ho dius, sóna molt més bé!

Joan ha dit...

Vaja, ara em perdut glamur i el TCE només seran aquella colla de mal record.

La pregunta és: La 'f' en minúscules?
Si és per a destacar el seu aspecte adverbial com a menor, no caldria escriure 1.TBfdC?

Ui, me n'adono que d'ençà que estic de vacances lectives tinc el torracollons desbocat!

Assumpta ha dit...

Eeeeei, queda xulíssim així!! :-DDD

Per cert, em sembla (no estic segura) que la Rits i jo "vèiem" clarament el que "vèiem" perquè compartim els mateixos estudis (o similars) :-)))

Assumpta ha dit...

Ai... perdó... i que... ENHORABONA pel resultat d'ALEMANYA!! ;-))

Com, desgraciadament, em sembla que avui els veïns passaran de ronda, espero que vosaltres els en hi feu vuit, just el doble que a Argentina... resultat històric :-)))

Miquel ha dit...

Era necessari desmarcar-se d'aquesta associació, sens dubte. Endavant amb la trobada i sort!

Clidice ha dit...

huas! no si al final semblareu "de debò"! :D i BSF (blogaires sense fronteres?) :P

Ferran ha dit...

Us ho dic sincerament: jo no me n'havia ni adonat. És l'avantatge de viure lluny, que permet desconectar una mica (no gaire, no us penseu, però una mica més que vosaltres, segur que sí). Constatat el mal rollo provocat pel nom de marres, com us deia, canviem-lo que és ben fàcil i tots més contents :)

... com en XEXU, LLUïSA (fet, això del compte enrere ;), ALBERT, SÀNSET (sí, de fet sí que ho és, tens raó; mira: DYWTKAS. Ei, sense mirar ;), LLUÍS, KIKA (visca nosaltres els blocàires! ;), DERIC, JORDI, JOAN (haurem de demanar els teus alumnes que et demanin més classes, haha!), ASSUMPTA (que sàpigues que, vinguis a Berlin o no hi vinguis, el nom haurà sigut pel teu comentari ;-) I, per cert, pensa en com va anar el partit que els espanyols van jugar contra els suïssos; jo no perdo la fe ;)) ... en MIQUEL (danke :) i la CLIDICE (bona, BSF ;)

Assumpta ha dit...

Alemanya!!!

Alemanya!!!

Alemanya!!!

Alemanya!!!

Alemanya!!!

Josep Lluís ha dit...

Bona pensada, ara no hi ha coincidències malignes...

Endavant amb el compte enrere, i amb la suma de visitants.

Joan ha dit...

Nops, l'estudiant sóc jo, i hauré de seguir fent-ho, que he escrit *em sense h. Ai, quina vergonya :S

rits ha dit...

jejjeje, jo tb agraeixo el canvi.

i si, Assumpta, compartim estudis. Encara que no n'exerceixi

Ferran ha dit...

Assumpta, :-))) Juguen dimecres, em sembla que han dit a la tele. Suposo que a quarts de 9 del vespre. Doncs sí, i tant... Alemanya!! Deutschland!! Alemanya!!

Josep Lluís, el maligne ha estat expulsat ;)

Joan, no vaig voler ficar el dit a la nafra, hihi... ;-)

Rits, visca la democràcia, el poble ha parlat! :-)