Sons per a l'estiu...

Una amiga de Madrid, la María, m'ha passat un link d'un web que em sembla francament fantàstic; es diu RTL Ultimative Chart Show: Best of the last 30 years. Ofereix un recull de 1000 cançons; l'única cosa que cal per escoltar un tema és... clicar-hi al damunt, i a més podrem veure la portada del CD (o LP, o el que fos). La música que s'hi ofereix és "dels nostres temps", que diriem els quarentons. Suposo que hi ha mil invents similars i que això no és cap descobriment de l'altre món, però a mi m'ha agradat i el volia compartir amb vosaltres.
Bona continuació d'estiu... i bona música!

Sounds for the summer...

A friend of mine just sent me the link to a cool site: RTL Ultimative Chart Show: Best of the last 30 years. Here you will fins 1000 songs of the last three decades. There are very probably many other similar sites on the net, but I learnt of this one and felt like letting you know about it. Enjoy!

19 comentaris:

sànset i utnoa ha dit...

Ep!

i dels que "encara no som quarentons" també!

Home, home...

Bon cap de setmana!

P.S. Per cert, fa dies que no publicites això de la trobada berlinesa. A veure si t'haurem de destituir...

*Sànset*

mar ha dit...

un bon grapat de temes que han amenitzat la preparació del dinar d'avui!

Merci Ferran!

Lluïsa ha dit...

Avui vaig malament de temps, això no vol dir que no li hagi donat un cop d'ull; de fet, està sonant de fons. I per demà, ja tinc banda sonora mentre passo una estona amb els meus amics del dissabte, l'escombra, el drap de la pols i la fregona.

Danke!

David ha dit...

Gràcies Ferran, aprofitaré el web per fer de padrí "quarenton" i ensenyar al Marçal que després de la música de "les 3 bessones" hi ha molt món per descobrir.
Bon estiu des d'Irlanda!

Rita ha dit...

Ara mateix m'hi poso. Gràcies per la info!
Petons!

Albert B. i R. ha dit...

Encara em falta bastant per a arribar als 40, però la música no està tan malament!

Carme ha dit...

És per passar-hi estona, ja aniré escoltant mica en mica. Gràcies

McAbeu ha dit...

Hi anirem a fer una ullada, segur que entre 1000 cançons en trobarem alguna que ens agradi. :-))

rits ha dit...

tindrem en compte l'enllaç, tot i que mirant les 30 primeres m'he trobat les ketchup!!!!!! i ara he posat la lambada!!!!jajajajajaja...

rits ha dit...

oooh, hi ha de tot! Ara he trobat una de les meves preferides: don't speak!

mmmm, la deixaré posada!

XeXu ha dit...

Després d'un repàs ràpid he de dir que pels de la trentena també n'hi ha! Quin bon assortiment! Ara m'he posat Dr Alban, que segur que també t'agrada a tu, va reconeix-ho!

Assumpta ha dit...

Doncs jo estic escoltant Aerosmith, I don't want to miss a thing :-))

Ooooh, què maca és!!

(Sembla ser que tots anem trobant coses jeje) ;-))

Babunski ha dit...

Sí, ja coneixia la pàgina i està molt bé. En tinc 34 encara... però em va bé la música.

Kostas ha dit...

Another brick in the wall....però també està la macarena...i altres coses rares...

Lluïsa ha dit...

Ostres, que fort! També hi ha el "Baile de los pajaritos".
I que consti que ho tinc posat perquè vagin sonant una darrera l'altra, sense buscar res en especial.

Ferran ha dit...

> Sànset, també, també és música pels jovenets, hehe... Disfruta-la.
PS: Tema TBfC... noi, és que tenim bona part de la clientela de vacances, i per parlar i que no t'escolti (gairebé) ningú... Però sí, mira, faré un recordatori.

> Mar, celebro que t'agradi.

> Lluïsa, els teus amics de dissabte no em cauen especialment bé :)
Sí, sí, los pajaritos y unes quantes més per sortir corrents, hehe...

> David, el famós padrí d'en Marçal! Welcome to In varietate concordia :-)
Se li gira feia, al teu fillol, fins que es posi al dia del present i passat de la música.

> Rita, disfruta-ho!

> Albert, també n'hi ha pels "joves", hehe...

> Carme, amb tanta oferta com hi ha, podem passar-nos-hi molta estona. Ves-ho disfrutant per capítols :)

> McAbeu, això segur!

> Rits, pel que he anat veient, hi ha tanta oferta que segur que trobem de tot.

> XeXu... hmmm... el que reconec és que Dr Alban... el nom em sona, però primer hauré de buscar la cançó en qüestió, perque no sé quina és! (però si és xumba-xumba com intueixo, m'agrada ;)

> Assumpta, això és com un mercat: remenar, triar... n'hi ha per tothom, i tant!

> Babunski, em tranquil.litza comprovar, a través dels vostres comentaris, que alguna cosa en comú encara tinc amb els "trentanyers" ;)

> Kostas, la Macarena i unes quantes més, de rares. Disfruta l'invent, però prepara't per algunes sorpreses.

Joan ha dit...

Apa, va, musiqueta d'estiu. Ai, ens estem fent grans!!

Susanne ha dit...

Hallo Ferran, danke für diesen Link. Tolle Musik zum Umziehen, Kisten Packen,nicht Verzweifeln vor Arbeit und für das ultimative Sommerfeeling. Dir eine schönen Resturlaub. Bis September. Susanne (d'ACC1Ó)

Ferran ha dit...

Joan... i que sigui per molts anys!

Susanne, schön von Dir zu hören! Auch Dir viel Spaß bei deiner Urlaub, bis dahin an der Charlottenstraße!