Sense títol (el que no cal, no cal)

Des de fa uns dies, Costa Brava, vistes al mar (que no platja, que ni m'hi atanso), vida contemplativa (ooomm...), esmorzars d'hora i mitja llegint la premsa (bé!), no internet a casa (oops; gago, gago), àpats de la mare (nyam; quants tuppers em cabran al cotxe?), ... D'aquí a una setmana exacta, a aquestes hores, aquest corresponsal a terres germàniques estarà travessant Chez Sarko en direcció a la Hauptstadt, via Mainz; mentrestant, com us dic, poca xarxa (però més de la que tocaria en període vacacional sense accés casolà a internet; visca la biblioteca!) i molt dolce far niente.

Ah, d'això... ja són 10 els blocàires confirmats (amb bitllet comprat) per la TBfC de Berlin. En podeu veure la llista, constantment actualitzada, al capdemunt de la columna de la dreta de l'In varietate concordia. La cosa s'anima de valent, i això que encara hi faltes... tu!


I am spending a few days in the northern coast of Catalonia, in an area named Costa Brava, at my parents. On Friday next week I'll be driving back to Berlin, and starting to work on Wed. 18 August. In the meantime, already 10 Catalan bloggers have registered themselves for the Blogger-meeting in Berlin, that will take place in the German capital on November 26-28.

27 comentaris:

sànset i utnoa ha dit...

Això dels tuppers -fiambreres de tota la vida- és un gran invent. Jo, ja que vius lluny, em compraria una furgoneta i segur que n'aconseguiries encavir més.

Per cert, a veure si em pots fer un petit favor lingüístic: com ja saps, els meus coneixements d'alemany es basen en "una cervesa siusplau" i "porc senglar", i només puc construir frases que continguin dits termes. Avui, al bloc he penjat un vídeo d'un informatiu alemany que tracta sobre un dels nostres més importants catalans internacionals, i em faria goig que me'n fecis 5 cèntims, a veure que n'opinen del nostre mesies!

Bon final de vacances!

*Sànset*

Oscar ha dit...

Què bé! Per cert, estàs tant relaxat que no has posat ni títol al post...

Jo començo 3 setmanasses de vacances avui mateix, aquest mateix migdia! oeoeoe!!!!

Oscar ha dit...

Per cert! Del 26 al 28 jo també será a Alemanaya... però a Munich.

Anem amb la dona i el nen a visitar la seva germana, que està casada amb un alemany (d'Stralsund) que treballa a la BMW (a Munich).

Joan ha dit...

I jo que segueixo pensant que les matemàtiques no se't donen gens bé. Clar, arribem a les dues xifres i ja se't complica^^.

No som 10 ni de conya. O som 11, o som 9. A veure si ens aclarim.

Albert B. i R. ha dit...

Qui pogués viure així sempre! O seria massa avorrit? Pels que encara treballem, enveja sana!

Núr ha dit...

Gaudeix de les vacances!!! A mi ja em queda ben poquet! :D

ddriver ha dit...

veient que tot o quasi tot son femines potser que no esperi al caLendari de la xampions per decidir-me

Ferran ha dit...

Ei Sànset, no és pas una mala idea, això de la furgo. Hauria de ser climatitzada, això sí, perque les 36 hores que trigo a arribar no fessin malbé les provisions. Però no, no és gens mala idea...
En una estona passo per casa teva.

Òscar, benvingut a l'època del dolce far no gaire; disfruta-la!
Ara que ho dius, recordo això de la teva cunyada "alemanya"; ho haviem comentat algun cop. Gute Fahrt, el 26!
I merci pel "toque" del títol; realment, ni me n'he adonat :-)

Joan, com ets!! Compto 10 perque parlo de blocàires; BLOCÀIRES! (esposes, filles i amigues no blocàires compten com a fantàstiques participants, però no entren a la categoria "blocàires". De totes formes, he canviat un xic el "format" de la info, aquí a l'esquerra. Si no t'agrada digues-m'ho... i ho deixo com està, haha! :)

Albert, tu també t'hi apuntaries, oi? Jo jugo a la loteria tot sovint, i no perdo l'esperança. De debò, eh?

Ánims doncs, Núr, i a disfrutar-les molt tu també (bé, tu... i el NinuBunik, natürlich ;)

Ddriver, ja m'ho semblava, que no eres conscient que la majoria són dones (i, segur, meravelloses :)

Francesca ha dit...

Nooooo... jo ja no falto!!! =8) ... descansa i gaudeix de tot el que dius (sobretot dels àpats de la mare!) i posa't fort que d'aquí res ens tindràs a Berlín donant-te feina... je, je... Mira, estic contenta d'haver-me animat finalment!!! Petons i bones vacances, maco!

Assumpta ha dit...

Fes el que et diu en SÀNSET i compra't una furgoneta (amb compartiment refrigerat, clar jejeje) molt millor que els túpers!! :-)

Carme ha dit...

M'agraden le s teves vacances, que les gaudeixis molt!

Charlie ha dit...

Quina enveja més xunga. El que donaria per tenir residència a la Costa Brava.

montserratqp ha dit...

Com ets, nen!Ja sé que hi falto jo i m ho perdré (i us ho perdreu!)..però lavida és així...paaaaara de provocar-me, please!!!!! Vinga, no ens estressem...que és broma,que m encanta seguir l´organitzacio d aquestes colònies d hivern a Berlín.Bon descans!

merike ha dit...

Bones vacances! M'agrada el linc de la Costa Brava:)

rits ha dit...

ooooh, disfruta al màxim de les merescudes vacances!!!!!! quina enveja, la Costa Brava!!!!
amb un parell d'amigues volem pujar-hi el cap de setmana vinent, xò se'ns ha tirat el temps a sobre, no crec que puguem trobar res.

Rita ha dit...

Descansa, carrega piles i ves fent programa, perquè aquesta majoria femenina no et deixarem viure volent veure i fer coses... hahaha
Petons, maco!

Ferran ha dit...

Jo també celebro que t'hi hagis apuntat, Francesca. Estarà molt bé :)

Assumpta, o això, o una furgoneta... per encabir-hi desenes i desenes de tuppers. Així ho tindré tot ben endreçadet, com a mí m'agrada ;)

Moltes gràcies, Carme; estigues bé tu també!

Charlie, mons pares sí que en saben, hehe... (i jo, ves, una mica me n'aprofito ;)

Montserrat, que no, que no t'ho perdràs! Cap lector de l'In varietate concordia s'ho perdrà; aquí teniu la "retransmissió en rigorós directe" dels preparatius i, esclar, dels actes en sí, a finals de novembre :-))

Gràcies, Merike. La Costa Brava és fantástica, oi? (amb excepcions, esclar)

Rits, tinc una amiga que té un hostal a Palafrugell: hostal Plaja (www.hostalplaja.com). Creu-me: súper recomanable, per situació, per tracte i per tot. Contacta la Carme, la mestressa, de part meva, si vols. No sé com ho tindrà, però per provar...

Rita, aquest estiu voldria descansar més que mai, per estar ben descansat a la tardor, hehe...
Petons també.

Mireia ha dit...

M'ha encantat això d'un esmorzar dhora i mitja: si canvio la premsa per un llibre....genial!
Aprofita aquests dies de relax i puja tant tuppers com puguis :))

rits ha dit...

ostres, moltes gràcies Ferran!! m'apunto la teva recomenació. Finalment, abans de veure el teu comentari, vam trobar un lloc a Tossa. No és el que més ens agrada, xò hi havia lloc i des d'allà també trobarem raconets com cala llevador.

una abraçada!!

XeXu ha dit...

Però què fas tornant a casa, si encara no és nadal?? Uns dies tranquils per casa la mama, no? Ja està bé. Però ara on és que anomenes casa?

Ferran ha dit...

Mireia, no exagero si et dic que és de les coses que més disfruto de les vacances: els esmorzars llaargs i duradors!

Doncs disfruteu molt Tossa, Rits, i en qualsevol cas no descartis el Plaja per una futura, eventual visita a Palafrugell i les seves platges (Calella, Llafranc i Tamariu); s'ho val molt, tot plegat.

XeXu, deixem-ho en "uns dies a casa la mama", sense qualificatius. Finalment no estan sent gaire tranquils, casumdena. I pel que fa a "casa"... no n'estic gaire segur, t'ho dic de debò; si "casa" és allà on hi tens les coses que més necessites, "casa meva" és a Berlin. Si és on hi tens la femília: Barcelona principalment. Si és on hi tens el cor: Berlin i Catalunya. Complicadot, tot plegat...

Natxo Rovira ha dit...

M'ha encantat lo dels 'tuppers'.
Bones vacances, Ferran

(es troba a faltar algun comentari teu sobre l'actualitat, però bé, com apuntes, les vacances són per fer un reset de tot

Babunski ha dit...

Amb els tuppers vaig tenir una mala experiència lingüística traumàtica.

Jo tota la vida havia dit "tupervare" (sic) i quan vaig sentir que s'havia de dir "tàperwer" (sic) vaig llençar anys d'infantesa a les escombreries. Buaaaaaaaaaa!

Sara Maria ha dit...

S'ha colat un spam publicitari als comentaris...
Anava a dir que, malgrat que no tinc encara bitllet, no descarto venir. Encara tinc esperances que la Visa aguantarà quan pugui fer-la servir...

Ferran ha dit...

Ei Natxet, espero que tu també estiguis en mode desconnexió i recuperació d'energies. Que passis una bona resta d'agost!
PS: sí, noi, em ve de gust posar el fre una mica. T'agreeixo el comentari; tens un cafè pagat :)

Babunski, amic, és el preu de fer-se lingüísticament universal; si més no, ara saps dir-ho de dues formes ;-)


Sara Maria, els spams es colen perque en Ferran tingui el plaer de matxacar-los a consciència ;)
Bé, bé això de Berlin. Pensa que el preu del bitllet és un regal, de moment, i l'allotjament no es especialment car, tampoc. Ja m'ho diràs, si et cal alguna info més.

Xavi ha dit...

Quina gran dona la Teresa. És un exemple de com, argumentant referències i publicacions de prestigi, es pot deixar en evidència, al lobby de poder que representen les farmacèutiques.

I comenta de passada una altra cosa. I es que, la majoria de decissions que afecten a la nostra vida quotidiana, es prenen en organitzacions que no estan escollides pel poble i que de democràtiques, tenen ben poc.

Ferran ha dit...

Xavi, t'has despistat amb el lloc on has deixat el comentari, hehe... Per cert, el subscric de dalt a baix.