El marcador no enganya

El que podeu veure a l'esquerra de les vostres pantalles, en un layout guerradelasgalaxieros, és la prova definitiva: el marcador no enganya. Tic tac tic tac... la cita és d'aquí a 3 mesos i 24 dies. La llista de confirmats continua inalterable des de fa dies: sis set vuit nou de vosaltres ja heu comprat els bitllets d'avió; ara és el torn dels qui vindreu però encara no heu fet el pas definitiu: treieu brillu a la Visa i compreu els vostres bitllets per un cap de setmana de passejada, de reflexió (visita a Sachsenhausen, opcional!), de Gluhwein i autèntic ambient nadalenc (a menys que el canvi climàtic que ens ha portat el tròpic a la Hauptstadt, aquest juliol per oblidar, hi torni a finals de novembre)...
Acabo de comprovar que els bitllets d'avió amb EasyJet per aquell cap de setmana continuen, si fa no fa, al mateix preu que fa unes setmanes: poc més de 70€, anar i tornar. El bitllet, doncs, no és encara un problema. Sí que pot ser-ho, en canvi, l'allotjament al CityStay, per aquells que tingueu interès en aquesta opció: surt molt bé de preu i està molt cèntric (al costat, de fet, de l'altre opció: el Motel One); per això és possible que no trigui gaire a estar complet.

Mentrestant, ja ho sabeu, és obert el període de presentació de propostes per al logo de la 1. TBfC. Si cliqueu aquí podeu llegir-ne les Bases. Atenció, però, perque paga la pena modificar-ne una: el període de recepció de propostes s'amplia fins l'11 de setembre a les 22h.! Fàcil de recordar, la data, oi? Aquestes setmanes tenim mitja catosfera de vacances; donem uns quants dies més, doncs, fins que la gran majoria de blocàires hagi tornat a la rutina, perque més interessats pugueu participar-hi. Ja sabeu que la participació és oberta a tota la catosfera, i que el jurat que triarà la proposta guanyadora estarà format pels blocàires que vindran a la trobada.

Sigan atentos a sus pantallas...

18 comentaris:

Albert B. i R. ha dit...

Ho tinc difícil. A la feina no volen alterar els festius de ningú i la cosa no val pel bon camí. A més, ara que ve agost, tots esl responsables de vacances. Es seguirà intentant1

Rita ha dit...

Gràcies pel recordatori, acabo de fer la reserva d'hotel! :-)

Lluïsa ha dit...

Ben pensat això d'allargar una mica el termini de presentació de logos.

mar ha dit...

ja fa dies que hi dono voltes i ho tinc decidit... em falta el pas defeinitiu... no passa d'avui que compro el bitllet i reservo l'hotel...
quan ho hagi enllestit, t'ho confirmo per què m'apuntis a la llista!

petons!

Carme ha dit...

A veure si participo al logo, gràcies per recordar-ho... a veure si em ve alguna idea!

kika ha dit...

he, he, ja he afegit l'enllaç d'aquest post a la meva llista!
a veure, a veure, quants serem :-)

rits ha dit...

tres mesos i 24 dies? només???? i jo encara no sé quan tindré les vacances!!!!! si faré dues al setembre i tres al desembre o si faré setembre i poc més.... em comença a engoixar el tema....

Joana ha dit...

Menys a Sachsenhausen que no repetiria m'encantaria tornar-hi i passejar.T'ho diré :)
Ja t'he penjat al post jejeje

mar ha dit...

Apunta'm ferran!

Ja tinc el vol!
Només em falta confirmar la reserva de l'hotel!

ja en som set!

Joan ha dit...

Si és per engreixar el número pots comptar que vinc (ben) acompanyat. Més que res perquè no es digui que aquest blocàires són uns elitistes i només compten amb els seus ...

sànset i utnoa ha dit...

Ara m'agrada, que treballis una mica. T'estaves aburgesant!

*Sànset*

Ferran ha dit...

Joana, ja veuràs (així ho dono per fet, hehe) que Berlin per (abans de) Nadal és una altra ciutat, no té res a veure amb el Berlin que acabes de veure.

Mar, ja ets a la llista, willkommen!

Joan, també l'Ariana és ara a la llista :)

Sànset, haha, pobre de mí! Si tu sabessis com és de moguda, la meva vida, fins i tot quan sóc de vacances (!) a Catalunya.
Doncs això, feina feta... i una blocàire més confirmada per la trobada :-)

Sara Maria ha dit...

Jo em vaig il·lusionar molt ràpidament, però després fent comptes... La Visa no dona està quasibé cremada... Aniré mirant... Oi que hi ha un Etap a pl. Postdammer? Acostumen a estar bé de preu...

Assumpta ha dit...

Ostres, jo volia participar al LOGO i no m'acabo de decidir!! Tinc dues idees, però s'haurien de dibuixar a mà i com la gent fa coses de disseny gràfic i tal, no tinc res a fer :-)

Per cert... la meva VISA no em saluda des de fa temps... no em parla... o, millor dit, sempre diu "NO"...

En Josep Lluís fa molt de temps (molt) que té il·lusió per comprar uns portàtils (d'aquests petits, econòmics) i la VISA sempre li diu que s'esperi... però potser aviat li pugui dir que sí... llavors la VISA tornarà a quedar sense dir que sí per molt de temps... ai! (sospir)

Si d'aquí a la data em toca una travessa acceptable, tu em busques un hotel de quatre estrelles i m'apunto ;-) (pots llegir la meva relació d'amor-preu amb els hotels al darrer post d'en XeXu) :-))

Guim Bonaventura i Bou ha dit...

Ei! Això sembla molt interessant!
Què s'ha de fer per participar-hi?
A mi no em cal ni hotel ni avió...;) vols que t'ajudi en res, Ferran?

Natxo Rovira ha dit...

Just quan em plantejava seriosament la possibilitat de sumar-me a aquesta trobada, he constatat que just aquell cap de setmana de novembre estaré a Londres per cantar el Messies al RAH.
Llàstima.
Tant de bo la tribada sigui un èxit i propiciï una altra en el futur.

Una abraçada

Eulàlia Mesalles ha dit...

Ves per on acabo d'afegir-me a la 1.TBfC!
Ja en som un mes. L'avió ja el tinc. Espero confirmació de l'hotel. Apunta'm!
Salut!

Ferran ha dit...

Sara Maria, sí que n'hi ha, a Potsdamer Platz. La zona és una mica... una mica poc interessant, però d'altra banda està ben comunicada. Ei, en tot cas, ja saps que el guia el tens a disposició "fora de temporada", hehe; vaja, que quan et vagi bé, encara que no sigui en aquesta època (per la Visa).

Assumpta, encara que el facis a mà, no hi ha cap problema: l'important és participar-hi, si es tenen ganes. El "format" no és important.
Pel que fa als hotels, el cert és que a l'estat espanyol (turístic com és) normalment ofereixen serveis adequats a la categoria. Fora d'Espanya, no sempre és així. Tot i així, els Motel One està fantàstic i del CityStay, que no he vist per dins, me n'han parlat sempre molt bé...

Guim, no sabia que fossis blocàire! Com t'he comentat en la meva resposta a Facebook, si vols fem un cafè a Berlin i en parlem. Hi torno d'aquí a 10 dies.

Natxo, tens una bona excusa. Ho dic de memòria i potser m'equivoco, però em sembla recordar que ja has viatjat a Londres amb el cor, oi? (potser m'estic confonent i no era Londres). En qualsevol cas, ja saps que tens un guia quan vulguis pujar-hi, quan sigui.
Una abraçada, anem xerrant.

Eulàlia, molt bé! Ja apareixes a la columna de l'esquerra del blog :) Quan tinguis l'hotel confirmat, sisplau envia'm un mail per dir-m'ho, i em dius a quin et quedes, per incloure't en el meu súper Excel :)