En directe

Ressituat a la Hauptstadt, que em va rebre ahir amb un plugim ara sí, ara no que ha de continuar els pròxims dies, i amb 18 meravellosos i refrescants graus, penso en la TBfC i ofereixo, als 10 blocàires ja confirmats, als qui s'ho estan acabant de pensar i a tots en general, un link que berlineja: aquest.

Earth TV és una xarxa alemanya de televisió, que emet imatges en directe des de més de 70 ciutats del món. De moment no n'hi ha cap de catalana, però sí una dels Països Catalans, que de ben segur no us sorprendrà, per raons òbvies: Palma de Mallorca, el "17è Bundesland", com diuen alguns alemanys mig en broma...
Les càmeres per l'streaming en directe es controlen des del centre d'emissions, situat a München, i es serveixen a prop de 40 televisions de tot el món, que en diversos moments del dia hi connecten en directe. També aeroports i hotels d'arreu ofereixen les imatges de les diferents ciutats.

Començava donant-vos un titular meteorològic... Diuen els qui en saben, que el temps inestable continuarà fins dimecres, amb plugims ocasionals. Les temperatures? màximes de 25°, mínimes de 13°. Queden enrere tres setmanes de juliol climatològicament per oblidar, de calors insuportables. Si el canvi climàtic no m'obliga a menjar-me les meves paraules amb patatones, l'estiu va de baixada. Bé!

Life

Earth TV is a German network, offering live images from about 70 cities worldwide. One of them is Berlin, from where live pics can be seen here. The headquarters of the company are in München, in southern Germany. The pics are offered by a number of international tv stations, as well as hotel resorts and airports.

10 comentaris:

Rita ha dit...

18º!!! No vull pensar en les temperatures que tindrem... hahaha

Lluïsa ha dit...

Aquest cap de setmana he estat parlant amb els veïns del costat que van passar uns dies a Berlin. M'han deixat fullejar un llibre que parla de Sachsenhausen; els demanaré si me'l poden deixar.

Vagi bé la fresqueta berlinesa!

glamboy69 ha dit...

Uf quina sort de temperatura! No sé si recordes encara la xafogor barcelonina a l'Agost...

zel ha dit...

Jo vull estiu quan toca i fred quan ha de ser, si no em poso molt tonta!

Petons!

XeXu ha dit...

Saps, a Suècia vaig pensar en tu. Entràvem a molts locals d'Estocolm i hi feia calor, a moltes botigues i cafès no tenien aire condicionat, i com que fora no feia fred precisament, era una mica rotllo, pel que estem acostumats. Llavors vaig pensar 'mira, a Berlin en Ferran té el mateix problema'. És clar, allà no estan acostumats a la calor, total, per un meset que en gaudeixen...

Joan ha dit...

Veus, a casa sa i estalvi ... i fresquet. Quin luxe. Ostres, ens hauràs d'avisar a veure quan passes per davant la càmera i saludes!

Jordi ha dit...

Això sí que és una bona temperatura, i no les que tenim per aquí! Si és que tuthom desitja el que no té, veritat? Salutacions.

Ferran ha dit...

Rita, a veure si tenim "sort" (o sigui, a veure si fa un fred important, i neva ;)

És dur el tema Sachsenhausen, Lluïsa, com ho són tots els camps, però... sí, és una visita "recomanable".

Glamboy, la recordo, sí, i no precisament amb un somriure. Ecs :(

Zel, tu ets una dona forta; jo, amb la calor, em derreteixo!

Sí senyor, XeXu, és exactament com dius: calor fora, calor dins... fatal!
Ja he llegit la teva crònica sobre el viatge a Suècia...

Joan, o això (avisar-vos) o ser una mica trapella i enfocar la càmera cap a casa meva, hehe; així no caldrà ni que em mogui per saludar-vos ;)

No et pensis, Jordi: jo, de calor no en desitjo mai!

sànset i utnoa ha dit...

Quina enveja!

I em recordes que aquesta setmana torna aquell cabró que uns quants coneixen com a "estiu".

*Sànset*

Ferran ha dit...

Sànset, torna? :-(
Fa una estona he llegit que la màxima d'avui a Barcelona serà de 25°; vaja luxe.
Espero que no pugi gaire, doncs...