Finalement... le voilà!

La "culpa" és d'en XeXu. Sí, sí, d'en XeXu; res del cha cha cha, per més que... osti, què bé sonava aquella cançó, la recordeu?


(val a dir que mai no he sabut què coi és un "puyazo" de ron)

En fi, al tema. Deia que la culpa és d'en XeXu. Ell va publicar un post, fa ni més ni menys que quatre-cents cinc dies, dient...

(...) em permetreu que faci una mica el tafaner i us demani que fotografieu el vostre raconet d'escriure i ens l'ensenyeu. (...) és maco ensenyar la nostra finestra al món virtual, no? Ei, els que aneu amb portàtil no us escaquegeu, eh? Segur que teniu un lloc preferit on plantar-lo.

... Doncs sí, l'hi tinc. Quatre-cents un dies després d'haver dit que m'hi posaria "de seguida que pugui", us mostro el meu "raconet". Al pis no hi tinc despatx, així que el meu "racó" és la digues-li sala, digues-li menjador. La taula (per menjar i per "portatil.lejar", segons el moment) la tinc posada estratègicament, de manera que, per exemple, puc veure TV3 per internet i, per la tele, 3Sat. Alhora, que pa chulo, yo. Entre la taula i la tele, malgrat que a la foto no s'aprecia, hi tinc el sofà.

La foto inferior mostra el que veig des de la mateixa cadira des d'on us escric, només girant el cap uns 70° cap a l'esquerra: el teatre Goya, hereu del Metropol que en els anys 70 havia acollit concerts d'Iggy Pop i Bowie, i que abans havia estat l'"Am Nollendorfplatz", el local on, en temps de la república de Weimar, els "Comedian Harmonists" havien arrencat sonors aplaudiments. Un sextet vocal masculí, la meitat dels membres del qual eren jueus; els nazis es van encarregar d'enviar-los a l'atur... (afortunadament, tots sis van sobreviure a la guerra, per bé que mai més van tornar a actuar junts).

En fi, gràcies als déus l'encárrec d'en XeXu no era urgent!


16 comentaris:

XeXu ha dit...

Ostres, quina llàstima, el termini per participar en això de la vostra finestra al món es tancava ahir!

Hehehe, això sí que és prendre's les coses amb calma, en aquest nostre món virtual on el temps passa de manera diferent, 405 dies de fora deuen equivaldre a un parell de períodes geològics. I malgrat això te n'has recordat i ho has fet! Així que moltes gràcies.

Confesso que quan he vist el meu nom he pensat que participaves en la nova ximpleria que us demano, hahaha, espero la teva participació per d'aquí un parell d'anys!

Cris (V/N) ha dit...

M'encanta el teu racó :)
I diumenge a veure el TN de TV3, ja t'ho recordaré, petons grans i catalans!!

mar ha dit...

Ben bonic el teu espai!
M'has fet recordar que jo també vaig decidir que hi participaria però se'm va passar i ja no hi havia pensat més... potser ara sigui un bon moment... a veure si m'hi poso...

LLuNa ha dit...

tots els racons tenen quelcom especial, però sempre n'hi ha un de preferit. Jo algun dia també el fotografiaré :)

Assumpta ha dit...

Estava segura que amb aquest post participaves en LA NOVA iniciativa d'en Xexu!! :-DDD

Però home!! No veus que amb aquest post podies haver mort dos ocells d'un tret? només calia que diguessis... "em va passar pel cap de participar en la iniciativa d'en XeXu de mostrar el nostre raconet i ara, la recupero, participant en... " ;-)

Apa doncs, fins d'aquí quatre-cents dies i picu que faràs l'altre oi? :-DD

Això de la pantalla i la tele en posició per poder ser visualitzades simultàniament és flipant... I, a més, escrius posts al mateix temps? ;-))

Joan ha dit...

Ostres, quan vaig llegir aquell missatge jo també vaig pensar en fer-ho. I, de fet, fa meeeesos que li demano a la meva dona que em faci una foto com Déu mana del meu 'espai'. Però això de tenir la fotògrafa a casa ... ja se sap.

Veig que no sóc l'únic amb un retard considerable!

Clidice ha dit...

quanta pantalla! :) això si, espero que a les cites arribis amb el temps més dins dels cànons, que sinó ... :)

Mireia ha dit...

Sigui gran, mitjà o petit, aquest racó és importantíssim!!!

Montse ha dit...

Ferran!! Jo també tinc TV nova!!!!!

sànset i utnoa ha dit...

Sembla que tinguis un bon espai... i una bona tele, com diuen per aquí!

que ja coneixíem...)

Igual un dia d'aquests també responem a l'encàrrec del Xexu. Però més tard que tu, per fer-nos notar.

*Sànset*

Albert B. i R. ha dit...

Una disposició molt acurada! I bones vistes! I es veu una mica la part de dalt del sofà i tot!

denke ha dit...

Coi, serem casi veïns... ;)

Mireia ha dit...

Jo he pensat el mateix que l'Assumpta: has fet un dos en un!

zel ha dit...

Jejeje, que xulo el Xexu, diu que s'acabava ahir, ja! digue-li que t'hem donat uns dies de marge per llunyania!

I per cert, parlant de "xulos", que ho ets més que un pet de colors...(dita torroellenca inventada per mi), guapo! Muacks! Mira que t'estimo, eh?

Carme ha dit...

El primer que m'ha vingut al cap és la frase aquella típica...
"N'he vist de més ràpids"

però tot i així "Val més tard que mai" m'ha agradat veure el teu raconet. Jo també vaig penjar el meu... però ara ves i busca'l!

Ferran ha dit...

XeXu, no és broma si et dic que tot aquest temps he tingut el post al cap. Només calia que trobes el moment de posar-m'hi... i que em quedés quietet al mateix pis com a mínim unes setmanetes. Ara sí, ara ja tinc el meu racó :)

Gràcies, Cris. A mi també m'agrada molt (i espero "veure't" diumenge, i tant)

Ostres, Mar, em tranquil.litza comprovar que algú encara haurà trigat més que jo, a posar-s'hi!

Sí, fes-ho, Lluna. És xulo descobrir racons blocàires.

Assumpta, t'ho creguis o no, ho faig, hehe. Ara mateix estic veient una sèrie per la tele (Cobra 11. És alemanya, de dos polis... m'hi he enganxat), llegint el 3cat24 (a trossos) i responent els vostres comentaris. Val, no ben bé totes tres coses alhora, peró gairebé :)

Doncs au, Joan, digues-li a l'Ariana que la cosa comença a ser urgent, i a mostrar-nos el teu racó!

Ai, Clídice, pobre de mí; sóc una de les persones més puntuals que conec! (val, sí, d'acord, excepte per a determinats posts, hehe)

Tu ho has dit, Mireia: importantíssim! Els blocàires ens hi passem tantes i tantes estones, oi?

Ei, Montse, al final te l'has comprada? No semblava que vulguessis posar-t'hi...

Sànset, l'espai, sí, m'agrada molt. La tele també perque és gran i, des d'aquest "espai internet" que tinc a casa, a uns quatre metres, la veig perfectament :-))

Albert, ets observador. Sí, una mica sí es veu!

Denke, ara m'he perdut. Tu no vius a Mèxic? el teu blog l'he descobert fa poc i encara no et tinc ben localitzat, però... però... a Berlin no hi vius, no??

Sense ser-ne conscient, Mireia, la veritat :-)

Gràcies pel temps extra, Zeleta! I jo també t'atimuuuuu :))

Carme, a que m'hi poso i el trobo?? Sí, mira, jo també penso que més val tard que mai; més que res perque m'interessa més veure-ho així, hehe...