Ingredients per una Marshmallow

You take a number of ingredients, mix them up and cook them properly. The result? a success on the table, a pleasure in the stomach... On November 26 till 28, the 1st meeting of Catalan bloggers outside Catalonia will take place in Berlin. So far, 11 bloggers are already enlisted, have already bought their flight tickets and booked their hotel rooms. The ingredients for a tasty salad? Christmas markets, a stroll, even a bitter concentration camp, eventually some football (Barcelona and Madrid play on that weekend) and, of course, a taste of "blog spirit"...

La 1. TBfC va sumant; fins ara ja són 11 els blocàires que, de Catalunya estant, han comprat els seus bitllets d'avió i reservat les seves habitacions d'hotel (en aquest o en aquest altre establiment). Els noms (reals o pseudònims) dels participants els podeu veure, sempre actualitzats, a la part superior esquerra del blog. Un cap de setmana de no parar, serà, a la vista dels ingredients amb els quals farem, entre tots, una amanida de no te menees. A saber: un mercat de Nadal, un camp de concentració (un ingredient certament amarg, però que molts comensals volen veure en els seu plat), un passeig per la ciutat, un brunch à la berlinoise... eventualment, fins i tot, un tast de Barça-Madrid a la seu de la Penya Blaugrana de Berlín. Per suposat, els toppings (museus, botigues, música...) no faltaran, però seran a gust del consumidor; no tothom frueix amb les mateixes menges! I, per suposat, no hi pot faltar un tast d'"esperit blocàire"; com podria no ser-hi, en una trobada d'aquestes característiques!

Amb això últim em quedo, amb el tast d'esperit blocàire, a l'altura del millor Adrià; és el...
Marshmallow d'esperit blocàire amb llevadura de Becks caramelitzada

La 1. TBfC tindrà un 90% de turisme, que per alguna cosa té lloc a Berlín. Però no seria una trobada blocàire si no tingués alguna cosa... blocàire (a banda dels participants, esclar). Els 11 intrèpids catalans són comminats a escriure un postapuntescrittext amb les següents característiques:

1. Tema lliure, però ha de contenir vuit d'aquestes 10 paraules o expressions: cervesa (o birra), blog, ET, brúixola, U-Bahn (o S-Bahn), somni, Marshmallow, rellotge de paret, loteria, alcalde.
2. Llargària estàndard (i que cadascú entengui el que vulgui... però que no sigui mooolt llarg, sisplau. Gràcies ;)
3. Notícia, monòleg, diàleg, poema, descripció, biografia, conte... o tot; el que vulgueu.

El postapuntescrittext s'haurà d'enviar a blog.in.varietate(a)gmail(punt)com, com a molt tard, diumenge 21.11.2010. L'organització de la 1. TBfC (o sigui, el menda) reenviarà cada text a un participant a la trobada, diferent del seu autor (Utnoa rebrà el text d'en Joan, Lluïsa el de Kika, Rita el de Sànset, ... per exemple). Durant el sopar de divendres 26.11.2010, després del passeig no virtual pel centre de Berlín, cada participant llegirà el text que li hagi estat assignat i haurà d'endevinar-ne l'autor. Per cada nom erroni que digui, el participant haurà de prendre's un Glühwein dissabte, quan anem a un de les desenes de mercats de Nadal de la Hauptstadt; quatre noms erronis? quatre Glühweins; set noms erronis? set Glühweins. Val a dir que cada got de Glühwein equival a uns 20 minuts de calefacció "interna"; a finals de novembre, a Berlín, al carrer... la calefacció s'agreeix no sabeu quant. (*)

Aclarida la part "gastronòmica" de la trobada, toca la simbòlica. Ja sabeu que hi havia engegat un concurs per triar un logo. Finalment en van arribar cinc; els participants a la trobada han triat, i així n'ha sortit un de més votat. Aquest és el logo de la 1. TBfC i aquesta la seva autora. Per molts anys! (les gràcies, esclar, a repartir molt sincerament entre tots els participants).


(*) El Glühwein es pot substituir per aigua, suc o altres begudes que no continguin alcohol ;)

30 comentaris:

Assumpta ha dit...

Uaaaaaaaaaaaauuuuu!!! Mare meva!! ;-))

Quan fa una estona he rebut un correu d'en Ferran dient-me que el meu disseny dibuixat a mà, pintat a llapis i retolador, fotografiat, copiat en un Word i amb un WordArt superposat per les lletres, havia estat el més votat, he tingut una alegria molt, molt, molt gran... perquè no m'ho esperava en absolut... I estic tant contenta que, que mentre estic escrivint això no puc deixar de somriure :-)))

Gràcies a tots!!!

Espero que us porti sort i que la trobada sigui magnífica!! (que sé que ho serà) ;-))

Carme ha dit...

Felicitats, Assumpta!

Segur que portarà sort! Dona! fet amb tant de "carinyu" segur que en porta i molta!

Una abraçada!

nur ha dit...

Enhorabona, Assumpta: el logo és preciós! Per cert, fa uns dies sentia en un programa que es triga entre dos mesos i cinc anys a fer un logotip! Em sembla que en Ferran s'hauria quedat sense logo de la TBFC!

I, per cert, quin estrès, quants deures! Espero complir-los, tot i que tinc un setembre i octubre d'estrès total! Grrrrr

Petonets i vinga, vingaaaaaaaaaaaaa, que ja tenim Berlín aquí :)

Ferran ha dit...

Assumpta, aplaudiments, maca, i sobretot, el més important, gràcies per l'esforç que heu fet tu i els altres tres participants al "concurs" :)

Carme, gràcies... en nom de l'Assumpta, hehe...

Nurieta, no te m'estressis pas, eh? El postapunt... és només per passar una estona divertida; però vaja, com si escriviu 5 línies, de debò. Com a mínim ningú no podrà dir que ha estat una trobada blocàire sense esperit ídem :-)

Assumpta ha dit...

Gràcies, CARME, abraçades!! ;-))

Gràcies, NÚR!! Quant? Entre dos mesos i cinc anys? Els hauré de deixar els meus retoladors de colors ;-))

FERRAN, saps que trobo molt divertit això d'haver d'encertar l'autor de cada escrit? Hi ha gent que té un estil molt marcat ;-) (si posa "dos" enlloc de "dues" és en Sànset, segur!!) :-DD

kika ha dit...

en primer lloc: enhorabona per la guanyadora! felicitats assumpta!!! xulíssim el logo!
en segon lloc, aquesta trobada és cada cop més emocionant. com més ho expliques més ganes tinc de que sigui ja!!!
finalment, això dels deures... quan ho he llegit m'han agradat molt les paraules, i ja he començat a pensar en un possible post, amb agnes .... però després quan m'he adonat de que ho llegiran davant meu en veu alta ... uix!!! això és diferent!!! però tot serà molt diferent ... i pensar això encara me n'ha fet venir més ganes :-)

per cert, lo dels glühweins, cap problema! :-) ara bé això de substituir-los per aigua... molt malament :-DDD

Ferran ha dit...

Justa, Assumpta, per això se m'ha acudit. Serà fàcil o difícil copsar l'estil de cadascú? Com a mínim, tindrà gràcia provar-ho. I naturalment, us ho explicarem tot i tot, amb detall, als nostres blogs!

Kika, em fa molt, molt, molt content llegir que la trobada t'engresca més i més. I pel que fa a l'aigua... em sembla que ho esborraré, hihi...

Candela ha dit...

Enhorabona! m'encanta!

kweilan ha dit...

Felicitats, Assumpta!

glamboy69 ha dit...

Penya blaugrana i tot??? Jolín! Aixó es la venjança per la colonització alemanya de Lloret de Mar no?

Rita ha dit...

Felicitats a la senyora dissenyadora!! :-)

Aissss Cada cop tinc més ganes de que arribi la data d'una vegada... :-)

Assumpta ha dit...

Gràcies a TOTS una altre vegada... em fa tanta gràcia que no paro d'entrar a aquest blog ;-)) i, si no fos perquè "em controlo" aniria responent cada vegada un per un :-))
I ara m'he he fixat, FERRAN, que has posat el logo a la barra lateral hehehe... em fa molta il·lusió ;-)

Bé, molt bona nit a tots i abraçades!!

Lluïsa ha dit...

Felicitats Assumpta, segur que passejarem el teu disseny amb molt orgull.

Ferran, no dubto que serà una estona divertida veient les paraules que hem d'intentar lligar, pot sortir qualsevol cosa.

Bona setmana!

nur ha dit...

Assumpta: genial, així ja anem establint conversa des d'abans de ser a Berlín :)

Ferran: ups, disculpa la meva depre de diumenge vespre pre-tardor, però em vaig oblidar de felicitar-te perquè és una magnífica idea i estic convençuda que ens ho passarem més que bé. Segur que ja t'ho he dit, però ets un molt bon organitzador de festes i esdeveniments i m'encantarà participar-hi :)

DooMMasteR ha dit...

Moltes felicitats Assumpta! El logo està molt bé!
Ferran: He estat a punt de cancelar la reserva al llegir lo de l'aigua. Veig que has esmenat l'error ;-) (És broma, és broma!)

DooMMasteR ha dit...

Aaaaarrrccc! No pot ser! El meu tren s'ha tornat a quedar a les fosqueeeeeeessssss!!

rits ha dit...

Això va prenent forma i colors!!! quin logo tan xulo!! felicitats Assumpta!!!

montserratqp ha dit...

Una mica tard però les felicitacions a l´Assumpta valen igualment. UUii, i la trobada es va escalfant...

SM ha dit...

Fantàstic logo (motl bé Assumpta!) i prometedor el marshmallow. Em sap greu perdre'm la festa!

Assumpta ha dit...

Moltes gràcies a tots!! Estic molt contenta, molt... :-))
A través del dibuix serà com si també estès una mica amb vosaltres :-)
Abraçades!!!

McAbeu ha dit...

Un logo fantàstic, l'enhorabona a l'ASSUMPTA.
I segur que la trobada serà tot un èxit, no hi podré ser però segur que des d'aquí ens ho fareu gaudir igualment. :-))

Ferran ha dit...

Kandela, Qweilan, és maco, eh?
PS: em sembla que alguna cosa he fet malament, amb els vostres noms ;)

Ja veus, Glamboy. I creu-me que, quan hi ha partit dels "importants", la seu es posa fins a la bandera.

Jo també, Rita :-)

Hehe... Assumpta, el logo mereix estar present a la barra lateral, i molt més!
I tens raó: a través del teu logo, seràs amb nosaltres a Berlín!

I tant que ho serà, Lluïsa; acabarem rendits, segur, però també riurem, això igual de segur :)

Tan de bò ens ho passem molt rebé, Nurieta. De fet... vaja, què vols que et digui: no hi ha dubte que serà així. I ei, els blocàires que no viatgin a Berlín, hi seran a través dels nostres blogs!

Hahaha!! DooM, vaig voler donar una oportunitat a possibles abstemis... però m'ho vaig repensar ;)
Ei, pel que fa a tu, oblidat de les birres, eh? Glühwein!

Rits, sí que li ha quedat bonic, eh?

Ja ho veus, Montserrat, a poc a poc, la cosa va agafant forma...

Perque tu vols, Salvador, perque tu vols ;) (no, que ja sé que tens 10.000 obligacions, entre una cosa i una altra, i una altra, i una altra...)

Mira que t'insisteixo, eh, Mc? Segur que a Berlin hi ha enigmes a punta pala; estaries com a casa! ;)

Assumpta ha dit...

T'imagines, FERRAN? ;-) Enigmes berlinesos per en MAC!! ;-)) (Gràcies, Mac!!)

mar ha dit...

Les meves sinceres felicitacions a l'Assumpta!!!
Un molt bon logo que crec que reflecteix molt bé la nostra trobada... si tingués temps... hauríem de fer pins i passejar-los per Berlin!!!

M'apunto les parauletes... a la meva llibreta màgica... a veure si ella tota sola en fa algun escrit decent... el meu cap volta per altres indrets i no sé si em sortiria una sola frase que ho lligui tot plegat... però no pateixis Ferran... el meu text ja ha començat a fer xup-xup...
(d'altra banda, estic una mica espantada... sóc molt patata per les endevinalles i ja veig que em tocarà prendre una bona dosi de... com en dius d'això? Glühwein??? aix... quin patir! hi hi hi...)

Bona iniciativa, sí senyor!!!

(cada cop en tinc més ganes de Berlin! I això que ara ha sorgit una celebració familiar important que em sap greu perdre'm... però amb els bitllets en mà i la reserva a l'hotel feta, ja no em puc (ni vull!) fer enrere.)

Petons a tots!
Assumpta, amb el teu permís, penjaré el logo al meu blog també!

Assumpta ha dit...

Ostres! I tant que pots agafar el logo, MAR, és tot vostre ;-)) Moltes gràcies!!

Ai, caram... qui m'ho havia de dir això hehe... em fa molta gràcia!! :-))

Deric ha dit...

ais! m'agradaria anar-hi! Però el 28 no són eleccions???

abogadaenbcn ha dit...

ASSUMPTA, felicitats!!! és xulísim!

sànset i utnoa ha dit...

Uo! quina emoció!
Felicitats Assumpta!
I ja començaré a pensar en els deures Ferran...

Utnoa

sànset i utnoa ha dit...

comporta multa fallar "a posta"???

Em sembla una molt bona idea, al final acabaré per creure'm que ets una ment privilegiada!!!

Moltes felicitats Assumpta, un logo molt xulo!

p.s. Ferran, ves encomanant les gerres de cervesa amb el logo blocaire!

*SÀNSET*

Ferran ha dit...

Assumpta, com comencem a picar en Mac amb això dels enigmes, fijo fijo que se'ns apunta, hehe...

Mar, no pateixis si t'equivoques molt i t'has de beure uns quants Glühwein... en aquella època de l'any el més probable és que ja faci força, força fred; el Glühwein ajuda a passar-lo no saps com! ;)

Oh i tant, Deric, eleccioníssimes, són! Tots els blocàires viatgers... a votar per correu!

Abogada, a que sí, que li ha quedat molt xulo? Estem contents, els blocàires viatgers :-)

Utnoa, a poc a poc... caminem cap a la trobada! Pel que fa als "deures" no t'estressis gens, eh? Es tracta de fer un text que no cal gens que sigui llarg; el que et surti i et vingui de gust. Ah, i queden gairebé dos mesos; don't worry.

Sànset, fallar "a posta" suposa el pitjor dels càstigs; ni se t'acudeixi!