Pensant en vosaltres...

Per als qui no teniu Facebook, i per tant no podeu llegir el que acabo de penjar en el meu perfil... Abans de llegir-ho heu de saber que sí, que us estimo molt i sou molt importants per mi. I, ei, ja sabeu què diuen, oi? No vulguis per als altres el que no vulguis per a tu mateix; així que... cuidadín amb què escriviu!

Als meus amics, coneguts i saludats que esteu suant la cansalada a terres catalanes, us faig saber que aquí, a les terres del nord, estem 1. portant jersei de dia i 2. tapant-nos amb una manta de nit. Dit això, us recordo que us estimo i que jo mai, MAI no diria a un amic allò que, en aquests moments, us passa pel cap de dir-me. Petons a tots. PS: Vaig a buscar la manta gruixuda; amb la fina no en tinc prou...


28 comentaris:

Assumpta ha dit...

M'alegra molt que estiguis tan bé :-)

En aquests moments jo estic patint bastant, aquesta calor tan exagerada és angoixant... somio amb que arribi un dia en que jo també estigui a caseta amb la calefacció posada :-)

Salvador ha dit...

Una mica sàdic sí que ho ets, però ara a Andorra estem a 15º elis elis.

Assumpta ha dit...

Segueixo patint... de fet, respirar es fa difícil...

Però estic contenta que tu estiguis bé i relaxat a casa teva, compartint les teves agradables i fresquetes sensacions amb els teus amics d'Internet que tant estimes :-)

Què dormis a gust, Ferran... jo no sé si dormiré massa avui... però bé, si al menys sé que tu estàs dormint bé, doncs això m'alleujarà una mica :-)

Ferran ha dit...

Hahaha! Assumpta, t'ho has muntat molt bé: m'has fet sentir (una mica) culpable! ;)
Ei, però només una mica, eh?, que jo no puc fer res per canviar la météo!
(ara seriosament, sé que tu pateixes molt amb la calor; espero que sí puguis passar una bona nit, i sobretot que s'acabi aquesta malaïda onada de megacalor que esteu patint a Catalunya :(

Hehe... Salvador, bé, bé, vosaltres esteu com nosaltres, de nit. No sé de dia: ara ja no arribem als 20°. Després del que vaig patir al juliol, amb molts dies de més de 30°!... ostres, això d'ara és una benedicció! (jo també pateixo molt, amb la calor; com l'Assumpta)
Saludus a les valls!

Assumpta ha dit...

Bona nit, Ferran ;-)

Anava a fer una tercera ronda, però veig que amb dues ha estat suficient... Així m'agrada hehehe... ara sí que vaig a dormir tranquil·la :-DDD

Ferran ha dit...

Hahahaha!!! m'ha fet riure molt, això de la "tercera ronda" :)
Ja veus, noia, ni quan VULL ser dolent ho aconsegueixo. Ai, no es pot ser dèbil...
PS: Bé, però UNA MICA dolent sí que he sigut, eh? ostres, quina sensació més estranya! :))
Que descansis.

Assumpta ha dit...

Bah!... He sigut més dolenta jo :-PP

Ah, t'informo que fa cosa de dos minuts s'ha girat Mestralet fresquet... Adéu ponentada!! :-DD
Suposo que aquest Mestral és l'efecte del teu penediment convertit en fenomen atmosfèric :-) Avui hem arribat a 39... Ara en tenim 24... amb aquest airet confio en que seguim baixant :-))

Salvador ha dit...

Aquí aquests últims dies durant el dia fa una bona calda, cap als 35º, la sort és que hi ha poca humitat. Ara estem a 15º però els edificis i carrers tarden unes quantes hores en refredar-se després de la posta del sol.

Assumpta ha dit...

Marxo, marxo... vaig a "sentir" el Mestral a la terrasseta (i els cotxes de passada) :-DD

zel ha dit...

La mare que...mira que...a que vinc i t'escalfo les orelles?

Jejejeje, és broma, ja m'agrada que disfrutis...

Rita ha dit...

Avui a dos quarts de quatre, a la plaça Catalunya feia ventet, un ventet calent, calent, que quan et tocava la cara te la feia bollir. Terrible!!!

Me n'alegro que estiguis tan bé, Ferran, de tota manera, prefereixo la calor al fred jo...
Bona nit, maco!
Petonets!

XeXu ha dit...

Aquí la cosa està insuportable, avui ha estat el dia de més calor que recordo en temps. Esperem que passi aviat, a mi m'agrada haver-me de tapar per la fresqueta!

Ets afortunat, jo no penso cap paraula malsonant ni tinc intenció de fer-te sentir culpable. Només que tant de bo aquí poguéssim estar igual.

LLuNa ha dit...

Jo a casa haig d'anar amb jersei i bufanda... no sé què és més trist... xD

mar ha dit...

la veritat és que si... que ahir no es podia sortir al carrer ja que feia una calor desèrtica (però ben humida això si)... en canvi a casa... corria un ventet molt agradable... al maresme dormim tapadets amb un llençol fi això si... però tapats!
jejeje...

a mi no m'agraden els extrems ni fred ni calor, sóc de primaveres i tardors...
;)

Carme ha dit...

Jer, je, je... ja veig que tens raó que ni quan vols ser dolent pots ser-ho!

Jo no he patit gens de calor aquest estiu, només ara aquest 3 o 4 dies que fa que sóc per casa... crec que una mica ja tocava, però ara m'entra un airet per la finestra molt i molt agradable.

Lluïsa ha dit...

Tot i la calor que està fent aquests dies i que no suporto, dormo tapada amb el llançol perquè a les nits, la temperatura baixa prou com per poder descansar bé.

I jo sí que et diré el què penso.
Sabent com sé que també ho passes fatal amb la calor, me n'alegro molt per tu.

Küsse!

McAbeu ha dit...

Jo si que t'he llegit aquest matí al Facebook però m'alegro de que hagis fet aquest apunt.
M'he fet un fart de riure amb la "guerra psicològica" de l'ASSUMPTA i has de reconèixer que t'ho mereixies de sobres. :-))

Et repeteixo el que t'he escrit allà: Jo m'apunto aquest comentari per recordar-te'l d'aqui uns mesos quan a Alemanya estigueu a uns quants graus sota zero i aquí a Catalunya tinguem aquell solet hivernal tan maco.
Abans de contestar amb el que t'acaba de passar pel cap, recorda que jo també t'estimo i que segons quines coses no es diuen als amics. :-DDD

Elvira FR ha dit...

Avui estem millor però ahir va ser un forn amb la porta oberta! tapar-se amb una manta quina felicitat més gran! tu rai que ens pots fer dentetes!

Albert B. i R. ha dit...

Doncs ens n'alegrem per tu! Això de l'onada de calor, per sort, sembla que comença a atenuar-se. Ja no ens queda menys per a suportar!

Mireia ha dit...

Ens alegrem per tu, això sí, quan vingui el fred segur que elsehores som nosaltres qui et farem detetes!

glamboy69 ha dit...

Barcelona 39º!!! Argggh! Em sembla que ja em pots anar fent lloc a Berlín!

rits ha dit...

i una abraçada d'escalfor t'agradara com a comentari?

lo d'ahir va ser històric. a les 3 de la tarda semblava que el vent et cremés. no ho recordava des de feia mooolt de temps.

Assumpta ha dit...

Bona nit, Ferran!! ;-)))

Ferran ha dit...

Assumpta, sense dubte, tu vas guanyar ahir en aquesta particular "guerra" nostra, hehe... Això sí, jo continuo necessitant una manta, hihi ;)
Bona nit!!

Salvador, els 35° els vaig conèixer al juliol, aquí a Berlin, i... en fi, sense paraules :(

Zel, al final ja vem quedar d'acord (a Facebook) que d'escalfar les orelles, res ;)

Rita, Rita, no em diguis això, que tenim una trobada a Berlin... al novembre! :-)

Ets un diplomàtic, XeXu, i ja m'està bé, hehe... Sé que avui ja (us) han baixat les temperatures, i que l'estiu es normalitza. Ho celebro molt per vosaltres!

Lluna, amb jersei i bufanda a casa?? Deus viure a Reikjavic, com a mínim! On, on? sento curiositat!

Això del llençol fi, Mar... no sé qué dir. Coneixent-me, jo hauria dormit sense llençol, sense pijama... i segurament amb el cap ficat al congelador. Quina calor :(

Carme, la part de l'estiu que he estat a Catalunya (tres setmanes, que no està malament) no la vaig patir especialment. Per sort per mi, la calor ha esperat que jo me n'hagués anat :)
Celebro que tu no siguis patidora, amb aquest tema.

Gràààcies, Lluïsa. Si t'expliqués com he sortit de casa aquest vespre, pel Correfoc, no t'ho creuries!

Haha, Mc! Estic segur que hi pensaràs, a l'hivern, i que em recordaràs les meves paraules :) En tot cas, a menys que baixem per sota dels 30 sota zero, segur que no aconseguiràs fer-me mal, hehe...

Ai, Elvira, que només de llegir-ho al 3cat24.cat m'agafava de tot, pensant en com estaria jo i en com deveu estar vosaltres, pobres! Sort que el pitjor ja ha passat :-)

Ei Albert, avui he vist El Temps del TN Vespre i sí, ja he vist que la cosa tendeix a millorar força. Bé per vosaltres!

Vaja, Mireia, ja veig que no he de témer només en Mcabeu, aquest hivern, hehe...

Glamboy, aquí t'esperem amb els brassos congelats. Aiiii.... vull dir, amb els brassos oberts!

Ara potser sí, Rits. Una abraçada de calor, en les actuals circumstàncies berlineses, va molt bé (fa fred, aquí :)

Mireia ha dit...

Ei Ferran, estic d'acord amb en Mac i amb la Mireia de ls Solsida. A l'hivern serem nosaltres qui est farem dentetes.
Tot i que ara , són una mica abans dels 8 del matí, no s'hi està gens malament aquí

Clídice ha dit...

Tu del llibre "Com fer amics" no vas passar del pròleg oi? ;P si ej keeee. Afortunat! :)

sànset i utnoa ha dit...

A Tarragona vam superar els 40! Pensava que em fonia!

Així et constipis!

*Sànset*

Ferran ha dit...

Ai, Mireia, que ara ja sou tres els qui pensareu en mi a l'hivern... Ja veig que no me n'escaparé, hehe...

Haha! és que estava escrit "en estranger", Clídice, i no vaig pillar el missatge ;)

Calla, calla, Sànset... em sembla que me n'he salvat, però abans d'ahir pensava que cauria! Ja sé que ara esteu més frescos; ho celebro!