Diada 43

Two special days in my agenda: on Saturday, Sept. 11 Catalonia celebrates its National Day, the Diada as we call it. The day before, Sept. 10, is my birthday. On this occasion, my birthday celebration is going to be quite different to that of the previous years: on Friday at 7PM, the Delegation of the Catalan government to Germany celebrates the "Diada" with a concert and some 300 guests; it will be my biggest birthday celebration ever! ;)

El teu aniversari el pots viure en família, en petit comité, amb un grup d'amics a la platja... La Diada la pots viure a la Ciutadella (oi, Cris?), davant de la tele o d'internet, en un acte oficial... O... el teu aniversari el pots compartir amb 300 ànimes, moltes d'elles desconegudes, en un acte oficial amb músics de primera fila i una recepció final amb el(s) senyor(s) ambaixador(s). Ambrosio, sisplau, canapés i cava per tothom, que avui convido jo! ;) Feliç Diada a tothom!

Els déus em van fer venir al món una nit de cap de setmana, a la una d'una matinada de dissabte a diumenge. I no d'un dia qualsevol, no, sino del dia abans de la Diada Nacional; poca broma! (o potser... hmmm... calla, que no sigui que l'11 és la Diada... per commemorar el meu naixement? Hmmm... no, em sembla que no va per aquí, la cosa...)

Sigui en l'ordre que sigui, el cert és que el meu aniversari cau, justament, el dia abans de la Diada. De Catalunya estant, aquesta feta té un avantatge evident: puc celebrar-ho tant com vulgui perque l'endemà sempre és festiu! De les terres del nord estant, però, la cosa és ben bé una altra: l'11 de setembre no ve marcat en vermell als calendaris, i per a mes inri, enguany cau en dissabte. Clar que justament per això, perque enguany cau en dissabte, els catalans de Berlín celebrem la Diada... divendres, a les 19h., amb un concert de música tradicional catalana, amb intèrprets de primer ordre. Prop de 300 convidats i recepció després del concert. Vamos, la festa d'aniversari més multitudinària que hagi celebrat en la meva vida ;)

Feliç Diada Nacional a tots!

28 comentaris:

Candela ha dit...

No puc esperar a mitjanit! MOLTES FELICITATS!!!! que ho passis molt bé demà, segur que ens faràs una bona crònica. Muaaaaaaaks.

Assumpta ha dit...

I sobre tot, sobre tot, que l'Ambrosio no faci curt amb els canapès!!

FELIÇ ANIVERSARI!! :-))

Josep M. ha dit...

Doncs felicitats, jo els faig l'Onze, però per poc, ja que vaig néixer la matinada del 10 a l'11, a la una de la matinada. ;)

mar ha dit...

per mooooooolts anys!!!!

quina celebració més sonada!

petons i abraçades!

Carme ha dit...

Doncs molt bona diada 43 i molt bona diada de Catalunya!

Moltíssimes felicitats!!

Una abraçada.

XeXu ha dit...

Te la mereixes! A tu t'han dit que és per la diada, però a sant de què ho farien el dia 10 per la nit? Ja veuràs quan es posin els 300 a cantar l'aniversari feliç tots a una. Pell de gallina, ja veuràs. Moltes felicitats Ferran!!

kika ha dit...

ahier eren avançades, avui ja són tal com han de ser: moltes felicitats i feliç diada.

respecte al comentari del xexu, en alguns llocs de catalunya es fan celebracions de la diada el dia abans, com a berlin. avui al vespre nosaltres tenim: teatre al carrer (recreació històrica del 1714), marxa de torxes per la independència, sopar popular ambientat en l'època i un concert ... celebrarem la diada i el teu aniversari :-)

Joan ha dit...

Moltes felicitats, Ferran. Avui jo celebro l'aniversari de noces i és genial tenir l'endemà de festa assegurada.
I ens hem regalat una senyera de cinc metres que estrenarem aquest vespre al balcó!

Lula ha dit...

43???
Sembles 34... :P

Jo trobo que el concert és el mínim que poden fer per celebrar-te, oi?

Passa-ho molt bé, amb la gent que estimes i que t'estima, ja saps allò, treballa com si haguessis de viure sempre i diverteix-te com si haguessis de morir demà.

Besooootes!

McAbeu ha dit...

Moltes felicitats, Ferran.
Gaudeix-ho! :-)

Eulàlia Mesalles ha dit...

Felicitats...
(renoi quina festassa)

Crític de cine ha dit...

Felicitats!!! Demà penjaré una senyera en el teu nom!!! Ja podria ta mare haver-se esperat un dia més no?? jeje

Edu ha dit...

Per molts anys Ferran!!

Subscric totalment les paraules de la Lula! Sembles més de 34 que no pas de 43 :)

Salut!

Salvador ha dit...

Per molts anys!

Sergio ha dit...

Moltes felicitats!

Aquesta tarda penjo la Senyera a la finestra per demà. :D

Oscar ha dit...

Caram! Moltes felicitats! i bona Diada!

Clidice ha dit...

Per molts anys guapíssim! :) i és que algú ho dubtava que es fa festa per celebrar el teu natalici? tse! ;)

Gabriel ha dit...

Ja ens diràs que tal estan els canapès i el cava...
Per molts anys! Feliç Diada!

Albert B. i R. ha dit...

Moltes felicitats! Per un dia que no pots dir que has nascut el mateix dia que la Diada!
Que aquesta gran "celebració" amb tres centenars de persones sigui molt profitosa!

Mireia ha dit...

Que ho passeu bé!!

Deric ha dit...

Felicitats!!!!!!!
Jo viuré la Diada coneixen la meva nova família política...

Mireia ha dit...

MOLTES FELICITATS!!!!

Josep Lluís ha dit...

Feliç aniversari i feliç Diada, Ferran!!

eudald ha dit...

per molts anys i visca la terra!
enhorabona pel bloc, que ara estic descobrint!

Natxo Rovira ha dit...

Encara que una mica tard, per molts anys Ferran...

zel ha dit...

Apa, no pot ser que en tinguis 43, no m'ho crec... et guanyo de tants i tanst que no ho dic... hehehehe, moltes felicitats!

rits ha dit...

amb moooooolt de retard: MOOOOLTES FELICITATS!!!!! espero que passéssis un molt bon dia

Ferran ha dit...

Estimats i estimades… moltes gràcies a tots per les felicitacions. Gràcies de debò :)

Candela, us faré una crònica de la Diada, i tant!

Assumpta, no va fer curt, crec, però coi, no vegis com es llença la gent sobre les safates! En més d’una ocasió vaig veure un cambrer a punt de posar-ne una sobre la taula, amb „picoteo“ divers, i abans no l’hagués dipositat ja l’havien mig buidada!!

Josep M., amb un dia de retard… per molts anys! Espero que passessis un bon dia, per partida doble :-)

Sonada de debò, Mar; va estar molt bé!

També per tu una abraçada, Carme. Gràcies!

XeXu, els vaig demanar que no ho fessin, cantar tots 300 l’aniversari feliç, i mira, es veu que em van fer cas ;)

Kika, espero que anés bé la vostra celebració, també!

Doncs per molts anys també a vosaltres, Joan! (per l’aniversari i per la nova senyera, hehe)

Lula, et vaig fer cas (amb això de treballar i divertir-me), si més no tant com vaig poder. Va sortir tot prou bé :-)

Moltíssimes gràcies, Mc i Eulàlia!

Crític, crec que va fer el que va poder, però a mi, quan se’m posa una cosa entre cella i cella.. ;)

Edu, sou fantàstics, la Lula i tu, no sé si us ho havia dit ;)

Moltíssimes gràcies cap a les valls d’Andorra, Salvador!

… i també a tu, Sergio, moltes gràcies pel teu missatge :-)

Oscar, gràcies!!

Deu n’hi do com és la gent, eh, Clídice? ;)

Ai, Gabriel, que ben poca cosa vaig pillar, jo. I no per falta de ganes, però la feina, ja se sap!

Albert, Albert! Llàstima per la Diada, que per un dia no pot dir que se celebra el mateix dia del meu aniversari, haha :) :)

Mireia, va estar molt bé!

Caram, Deric, enhorabona ;)

Mireia, Josep Lluís, Eudald i Natxet, moooltes gràcies també a vosaltres!

Zel, si em guanyes en alguna cosa important, és en compromís, en valor... Em guanyes en moltes coses (no només en edat, hehe) Petons, guapa.

Mooooltes gràcies, Rits :) Vaig passar-me el dia currant (aquí vam celebrar la Diada aquell divendres, justament) però molt bé. Merci guapa.