Estava tonto

... però ja no ho estic. Suposo que, com us deia, passar-me el cap de setmana a casa amb un mal de gola d'aquells que ho són fins i tot si no respires (només ho vaig provar durant uns segons, no fos cas...), no va ajudar a sentir-me especialment bé. Pitjor que això, ahir va ser l'aniversari de la S., un aniversari que queia just dos mesos després que morís en K. La vaig trucar, era a casa, plorava, volia passar el dia sola. No, parlar amb ella i pensar-hi, i pensar en el benvolgut K. no em va ajudar a sentir-me especialment bé, tampoc. I encara una altra mala notícia, poc després de xerrar amb la S.: l'amic d'una amiga, en bicicleta... un accident, ell està en coma.

No m'estranya que em sentís apagat, ahir. Saber que algun amic teu pateix no és precisament la millor recepta per encarar un nou dia amb alegria.

Avui ha estat diferent. La vida segueix. A la S. la veuré aviat, dissabte, en un sopar que em ve molt de gust, amb quatre o cinc amics. A en K. el veig continuament, assegurant-me que em portarà a un lloc del qual m'havia parlat un parell de cops, un lloc als afores de Berlín que val molt la pena de veure. Sempre que el veig em somriu; no s'hi deu estar tan malament...

Estava tonto... però ja no. Avui, a més, ha sigut un dia important: ja tenim data per a les ereccions eleccions al Parlament, les ereccions eleccions "més transcendents de la nostra història recent", ha dit el President. Així, doncs, ara sí, ara ja puc donar la notícia:

La 1. TBfC coincideix amb les eleccions al Barça i el partit Catalunya-Madrid!

Avui s'ha conegut la data de les eleccions a la presidència del Barça, que seran diumenge 28 de novembre. No s'espera que cap dels set principals candidats, Lacopa, Carretades, Puigzeros, Masia, Àdhuc, Quèmatxo i Riulera, aconsegueixi guanyar per golejada, amb la qual cosa, molt probablement, els candidats començaran a negociar tan bon punt acabi la jornada electoral.

El mateix cap de setmana, Catalunya i Madrid s'enfrontaran en el que podria ser el partit decisiu, clau per al desenvolupament de la resta de la temporada... i de totes les temporades. Si Catalunya goleja, podria allunyar-se definitivament de la resta de comunitats equips, i afrontar en solitari el seu futur.

Un cap de setmana d'aquesta importància el viuran, una desena llarga de blocàires, des de la distància. L'organització de la 1. TBfC, ben informada com estava de feia temps, va voler que els intrèpids participants en la desvirtualització alemanya no només gaudissin dels meravellosos mercats nadalencs berlinesos i d'una passejada pels carrers i places més espectaculars d'aquesta capital, sino que puguessin seguir el partit Catalunya-Madrid des de la seu de la Penya Blaugrana Catalana de la Hauptstadt, així com experimentar noves sensacions, fruit d'exercir l'anomenat "vot per correu".

Ja ho veieu, fins i tot la premsa ho ha fet públic. Vaig prometre un cap de setmana especial a Berlín, i a veure qui és elguapoolaguapa que m'ho discuteix, que ho serà...

31 comentaris:

kika ha dit...

t'admiro!!!
et passa tot això i només et penses que estàs tonto! ai!
l'ùnic que jo podria pensar en una situació així seria que estic gastant bona part de la meva mala sort... que no està mal!

i després...

totes aquestes coincidències ... ho havies orgntizat així d'entrada? :-D

marta (volar de nit) ha dit...

Ferran, veig que ahir vaig entendre del revés el teu apunt. Sobre les eleccions, sento dir-te que veig claríssim que hi ha hagut un error i que en realitat seran el 28 de desembre. Una abraçada tonteta i malinterpretada :)

Edurne ha dit...

Bueno, te veo más animado, mejor, así está mejor!

Hay días de ésos que mejor no amanecieran, verdad?
Pero la vida sigue, es cierto, y no podemos hacer otra cosa qu ecaminar, hacia delante, siempre!

Y además qué futbolero que eres, claro del Barça! Jajajaja!
Yo soy leona, of course! Mi Athletic parece que salió del bache así que a ver cómo andamos esta temporada!

Ánimo pues, y que la semana, que ya llega al ecuador, te sea propicia!

Muxuak eta besarkadak!

Rita ha dit...

Ets un megacrack, Ferran!!!

Així que ho han dit he pensat primer amb tu, que segur que el Montilla t'ho havi xivat fa temps, i en el vot per correu, no fos cas que l'avió patís qualsevol retard... :P

Pel que fa a la resta de coses, era el més normal que et sentissis així. Ànims maco!
Petonets!

Lluïsa ha dit...

Ja m'agradaria a mi tenir la teva força a l'hora de superar moments difícils. M'alegra molt llegir que estàs millor.

Saps prou bé que la majoria dels meus caps de setmana no són precisament avorrits, però el de la 1.TBfC els supera de llarg.

XeXu ha dit...

Doncs a mi també me l'han encertada de ple noi, jo seré a Edinburgh aquell dia. M'hauré d'anar informant de com es vota per correu, que no ho he fet mai. I també m'hauré de buscar una penya blaugrana per veure el partit, el de veritat. Molt em temo que de Catalunya - Madrid res de res, tot i que m'agrada el teu optimisme. Tots i cadascun dels que cites volen la poltrona, si no molts anirien junts als comicis i potser tindrien alguna possibilitat de fer bon paper. D'aquesta manera, no hi ha res a fer. Guanyi qui guanyi, un cop assegut dirà 'Catalunya? Què era Catalunya? Ja no ho recordo però caram, que còmoda és aquesta cadira!'.

M'alegro de que et sentis millor. Entre que no és fàcil ser tan lluny, i tants factors en contra, és normal estat una mica xof. Però ja tornes a estar en plena forma, i per tots els que et llegim és una bona notícia.

Candela ha dit...

M'encanta veure't més animat! Muaks

Montse ha dit...

No saps quant m´agrada llegir el que escrius!! Sóc una fervent admiradora!!
I m´alegra que estiguis més animat.

Clidice ha dit...

Hi ha dies oi? Si tot està millor avui me n'alegro. De les eleccions ... ai que patirem! :(

Albert B. i R. ha dit...

Me n'alegro que estiguis millor! Realment, portar amb tanta enteresa tots aquests fets del teu voltant no és pas fàcil.
La veritat és que és tota una coincidència això del 28 de novembre!

zel ha dit...

osti, Ferran, els noms, els noms dels candidats els has brodat!

Anima't, estimat!

nur ha dit...

Ja saps com entenc tot el que expliques d'en K. Jo ja he fet un parell de coses que li devia a la N. i quan tinc una mica de temps lliure no paro de pensar-hi, de somniar-hi. Són molts anys, amb ella.

Canviant radicalment de tema: doncs, mira, provarem això de votar per correu. Encara no ho havia fet mai. Jo estic esperant en candeletes la llista dels partits que s'hi presenten per triar-ne un de ben xulo i ben bonic (segur que el candidat o la candidata seran uns complets desconeguts i per això ens en refiarem més que de qualsevol d'aquests vells coneguts!).

Una abraçada ben gran i petonets, Ferran! :)

Carme ha dit...

Ei! ja sabia jo que no duraria...

M'alegro que estiguis bé. Ets un crack organitzant, ja ho veig!

una abraçada ben forta!

Francesca ha dit...

Ai Ferran!... la vida també es això, recordar els que ens han deixat i, a vegades, plorar i somriure alhora!

No tenia ni idea d'això del partit... serà la primera vegada en ma vida que vaig a una penya barcelonista... toma ja!!! tot un seguit d'experiències noves!!! ;-)

Petons i ànims Ferran... i cuida't!

Clint ha dit...

Això és periodisme! ja ho diuen que el talent fuig del país.

Ànims

Lula ha dit...

SSSSMMUAKISSSSSSSS


(Arial negreta subrallat 72)
(vermell!)

Núr ha dit...

Com ha canviat l'ànim de l'article des que l'he començat fins a la frase final... M'ha deixat ben trasbalsada!

No m'estranya que fossin uns dies durs, tot plegat... Només de pensar-hi se m'estreny el cor. Me n'alegro que ja estiguis més animat! :D

Pel que fa al Catalunya-Madrid que dius que es jugarà el 28 de novembre... Jo és que sóc del Nàstic, no del Barça, i catalana ho sóc igual, no? És que tants cops que he sentit això del Barça és Catalunya i Catalunya és Barça... a veure si ara resulta que per no ser del Barça no sóc catalana!

Joan ha dit...

Molt millor així. Però vaja, els mals moments són els que en fan apreciar els bons.

Votar per correu serà una novetat, sí. Mira, ara em fa gràcia i tot.
I cridar els gols del Barça a una penya berlinesa també!

sànset i utnoa ha dit...

Qui li toqui estar a mesa paga ronda de quintos!

*Sànset*

sànset i utnoa ha dit...

... amb alcohol o sense, va a gustos!

Me n'algro molt que se t'hagi passat la tonteria. Quan torni a venir-te, ens escrius per fer-la fugir!

*Sànset*

reflexions en català ha dit...

Hehe, estàs en forma. Als de Solidaritat ens va bé que le ereccions siguin tard, però fer-les coincidir amb el Catalunya-Espanya és de sociata sociata.

Babunski ha dit...

No. No ho suporto. Em molesta. Ded fet ho odio. No vull que s'identifiqui el Barça amb Catalunya. El Barça que representi la Diagonal cap a baix.
Si el Barça és Catalunya que m'avisin, que em dono de baixa... de Catalunya.

glamboy69 ha dit...

El Barça NO es Catalunya, darling! A Catalunya vivim molta gent que no ens sentim en absolut identificats amb un equip esportiu que pretén usurpar i segrestar la Generalitat per convertir-la en un mer club de hooligans.

Abans dissimulaven, ara fins i tot presenten descaradament una candidatura al Parlament.

En fi, com jo treballaré de representant de l'administració, però odio el futbol, no tindré cap problema d'agenda. I quasi que millor, els hooligans radicals dels dos equips que no votin, que cap falta fa!

Ferran ha dit...

Perdoneu, un petit incís i després ja us respondré un a un, com sempre:

el tema del post NO era el Barça. Me la pela el Barça, el futbol en general i no tinc cap interès a identificar Catalunya amb el Barça. No només això, el post és un joc que se m'ha acudit arran la coincidència de fets en el cap de setmana de la trobada blocàire a Berlin: eleccions i Barça-Madrid. Punt, no hi ha més.

Dit això, gràcies pels ànims als qui me'ls heu donat, que em calien. Més li calen, no fafalta dir-ho, a la meva amiga S. i també a l'accidentat amb la bicicleta, que espero que es recuperi el més aviat possible.

DooMMasteR ha dit...

Ànims company! Des del Maresme t'envio una gran abraçada!!

Laprí | David ha dit...

Tots tenim algun dia tonto de tant en tant. Però això, millor que sigui de tant en tant, molt de tant en tant.

M'ha agradat l'intercanvi de papers que has fet entre el Barça i les ereccions, no? :P

Ferran ha dit...

Kika, havia de ser una sorpresa pel final, però la Lliga de Futbol i el president Montilla han hagut de ficar la pota. No podien haver estat calladets! ;)

Marta, sabia que hi havia trampa. Ara entenc això del 28! ;-)

Edurne, doña leona! Ya está todo de nuevo encarrilado. Sí, chica, hay días que no deberían existir, qué le vamos a hacer. Un abracito de ánimo para el principio de curso (hehe)

Rita, ja et dic jo que Montilla xerra massa (juas!). Li vaig demanar que no digués res, perque us trobessiu amb la sorpresa al venir a Berlín, i ja veus…

Haha! La veritat és que, per ser només un cap de setmana, hi tindrem de tot, eh, Lluïsa?

XeXu, moltes gràcies pel teu comentari final :-) Segur que a Edinburg hi trobeu una súper penya blaugrana on veure el partit… oi?

Moltes gràcies, Candela, guapa!

… i també a tu, Montse, maca!

Ja veurem com anirà la cosa, Clídice. Em sembla que de terrabastall no n’hi haurà cap, però; que ni els uns guanyaran per tant ni els altres perdran per tant (però al tripartit el dono per mort i enterrat)

Ja veus, Albert, „peazo“ cap de setmana, eh?

Gràcies, Zel, bonica, ja torno a estar amunt altre cop. Gràcies :)

Nur, és ben bé que per a tot hi ha una primera vegada a la vida. Bé, no per a tot, però per coses com aquesta, sí. A votar per correu, i a tatxar l’experiència de la llista de pendents!

Carmeta, allà on hi hagi una moguda, i com més grossa millor… allà m’hi trobareu! ;)

Un seguit d’experiències noves, Francesca, que em fa molta il.lusió que visquis aquí, amb mi :-)

Clint, tu saps pujar-li la moral a un desanimat, eh? Doncs apa, em permeto creure-m’ho una estona, que tot ajuda!

Lula, bonica, per tu el doble de gran!

La veritat que sí, Núr, que en 72 hores es van ajuntar tres o quatre que… buf! Però res, ja está, gràcies :-)

Joan, només falta que el partit el juguin dissabte, esclar, perque si fos diumenge la penya ja no seria possible. Ja veurem…

Hahaha!! Entesos, Sànset, quan m’agafi, us aviso. Ei, mira, ho he fet aquest cop i coi, trobo que va bé, aquesta „companyia comentarista“, per ajudar a apujar els ànims. Gràcies!

Marc, diuen „por ahi“ que si el Madrid guanyés –que no ho vull!- pujaria una mica el vot independentista. La veritat és que m’ho crec.

Babunski, em sap greu que hagis fet aquesta lectura. Ja us he dit el què, una mica més a dalt.

Glamboy, has pixat fora de test, honestament.

Moltes gràcies, DooM; jo te n’envio una altra des d’aquí dalt :) I fins a la propera pizza mataronina!!

Ja tens raó, David, ja, així és la vida: una de freda, una de calenta. Llàstima que les coses bones s’acaben, però sort que les dolentes passen! :)

glamboy69 ha dit...

ajaja gràcies per l'aclaració! em quedo més tranquil!

kweilan ha dit...

He anat llegint i he vist que t'anaves animant a poc a poc. Una abraçada!

Ferran ha dit...

Én sèrio, Glamboy, em fan tanta ràbia els obsessionats a favor del Barça com els obsessionats en contra. Saps allò del "live and let live"? Pos eso.

Gràcies, Kweilan. Sí, ja estic millor; van ser tres dies de baixada, però ja tornem a anar cap amunt :) Merci.

Josep Lluís ha dit...

Votar per correu també té el seu encant. Jo ho vaig haver de fer a les eleccions pel Parlament del 1988. Llavors em trobava a Ceuta fent la “mili”. Quan ets lluny de casa i del país, el sentiment per aquest és sovint més fort.
Xexu: espero que t’ho passis molt bé a Edimburg. És realment una ciutat preciosa, l’Atenes del nord. Sempre he pensat que a Escòcia, malgrat tot, és viu realment un sentiment nacional més ple i sense complexes que a Catalunya. Esperem que els polítics catalans no ens decebin, un cop més, després de les eleccions.
Ferran: espero que ja estiguis plenament recuperat.