No penso pas fer un post diari sobre la TBfC

Not only 11 Catalan bloggers are ready for a "blogend" in Berlin, in November, but one of them has even done the homework; she's written a text that one of her "blogmates" will read during the first dinnertime...

Ja m'ha arribat el primer postapuntescrittext d'una participant a la 1.TBfC. Ei, cap pressió per a la resta, eh? queden encara, avui, exactament dos mesos per lliurar-los, els mateixos dos mesos (i cinc dies) que resten fins a la trobada.

No ensumeu, una mica, la dolça olor que desprèn el nostre Marshmallow d'esperit blocàire amb llevadura de Becks caramelitzada? hmmm...

20 comentaris:

kika ha dit...

jo hi he començat a pensar i m'he dit ... però si falta molt!!!
però ja hi he començat a pensar! :-)

nur ha dit...

Doncs jo us he de dir que avui hem coincidit dues blocaires en un cèntric (mai millor dit) lloc de Barcelona i, quan ens hem acomiadat, hem dit: ens veiem a Berlín! :)

El post (ja saps, Ferran, que em nego a dir-ne a punt)... el més calent és a l'aigüera, però prometo que l'escriuré :)

Ara mateix jo tmabé penso que falta molt!

Assumpta ha dit...

(Jo només llegeixo, eh?... però estic pensant, NUR, que fas molt bé de dir "post"... un "apunt" és una altre cosa... hehehe)

Candela ha dit...

Ferran, quina enveja em feu amb això de la TBfC...segur que Berlin deu tenir raconets que m'encantaria conèixer...mmm

Xavi ha dit...

Ostres company, estic perdut. Pots fer-me'n 5 cèntims en un linia? :-|

Gerard ha dit...

I escolta, això com va? Els assistents a la trobada fan un post cadascun i allà els compartireu o...?

arsvirtualis ha dit...

Definitivament: No podré assistir a la 1.TBFC. Tinc "dia de portes obertes" a l'insti! :(

Lluïsa ha dit...

Jo ja m'hi he posat. De moment està quedant coherent i he aconseguit col·locar-hi 4 paraules, però amb les que van quedant la cosa es complica; ves a saber com acabarà.

Quins nervis! Només dos mesos! No ens n'adonarem i ja tindrem la TBfC al damunt.

Ferran ha dit...

Sense estrès, Kika, realment falta molt.

... i el mateix a la Nur: hi ha temps de sobra (ps: em sembla que ja sé qui és aquesta blocàire, amb qui t'has acomiadat fins a Berlin ;)

Assumpta, i jo també l'hi dic apunt.

De ben seguríssim que n'hi ha, Candela. Si t'acabes apuntant a la TBfC, segur que algun descobriràs! ;)

Xavi! En resum: el cap de setmana del 26 al 28 de novembre, trobada blocàire a Berlin. De moment hi ha 11 confirmats (a l'esquerra del blog pots veure qui són). Si vols més info, ves a l'etiqueta 1.TBfC; tots els posts que hi ha vinculats són sobre la trobada.
Records, company; feia dies!

Exacte, Gerard: cadascú escriu un post/text, me l'envia abans de la trobada, jo el reenvio a un dels participants, sense dir que n'és l'autor... Durant el sopar del primer dia, cadascú llegirà el post/text que li hagi tocat i haurà d'endevinar qui dels companys blocàires n'és l'autor :)

Ars... potser a la 2.TBfC? ;-)
Parlem aviat!

Hehe, segur que acabará la mar de bé, Lluïsa. I d'aquí a no res, algú l'estarà llegint per tu durant el sopar; quina emoció :)

Rita ha dit...

Doncs jo encara ni mi he posat a pensar-hi... Aquest capde m'hi poso! :P

mar ha dit...

buuff!!!
ja faig tard?

hauré de fer màgia!

petons amb aires de Marshmallow...

Alyebard ha dit...

Quina enveja que em feu! moltes cerveses a la meva salud :D

jomateixa ha dit...

jo també m'he de quedar amb l'enveja...

Xavi ha dit...

Gràcies per la info.

Albert B. i R. ha dit...

És normal que n'escriguis sovint! ´Ja deus tenir ganes que arribi el dia!

DooMMasteR ha dit...

Mmmmm em dona a mi que amb tants escrits i tant vi calent acabarem fent també la primera BBfC (Borratxera blocaire fora de Catalunya) ;-)
Vissssscaaaa!!

Cris (V/N) ha dit...

encara no sé si tindré festa :( grrrrrrrrrrrrr, jo també vull anar a la TBfC jolines!

DooMMasteR ha dit...

Cris! Et volem a Berlín!! :-)

sànset i utnoa ha dit...

això s'ha de cuinar sense presses...

*Sànset*

Ferran ha dit...

Sense pressió, Rita, que tens mooolts dies encara :-)

... i el mateix et dic, Mar: sense agobios, que hi ha moltíssim temps, encara!

Alyebard, jomateixa... i si feu un pensament i us hi apunteu? A Berlin hi caben molts blocàires! ;)

Xavi... bitteschön ;-)

Albert, em fa il.lusió, sí. De totes formes, el pròxim post no anirà de la TBfC; a veure si acabaré cansant el personal!

Ei DooM, no ho descartis gens, eh? I mira, no sona malament ara que ho dius: "BBfC de la 1.TBfC"...

Però Cris, de què depèn? De tu o de "forces majors"? A veure si ho aconsegueixes i ens veiem aquí!

DooM, sí!

Cap ni una, Sànset; amb la calma, queda temps...